Разход на гориво

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Разход на гориво

Мнение от shark » 11 яну 2006, 22:06

Високият ми разход от 17/100 :x май идва от неизправен термостат. То само него не съм сменял, бихте ли ми препоръчали марка. Жалко че наскоро смених антифриза и сега ще трябва да си играя да го иточвам и пак да ги наливам!

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 12 яну 2006, 08:39

Motorcraft, по-евтините са временни решения, по възможност и гарнитурата да е оригинална.

Steve, не работя в МП, но ако случайно започна работа там теб ще те уведомя :lol:
Последна промяна от Polly на 16 яну 2006, 23:38, променено общо 2 пъти.

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

А бе Поли...

Мнение от steve » 14 яну 2006, 11:23

Polly написа:Motorcraft, по-евтините са временни решения, по възможност и гарнитурата да е оригинална.
Колежке, ти да не работиш в Мото-Пфое :?: :roll:
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 14 яну 2006, 22:34

Не! Не работи там. Но като си вземеш оригинално, при това на не много по различна цена, НО с 1 година гаранция (по морги, Симеон и Козлодуй гаранцията обикновено те пращат да търсиш във Франция...),,,се оказва по-доброто решение!

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 16 яну 2006, 18:33

Вземах си френски Vernet, на 92 градуса. В МП нямаха в наличност а не можех да чакам още време понеже колата я ползвам всеки ден!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 16 яну 2006, 18:45

:D Май позакъснях малко с отговора си :oops: !!!На всеки 10бр VERNET поне 2-3бр са рекламация!!!Най-добри са WAHLER и BEHR-при тях няма пропуск!!!Само за някои френски кошници в кутийките на BEHR се пакетира VERNET!!!-факт :shock: -на 100% проверен и верен!!!
Съжалявам за закъснението!!! :oops: :(

Въпреки ,че и аз карах с VERNET 2години почти без проблем,в средата на Декември го смених защото не затваряше добре и мотора работеше студен!!!Сега съм с BEHR-без проблем
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 22 яну 2006, 11:08

Да добриса и аз съм с същия Vernet, на 92 градуса.
Колата ми не загряваше и се повиши разхода и проверих термостата.Оказасе че нямах такъв до сега.
А зимата без термостат сие Мръзнене и Висок Разход
*00133*

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 98
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 25 яну 2006, 18:40

Сигурен ли си че е от термостата?
Мотора работи ли гладко?

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 25 яну 2006, 18:51

Ако питаш мен ,Да мотора работи перфектно.
Няма чукания на клапани и там подобни за които пишат някои колеги,но не загряваше а сега си стига до средата на (NO RM) и си седи там.
*00133*

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4559
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 25 яну 2006, 22:14

A след смяната засичано ли е колко харчи?
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 26 яну 2006, 09:16

jordj написа:Ако питаш мен ,Да мотора работи перфектно.
Няма чукания на клапани и там подобни за които пишат някои колеги,но не загряваше а сега си стига до средата на (NO RM) и си седи там.
Е ти в тоя студ и перка ли искаш да се включи - щом е подминал бялото и е в средата на скалата - значи е добре

:twisted:

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 26 яну 2006, 11:58

Не не съм.Защото около минута две работи на място всеки път когато запаля двигателя и чак тогава потеглям.Оставям да се разбие и маслото на скоросната кутия.А и малко да загрее двигателя, вентилатора да издуха стъклата.
Сега от понеделник не съм я карал защото забелязах масло под дясната страна на колата и до събота когато ще мога на светло да видя дали е от мен и дали е нещо страшно не смятам да я карам.
*00133*

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от forzi » 27 яну 2006, 12:14

Като става вапрос за термостат,някои с ESCORT би ли споделил къде му стои стрелката на термометъра ,щото моита почти постоянно е в началото на NORMAL,на 2-3 мм. от границата,много рядко стига до средата,а вентилатора се включва само ако колата работи на място по дълго.На една диагностика ми казаха че "...то така е при ескортите".Знам ли,може и да е така ама може и термостата да е проблемен

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от forzi » 27 яну 2006, 12:28

Като става вапрос за термостат,някои с ESCORT би ли споделил къде му стои стрелката на термометъра ,щото моита почти постоянно е в началото на NORMAL,на 2-3 мм. от границата,много рядко стига до средата,а вентилатора се включва само ако колата работи на място по дълго.На една диагностика ми казаха че "...то така е при ескортите".Знам ли,може и да е така ама може и термостата да е проблемен

Потребителски аватар
BuLLDoZeR
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
Местоположение: София/В.Т
Status: Извън линия

Мнение от BuLLDoZeR » 27 яну 2006, 14:20

Ами аз съм с Ескорт, в тез студове напоследък стрелката достигаше най-много NOR, R даже почти не. Иначе ноември-декември в по-топлите дни и М достигаше. Малко след М се включва перката при мен. На диагностиката нямаше грешки.
Veni, vidi, vici

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4559
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 27 яну 2006, 18:44

Сменяйте термостатите, аз моя го смених преди два месеца, колата винаги загряваше много бавно и едвам стигаше началото на "нормал". Сега и в най големите студове качва бързо темпераатурата, другия вариант е просто при по-висока температура да ви отварят датчиците, знам ли :?
Изображение

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 28 яну 2006, 17:11

Хубав или лош засега ще карам с френския Vernet, поне докато се скапе. Цената му поне не е голяма 10 лв. Надявам се като е на 92 градуса да падне доста разхода! :D

sgogov
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 25 окт 2008, 16:19
Модел на автомобила: ford escort ghia
Status: Извън линия

Re: Разход на гориво

Мнение от sgogov » 09 апр 2011, 08:55

Силата на форд е че не прегрява главата лятото.Фордовете имат много добро охлаждане.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта