_Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
_Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4
колеги,днес се появи следния проблем на PUMA-та 1.7 зетек.
значи по принцип като запаля колата тя си се форсира до 2000 оборота и като загрее падат на 900 и няма проблем.до днес сутринта-паля и тя се форсира до 2000,падат веднага до 1000 и така три пъти се форсира сама.това го прави само когато е студена.когато е топла няма проблем.и после като си тръгнах от работа и беше студена,пак го направи-форсира се до 2000,падат,пак се форсира и пак падат.колеги кажете къде да търся проблема и какво може да е?
?? благодаря предварително! и колегите с фиестите МК4 да помагат-те колите са само с различни купета 





- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: _Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4
Като си тръгнал на още студен двигател да си се опитвал да караш икономично т.е. на скорост без да буташ газ и в един момент натискаш съеднителя и тя се форсира, след което се опитва да стабилизира оборотите и се държи като пияна.
Ебаси изречението
Акумулатор да си свалял?
Абе нищо й няма.
Само днес ли е правила така?
Мойта и тя от време на време се ошашеви нещо, но като цяло нямам никакви оплаквания.
И динамиката й динамкиа а па разхода вълшебен
Ебаси изречението

Акумулатор да си свалял?
Абе нищо й няма.
Само днес ли е правила така?
Мойта и тя от време на време се ошашеви нещо, но като цяло нямам никакви оплаквания.
И динамиката й динамкиа а па разхода вълшебен
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: _Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4
здрасти Paci
.а бе днес си палих като всяка сутрин-паля и чакам да си поработи малко на място,обаче след като се изфорсира,паднаха веднага на 1000 оборота,пак се изфорсира,пак паднаха и така 3-пъти.не съм правил нищо по колата,до вчера си беше ок. 




- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: _Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4
Убеден съм, че утре няма да го направи.
Женска й раота
Като се отопли й направи една профилактика.
Чистене на МАФ, клапан за празен ход, проверка на свещи ... ако па се съвпадне и със смяна на масло и филтри напрао чудесно.
Откачваш акумулатора, извърваш всички процедури, закачваш го, караш и я търпиш малко докъто се обучи.
За сега не я ръчкай ако само днес се е държала така.
Женска й раота

Като се отопли й направи една профилактика.
Чистене на МАФ, клапан за празен ход, проверка на свещи ... ако па се съвпадне и със смяна на масло и филтри напрао чудесно.
Откачваш акумулатора, извърваш всички процедури, закачваш го, караш и я търпиш малко докъто се обучи.
За сега не я ръчкай ако само днес се е държала така.
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: _Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4
Paci,мерси за бързия отговор >:D<: .утре като тръгвам за работа ще видя дали пак ще го направи и ще пиша.бях се притеснил,и викам айде-са на майстори.иначе за почистване на маф-а и клапана задължително-до сега не съм ги барал,ама като се постопли ще им направя една профилактика 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта