Сериозен проблем със запалване

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
csteffanov
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Сериозен проблем със запалване

Мнение от csteffanov » 30 дек 2005, 13:14

По-точно колата пали и веднага след това гасне. Дали ще подавам газ или не значение няма колата просто глъхне и загасва моментално. Не знам каква е причината, но направих следните неща до сега:
1. Смених горивен филтър
2. Продухах маркуча от горивен филтър към резервоара
3. Прегледах внимателно всички маркучи около горивната помпа и намерих дупка на един от тях. Понеже дупката беше точно на края просто отрязах маркуча до дупката и отново го съединих без проблем...
Нафта има към половин резервоар и просто не мога да си обясня проблема?!?!? Онзи ден си карах прибрах се паркирах и сега не мога да я мръдна. Трябваше да пътувам за празниците а сега .......
Някакви бързи съвети или да звъня да развалям почивката на майстора си???
Колата е Орион 1.8 дизел 92-ра година

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 30 дек 2005, 13:46

нещто по токовите да няма,да прекусва захранването на помпата?или да е засмукала въздух през тас дупка

csteffanov
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от csteffanov » 30 дек 2005, 15:11

buhap написа:нещто по токовите да няма,да прекусва захранването на помпата?или да е засмукала въздух през тас дупка
:arrow: Ами само да добавя, че огледах внимателно и кабелите за захранване на помпата, единия не изглеждаше добре за това ги разглобих и почистих, резултата е нулев. Положението отново е абсолютно същото... Колкото до дупката, да може да е влезнал въздух (макар по моя преценка тази дупка да си е от много време там) и какво, нещо специално трябва да се обезвъздуши помпата ли? Как се прави това??? И не на последно място кажете ми добър сервиз за дизел в Пловдив че както в е тръгнало поне да знам на къде да я карам.....

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 30 дек 2005, 15:16

Провери си и маркучите за излишната нафта, много често се пукат в тях влиза въздух и дизела става недвижимо имущество .......
Изображение

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 30 дек 2005, 16:00

като запалиш преди да изгасне тресе ли
ако тресе маи трябва обезвъздушаване на помпата
ако имаш здрав акомулатор, върти да видиш дали няма да са оправи сама

ikonoma
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 25 ное 2005, 22:26
Модел на автомобила: Форд Орион
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от ikonoma » 30 дек 2005, 17:14

Ако е влязъл въздух викаш някой да те дърпа известно разстояние и има вероятност сама да се обезвъздуши.Не мъчи акумулатора.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 30 дек 2005, 19:53

....а може и да е имобилайзер....

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 02 яну 2006, 11:50

Преди 2год. имах същия проблем.Оказа се, че водата е доста повече от нафтата.В горивния филтър беше пълно с лед X(: Добре, че имах само 5-6литра от тази смес в резервоара.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 04 яну 2006, 14:57

:D Възможно е и стоп клапана на ГНП да не работи-при това положение горивото се връща назад по системата,и за помпата остава само толкова колкото да припали и .........после мъки!!!Решението е: едно невъзвратно клапанче на входа на помпата!!!
fiestaracing-just race!!!

csteffanov
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Проблема е решен

Мнение от csteffanov » 07 яну 2006, 21:41

:D Благодаря много на всички, оказа се че наистина нафтовата помпа е засмукала въздух, дърпаха ме близо 200 метра на 3-та докато запали, но сега всичко е наред! Само да кажа че мъките ми по маркучите и електричеството не се оказаха напразни, в момента колата ми пали чувствително по-лесно от колкото преди!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 87 госта