Страница 1 от 1
Заграване на 1.8тд - проблема РЕШЕН
Публикувано: 14 яну 2009, 16:09
от форд мк2
Имам следния проблем щото и от скоро имам колата ЕСКОРТ 1.8 ТД 90 кс с кулер .
Паля я и я оставям на място - загрява едвам над бялата зона до буквата N стига стрелката.
Тръгна ли да я карам - изтива седи си по - средата на бялата зона.
Парно си има и в двата случая. Приемам съвети какво да правя. Засега от моя опит с 1.6 д съм дигнал мерника на термостата.
Ама гледам има и некви други датчици за водата, та моля давайте съвети
p.s. На колко отваря термостата на този мотор
Re: Заграване на 1.8тд
Публикувано: 14 яну 2009, 22:29
от HACKO
Определено на по-висока температура, от тази за която говориш.
Re: Заграване на 1.8тд
Публикувано: 15 яну 2009, 11:26
от форд мк2
HACKO написа:Определено на по-висока температура, от тази за която говориш.
Тоест ако те разбирам трябва да сменя термостата. Имате ли предства какъв да взема ? Гледам за двайсетина лева има в ЕВРО 07 -
VERNET сигурно е италянски
http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=51435
Re: Заграване на 1.8тд
Публикувано: 18 яну 2009, 11:07
от Conan_1
Термостат за тоя двигател като го сменях ми излезе 15 кинта

Сменяй нищо не губиш!
Re: Заграване на 1.8тд
Публикувано: 18 яну 2009, 11:45
от spartak_75
Здрасти колега, нека и аз да ти кажа моето мнение! Не се занимавай изобщо да сменяш термостата. Аз карам втори форд, предният беше мондео, този е ескорт. И в двата случая стрелката не се отместваше много след белия сектор, което не значи, че не загрява нормално-напротив, парното си е на 6 и оптималната работна темп.80-90градуса е достигната, просто фордовете, ако не друго, имат много добро охлаждане. Всичко на всичко за три години на ескортчето(95г.-чист дизел 1,8), веднъж му се е включвала перката на радиатора и то при над 35градуса околна температура през лятото. Та моят съвет е да не си играеш да сменяш термостат, а да си караш така, дръг е въпросът, ако нямаш парно.
Хайде със здраве от мен и успех!
Re: Заграване на 1.8тд
Публикувано: 18 яну 2009, 17:28
от KokalAudio
И моят дизелов Ескорт не загрява много по уред

,а иначе духа топло не съм го пипал вече 6 година

С бензиновия ми Форд е подобно положението

трябва да имаш предвид ,че може да не отчита добре нещо самото уредче да се е прецакало знам ли и аз

Re: Заграване на 1.8тд
Публикувано: 18 яну 2009, 19:16
от Ivaylo Georgiev
Смени си термостата. Тогава ще видиш разлика между духа топло и не може да си държа ръката от горещина на клапите. Трябва стрелката да ти доситга до изправено положение, а че може да се кара и като е в началото на бялото, спор няма. Как разбирате, че загрява нормално, след като уреда показва обратното, не зная

Re: Заграване на 1.8тд
Публикувано: 05 фев 2009, 17:13
от форд мк2
Смених термостата с Вернет от Евро 07 - 17 лв излезе. Аз за 1 път сменях такава джаджа и не знаех че и гарнитурка трябва да ми дадат с термостата. Да знаете който сменя да си купи с гарнитурка, че има да обикаля щото няма /само в мото пфое - 4лв/ и да псува!
Та на стария / оригиналния, който свалих - Моторкрафт/ му се беше олабила пружината. Смених ги и днеска като покарах колата след обяда си качва стрелката посредата на НОРМАЛ и най-важното работи като чели по- добре добре Фордака.
Re: Заграване на 1.8тд - проблема РЕШЕН
Публикувано: 10 фев 2009, 21:31
от tun4o
Здравейте и от мен. И при мен стрелката съвсем малко излиза от бялото деление, но само през лятото. А през зимата стига до буквата "М" и парното е невероятно. И така е вече близо 5 години.(моят съвет е ако искаш парното да ти пари ръката не го пускай на III). Да добавя, че преди три години ходихме с един приятел за риба на някакъв непознат до тогава за нас язовир за който само бяхме чували и се наложи да карам по един ужасно неравен черен път, карах близо 15км на първа и втора предавка на места даже на полусъединител. Беше много горещо време, поне 35-36 градуса, но дори и тогава стрелката не мръдна от бялата зона.