Страница 1 от 1
СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Публикувано: 04 мар 2009, 22:59
от icaka_lv
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Публикувано: 05 мар 2009, 00:28
от Berilii
Сложи поне някоя снимка та да ти кажем нещо смислено, иначе трябва да сме гледачки че да знаем от какво е.
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Публикувано: 05 мар 2009, 08:30
от HACKO
От умора на материала и "напъване".
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Публикувано: 05 мар 2009, 10:57
от naftova pechka
да не си му вадил душата да се правиш на пич и да "наказваш голфове"? щото тук във форума има такива тарикати. ако не е така може би е просто дефект........обикновено тази част е доста здрава
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Публикувано: 05 мар 2009, 16:42
от noface
На времето га бехме млади един познат скъса на полски фиат 125 к.вал,но той вкара 3-та от 4-та със 140км/ч.
Тия двигатели колега силата им е 2000-3500об/мин по-нагоре няма смисъл да се юрка.
Има вариянт и както колегите са предположили да е дефект или умора на метала,не казвам че си я ръчкал.
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Публикувано: 05 мар 2009, 16:55
от форд мк2
Брей не вярвах че се чупи така тази част. Ужас. Колега разкажи повече как е станало, от къде е внос колата колко време я караш/горе долу изминати километри/ и какво масло и сипваш.
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Публикувано: 05 мар 2009, 19:23
от totolo6ia
Имало е да става,не търси причина търси двигател втора употреба с късмет ще го намериш за 700 лв.Желая ти късмет.
Re: СКЪСАН КОЛЯНОВ ВАЛ
Публикувано: 08 мар 2009, 14:16
от venom4o
защо да търси ? нека да разглоби неговия и да се види какъв е проблема по него..Освен вала..Макар ,че на дизел 100% и клапаните са аут.Причината е микропукнатина на материала която най вероятно се е появила след началото на експлоатация..Причините може да са много..едната е да е претоварен вала много..Другата е постоянно да се претоварва , друг вариант е некачественна обработка ,друг вариант е некачествени суровини защото и това се случва..какъвто и да е той важното е ,че мотора е обречен на голям ремонт или направо на смяна...Попринцип дизеловите двигатели са с по яки колянови валове защото при тях има по голямо усилие на натиск , на опът дори и еластичност.При някой се правят и от стомана а при някой и чугун с повишена якост на опън и нормална твърдост.