Страница 1 от 1
сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 31 яну 2009, 15:47
от terminatoro
Здравейте колеги,
От както съм го купил форда ми прави някакви проблеми- сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите?!
Чистил съм му мафа,стъпковото моторче,от днеска си имам иридиеви свещи за сума ти пари ама пак не е както трябва.
Та най-накрая реших да я водя на проф.доктор та въпросът ми е къде в дружба или младостите около бизнес парка има добри майстори ма като направат диагностиката да значт какво гледат на мнитора

Имам и друг въпрос: ще покаже ли какъв е проблема в abs-a щото ми свети лампата на таблото!
Re: Диагностика в Дружба-1
Публикувано: 01 фев 2009, 01:12
от slavi6565
Колега имам същия форд със същите проблеми карах го на диагностика и излезе че е от температурниа датчик за компютара но не съм го смениал и не мога да ти кажем дали ще се оправи то ако не от това е от дебитомера или от ланда сондата затова смени датчика и ако не се оправи тогава го закараи на диагностика
Re: Диагностика в Дружба-1
Публикувано: 02 фев 2009, 00:40
от terminatoro
slavi6565 написа:Колега имам същия форд със същите проблеми карах го на диагностика и излезе че е от температурниа датчик за компютара но не съм го смениал и не мога да ти кажем дали ще се оправи то ако не от това е от дебитомера или от ланда сондата затова смени датчика и ако не се оправи тогава го закараи на диагностика
Колега и аз това си мислех за тоя датчик, ма ева ли го кой от всичките е
Кажи къде са немира тоя дачик да го проверя!?
Благодарско предварително!
Re: Диагностика в Дружба-1
Публикувано: 02 фев 2009, 21:13
от slavi6565
При термостата отгоре лесен е за смиана ако знаеш как да го провериш на съпротивление добре ако ли не смениаваи
Re: Диагностика в Дружба-1
Публикувано: 04 мар 2009, 14:04
от terminatoro
slavi6565 написа:При термостата отгоре лесен е за смиана ако знаеш как да го провериш на съпротивление добре ако ли не смениаваи
Колега смених го тоя датчик с оригинален на форд-нов ама пак ми праи мизерии и си мисля нещо...да ме коригираш ако греша.
1-Кабелите от тоя датчик доколкото виждам са вързани за кабелите на дюзите и си личи при мен е изолирано там допалнително.
2- когато колата е студена и и подам газ направо гасне и прекасва яко. доколкото съм запознат и съм учил тва трябва да е датчик,който при различната температура си променя съпротивлението и така влияе на работата на дюзите.
Дали е възможно ако е пипано да са обърнати кабелите на датчика и затова да дава проблеми,защото като откача датчика колата
работи добре като е студена?
Не мисля че е нормално с новия датчик да прави същите мизерии.
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 04 мар 2009, 18:32
от Edinuser
На мен на същият датчик му се беше разпаднала изолацията на кабелите - просто се изрони и останаха само медните жици - срязах ги и ги замених със силиконови от буксата до датчика.
Сега гледам че и на инжекторите на кабелите са се е напукала изолацията и май ще ги сменям и тях.
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 04 мар 2009, 22:07
от pitbulche
Аз имам подобен проблем - паля на бензин и след малко гасне сама, а като тръгна прекъсва на ниски обороти, дави се. Естествено проблема изчезва като превключа на газ.
Споделих с един приятел автомонтьор и ми каза, да си почистя инжекторите на ултразвук, защото като е студена не пръскат, а направо плюят. Така и не отидох, не съм видял зор още. Преди го правеше само лятно време, а сега и през зимата.
Пиши, ако откриеш проблема.
Поздрави!
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 04 мар 2009, 22:29
от Вейдър

И моя Орион има подобен проблем, нищо, че е с по-стария мотор. На място сигурно държи доста под 1000 оборота. А е с нови свещи, кабели и акумолатор. Посъветваха ме да ида на диагностика. Май тъй и ще направя. Сам за сега не се справям. Иначе като позагрее добре, работи много хубаво това CVH моторище.
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 06 мар 2009, 22:03
от milen3mp
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 12 мар 2009, 20:54
от terminatoro
Колегиииии ще ми трябва диагностика в крайна сметка.. ,така че моля ви споделете дали в района на дружба и младостите има читави майстори, при които сте ходили и разбира се да разбират поне малко от фордове
Ще ми е много полезна информация за цена и дали работя в събота!!
Мерси предварително

Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 13 мар 2009, 15:36
от tisho_tbk
terminatoro написа:Колегиииии ще ми трябва диагностика в крайна сметка.. ,така че моля ви споделете дали в района на дружба и младостите има читави майстори, при които сте ходили и разбира се да разбират поне малко от фордове
Ще ми е много полезна информация за цена и дали работя в събота!!
Мерси предварително


немога да ти кажа за майстори, но с интерес следя твоята тема. Очаквам да я продължиш
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 13 мар 2009, 19:49
от HACKO
На CVH мотора, като му смених TPS се пооправи въпреки че се опита 1-2пъти пак да направи проблем. Сега като се затопли проблема изчезна.
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 15 апр 2009, 10:48
от pitbulche
Наскоро започна да прави по-големи проблеми - като загрее трудно я паля дори и на бензин. Палеше когато си поиска и се държеше като задавена. Закарах я на газанализатор - установиха, че ламбда сондата отчита константа, а трябва да показва от 0,2 до 0,9V, трябва да варира. С други думи е блокирала и е за смяна. Предложиха ми ламбда втора употреба за 80лв. Цената включва диагностиката, почистване на MAF-a на ултразвук и 1г. гаранция за ламбдата. Не знам дали е много, но реших да не се занимавам повече и се съгласих, а и майстора излезе познат. Но казаха, че има вероятност и инжекторите да са за почистване.
Смениха ми сондата, демонстрираха ми, че работи и колата направо литна на бензин. На другия ден се опита пак да направи проблем, но поне не изгасна. Сетих се за компютъра и го нулирах, за да изчистя грешките и от тогава вече няколко дена въобще не е показала дефекти.
Ако пак почне ще пиша допълнително.
P.S: Казаха ми, че има на някои бензиностанции бензин 100 октана с някви добавки вътре. Можел да ми изчисти дюзите. Ако някой знае на коя бензиностанция го има и дали върши работа да пише.
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 23 апр 2009, 19:04
от iederman
Здрасти Колега, от дюзите на инжекциона е - изчисти ги на ултразвук (в Бургас ми струва 60 лв.), преди два дена си го оправих и проблема с гасненто и давенто ми изчезна, а оборотите ми никога не са били толкова стабилни. И внимавай с добавките за почистване на инжекцион казаха ми че от там идва проблема, защото съм ги слагал преди да сменя горивен филтър. Слагат се само при чисто нов горивен филтър.
Re: сутрин докато е студен гасне,дави се играят му оборотите
Публикувано: 24 апр 2009, 08:15
от terminatoro
iederman написа:Здрасти Колега, от дюзите на инжекциона е - изчисти ги на ултразвук (в Бургас ми струва 60 лв.), преди два дена си го оправих и проблема с гасненто и давенто ми изчезна, а оборотите ми никога не са били толкова стабилни. И внимавай с добавките за почистване на инжекцион казаха ми че от там идва проблема, защото съм ги слагал преди да сменя горивен филтър. Слагат се само при чисто нов горивен филтър.
Мерси колега!
Сега остава някой да ми каже къде в София чистят дюзи на ултразвук и колко ще ми струва

Аз на 30 заминавам за Австрия с колата и ще взема някойа хубава добавка да видиме ще има ли разлика,пък и нали там поне има истински бензин
Моля колегите от София, които са си чистили дюзите на ултразвук да споделят къде да отида!
Поздрави!