Страница 1 от 1

Разход на гориво

Публикувано: 11 яну 2006, 22:06
от shark
Високият ми разход от 17/100 :x май идва от неизправен термостат. То само него не съм сменял, бихте ли ми препоръчали марка. Жалко че наскоро смених антифриза и сега ще трябва да си играя да го иточвам и пак да ги наливам!

Публикувано: 12 яну 2006, 08:39
от Polly
Motorcraft, по-евтините са временни решения, по възможност и гарнитурата да е оригинална.

Steve, не работя в МП, но ако случайно започна работа там теб ще те уведомя :lol:

А бе Поли...

Публикувано: 14 яну 2006, 11:23
от steve
Polly написа:Motorcraft, по-евтините са временни решения, по възможност и гарнитурата да е оригинална.
Колежке, ти да не работиш в Мото-Пфое :?: :roll:

Публикувано: 14 яну 2006, 22:34
от kEFi
Не! Не работи там. Но като си вземеш оригинално, при това на не много по различна цена, НО с 1 година гаранция (по морги, Симеон и Козлодуй гаранцията обикновено те пращат да търсиш във Франция...),,,се оказва по-доброто решение!

Публикувано: 16 яну 2006, 18:33
от shark
Вземах си френски Vernet, на 92 градуса. В МП нямаха в наличност а не можех да чакам още време понеже колата я ползвам всеки ден!

Публикувано: 16 яну 2006, 18:45
от fiestaracing
:D Май позакъснях малко с отговора си :oops: !!!На всеки 10бр VERNET поне 2-3бр са рекламация!!!Най-добри са WAHLER и BEHR-при тях няма пропуск!!!Само за някои френски кошници в кутийките на BEHR се пакетира VERNET!!!-факт :shock: -на 100% проверен и верен!!!
Съжалявам за закъснението!!! :oops: :(

Въпреки ,че и аз карах с VERNET 2години почти без проблем,в средата на Декември го смених защото не затваряше добре и мотора работеше студен!!!Сега съм с BEHR-без проблем

Публикувано: 22 яну 2006, 11:08
от jordj
Да добриса и аз съм с същия Vernet, на 92 градуса.
Колата ми не загряваше и се повиши разхода и проверих термостата.Оказасе че нямах такъв до сега.
А зимата без термостат сие Мръзнене и Висок Разход

Публикувано: 25 яну 2006, 18:40
от arabiata
Сигурен ли си че е от термостата?
Мотора работи ли гладко?

Публикувано: 25 яну 2006, 18:51
от jordj
Ако питаш мен ,Да мотора работи перфектно.
Няма чукания на клапани и там подобни за които пишат някои колеги,но не загряваше а сега си стига до средата на (NO RM) и си седи там.

Публикувано: 25 яну 2006, 22:14
от cossy
A след смяната засичано ли е колко харчи?

Публикувано: 26 яну 2006, 09:16
от Brock
jordj написа:Ако питаш мен ,Да мотора работи перфектно.
Няма чукания на клапани и там подобни за които пишат някои колеги,но не загряваше а сега си стига до средата на (NO RM) и си седи там.
Е ти в тоя студ и перка ли искаш да се включи - щом е подминал бялото и е в средата на скалата - значи е добре

:twisted:

Публикувано: 26 яну 2006, 11:58
от jordj
Не не съм.Защото около минута две работи на място всеки път когато запаля двигателя и чак тогава потеглям.Оставям да се разбие и маслото на скоросната кутия.А и малко да загрее двигателя, вентилатора да издуха стъклата.
Сега от понеделник не съм я карал защото забелязах масло под дясната страна на колата и до събота когато ще мога на светло да видя дали е от мен и дали е нещо страшно не смятам да я карам.

Публикувано: 27 яну 2006, 12:14
от forzi
Като става вапрос за термостат,някои с ESCORT би ли споделил къде му стои стрелката на термометъра ,щото моита почти постоянно е в началото на NORMAL,на 2-3 мм. от границата,много рядко стига до средата,а вентилатора се включва само ако колата работи на място по дълго.На една диагностика ми казаха че "...то така е при ескортите".Знам ли,може и да е така ама може и термостата да е проблемен

Публикувано: 27 яну 2006, 12:28
от forzi
Като става вапрос за термостат,някои с ESCORT би ли споделил къде му стои стрелката на термометъра ,щото моита почти постоянно е в началото на NORMAL,на 2-3 мм. от границата,много рядко стига до средата,а вентилатора се включва само ако колата работи на място по дълго.На една диагностика ми казаха че "...то така е при ескортите".Знам ли,може и да е така ама може и термостата да е проблемен

Публикувано: 27 яну 2006, 14:20
от BuLLDoZeR
Ами аз съм с Ескорт, в тез студове напоследък стрелката достигаше най-много NOR, R даже почти не. Иначе ноември-декември в по-топлите дни и М достигаше. Малко след М се включва перката при мен. На диагностиката нямаше грешки.

Публикувано: 27 яну 2006, 18:44
от cossy
Сменяйте термостатите, аз моя го смених преди два месеца, колата винаги загряваше много бавно и едвам стигаше началото на "нормал". Сега и в най големите студове качва бързо темпераатурата, другия вариант е просто при по-висока температура да ви отварят датчиците, знам ли :?

Публикувано: 28 яну 2006, 17:11
от shark
Хубав или лош засега ще карам с френския Vernet, поне докато се скапе. Цената му поне не е голяма 10 лв. Надявам се като е на 92 градуса да падне доста разхода! :D

Re: Разход на гориво

Публикувано: 09 апр 2011, 08:55
от sgogov
Силата на форд е че не прегрява главата лятото.Фордовете имат много добро охлаждане.