Страница 1 от 1
иМА ЛИ ФОРД
Публикувано: 05 яну 2006, 23:45
от beast
Сас испусквателни колектори от траби не с чугунении

Помагайте хора
Публикувано: 06 яну 2006, 21:58
от Jinxy
от стоманени тръби се правят колекторите на спортните мотори заради прегряванията в следствие на високото и продължително натоварване. При такива условия нормалните отливки се пукат сериозно.
Невидях какъв ти е мотора, но ако не е нещо "разпилено" то е дело на някой маняк.
При всяко положение непречи, но и надали на обикновена кола помага.
Публикувано: 07 яну 2006, 12:28
от beast
Значи по принцип питах дали сериино некой форд неизлиза с такав колектор освен там кослордите.Иначе аз искам си напрая колектор за фиестата.Но за да стане както тряя колектора са смята според разпределителния вал и най често се праи от нераздавейка т304л и ефект има и при неразпилените коли щото парво помога самите газове да излизат по барзо и можеш да си го из4ислиш в кои оборти ти тряя мах мощност и по принцип от един добре сметнат колектор се дигат на сток двигател от 9кс до около 15кс но след колектора трея да разкараш заводските траби и да слоиш по големи за да има ефект от цялата работа.Обаче излиза много пари около 600лв пак аз мойта просто искам да е напрая колектора 4-2-1.И ако има некой форд дето излиза завотско саас трабен колектор а не с чугунен да купя един такав колектор ще изрежа трабите от фланеца и ще дам на некой фрезист ми напраи фланец от нераздавейка.Обаче май заводско никой форд май неизлиза с такиа колектори

Публикувано: 08 яну 2006, 14:04
от disc
RS2000

, но едвали ще си намериш такъв колектор!
Публикувано: 08 яну 2006, 16:29
от beast
ще намерим мерси за инфо-то

Публикувано: 09 яну 2006, 10:12
от fiestaracing
Май писахме за това по-подробно,че и от к'во става чугунения!!!!Пък и сериозни пукнатини не съм видял на фордов колектор до сега!!!При положение ,че моя съм го виждал многократно пъти почти БЯЛ
!!!Пък и на бегачките са стоманени за да се оптимизира конструкцията спрямо теглото на самия колектор!!!
Кат' ше е така по добре махни всички гърнета и катализатора,сложи си само резонаторчета и т'ва е!!!1.3 OHV не знам колко може да вдигне само от един колектор!!!До колкото съм чувал този мотор става добре когато е карбураторен,но за по-новите инжекционни модели положението е по-сложно!!!
Публикувано: 09 яну 2006, 11:19
от disc
Този двигател е пълна инжекция... ако му махнеш инжекторите, ECU-то ще полудее. Ще се наложи да се поставя симулатор на инжектори... После нов всмукателен колектор за карбуратор (до колкото знам няма 1.3 с карб)... И като краен резултат - незначително (спрямо направените разходи) повишаване на мощността.
Мое лично мнение е, че всеки лев вложен в тунинг на този двигател е безвъзвратно похабен за нищо.
Публикувано: 09 яну 2006, 13:43
от RS TURBO
не се занимавай с глупости

нема да усетиш никва разлика

по-добре се замисли нещо за турбо-конверсия ако си решил да се тунингираш

Публикувано: 09 яну 2006, 14:32
от Warren-G
disc написа:Този двигател е пълна инжекция... ако му махнеш инжекторите, ECU-то ще полудее. Ще се наложи да се поставя симулатор на инжектори... После нов всмукателен колектор за карбуратор (до колкото знам няма 1.3 с карб)... И като краен резултат - незначително (спрямо направените разходи) повишаване на мощността.
Мое лично мнение е, че всеки лев вложен в тунинг на този двигател е безвъзвратно похабен за нищо.
има 1.3 карб

Публикувано: 09 яну 2006, 15:23
от beast
Колеги аз 100% сигурен 4е дори и да слоза 4-2-1 4угун ефект схте има .На мен идеята ми не е е да е прая бега4ка щото на практика е по4ти невъзможно с тоя двигател ми просто ей ткаа си го прая за кеф!
Като сменя колектора до отзад ще е с 55 траби нераздавеика и толкоз.Друго по тоя мотор несмятаам прая ше по4акам пак мои го сменя с некой мондео 2.0 133 коня там на туй копенце ще стане ма за сега тва иискам си го напрая

Публикувано: 10 яну 2006, 00:45
от ewgeny
Виш ко пич! Помисли си хубаво преди да правиш такива гъзарии, да не стане така, уж по-големи тръби уж 4-2-1, пък колата неще да върви като преди! Наче за изходящите газове се правят доста сложни сметки, защото при различни двиг. има различни ударни вълни на такта, има и противоналягане, и производителя ги е пресметнсал тея неща и е сложел най-удачните тръби! Ко земеш да ги променяш, и земеш че НЕ махнеш, предното гърне или пък катализатора, смятай, пишман ще станеш! Пак ти казвам, помисли си хубаво!!!!
Публикувано: 10 яну 2006, 19:03
от aaleks
И аз съм съгласен с мнението на
ewgeny!
Умната, но пък новаторството ме кефи

!
Публикувано: 11 яну 2006, 12:02
от buhap
кои маистор на Opel та зариби с тес простоти:)
Ефекта ще го има но и много работа и пари ще заминат
Публикувано: 11 яну 2006, 14:20
от fiestaracing
Помня и аз ка'т ги правих тези работи-стигнах до следните заключения!!!Поне за 1.4карб.:
-когато остане само на малко след двуцевката-има проблеми с паленето и работата на мотора до 3000об/мин е малко мудна!
3000-4000об/мин-същата работа никаква промяна!!!
4000-7000об/мин-малка разлика в + повечко вървене-РЕВ КЛАСИЧЕСКИ
-МНОГО ЯКО!!!-Извод не си струва треперенето и гасенето кате се разминаваш с патрулка!!!
-когато е със свалено само задно гърне-положението е по-нормално-нормално палене и вървене във всички обороти-но бученето е с гадна средна честота от която много болят ушите-(вътре в колата,не от вън)
-С поизбушено задно гърне-НИЩО НЕ СТАВА
-РЕШЕНИЕТО-само прави тръби от край до край-на мястото на гърнетата само къси резонаторчета!!!!Цялата система като първоизточник е от XR2i-с Ф50мм!!!!
-РЕЗУЛТАТЪТ-гърлест, приглушен и мек гласец-тихо боботещ на празен ход,и гласовит от 3000 на горе
-ЕФЕКТ-нормална работа(и палене) при всички режими-като мотора е чувствително поотпуснат-сиреч:крайната цел е постигната
-Цена:за тези експерименти потроших 2 нови задни гърнета 2 средни и една цяла система от край до край!!!
Публикувано: 11 яну 2006, 17:38
от beast
Мерси много за саветите но тоя колектор никой немои ме убеди че е правилния за колата туй 4-1 дето става в едно е още горе на главата според мен не е най удачния вариант и имам чуството че форд просто са избрали най евтиния начин!Катализатора отдавна го няма на колата от колекотра до отзаде ще се прай цялата тва сам решен и ще го напрая пак ко нестане ше слагам старите ма пак искам да пробвам единственото дето мога да загуба са малко пари ма поне ше си напраа кефа като го напрая ше пиша каф е ефекта да се надяваме положителен

.Пак ко излезе нещо добро може и някой друг да си го напрай нали треа се опитва.Иначе който е с такав мотор да слага клапа от 1.6 зетек мотора и едно спортно филтарче ефект има не голям но за парите доволноо

коя година ти е колата гратски?
Публикувано: 25 апр 2006, 14:42
от поната
Коя година ти е колата? И аз ги правех тез неща ама голем шум то не се трае направо можеби има ефект. Разесними за по голямата клапа щото и яз го чух това само че за хонда.
Публикувано: 25 апр 2006, 20:56
от okm
КОлега, аз карам с 4-1 хром-никелова тръба. Само че забравих точно какъв материал е. ще видя и ще пиша. 4-1 е по-добрия вариант за турбо двигатели. Зависи от обработката на ъглите дали ще има повишаване на мощността. МОя Изходнен колектор е 2.5 инча за всяка тръба с дебелина 2мм и 3 инча за единичката с дебелина 2мм. След това е cat-back катализатор от мицуbishi 3000GT - 2.5 инча/1.5mm
Публикувано: 26 апр 2006, 10:04
от jasonsmith
Какво става колега, смени ли тръбите, постни малко информация..