Страница 1 от 1

Въпрос за теч от скоростите?

Публикувано: 19 мар 2009, 10:45
от VEGA
Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Публикувано: 19 мар 2009, 10:52
от danko22
семерингата струва 10-15 лева за труд взимат 120-140лева заштото е голяма играчка.

можеш да караш така само да не се увеличи теча.

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Публикувано: 19 мар 2009, 11:04
от dimotaxi
VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?
Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това??? :-/: :-/:

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Публикувано: 19 мар 2009, 11:36
от tankovbg
Колега виж тази капка какво масло е, да не е спирачно, че тогава означава лагер-помпа на съединителя, и моята така почна да сълзи точно от там докато протече тотално и сменях.

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Публикувано: 19 мар 2009, 11:50
от samsung_bg
Колега, аз моята откакто съм я взел (2години и 7 месеца) имам такава капка точно там, същото което описваш.
Маслото в ск. кутия не мърда, на двегателя също. Спирачната течност си стои на МАХ и си карам така без никакви проблеми... за сега.

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Публикувано: 20 мар 2009, 00:15
от VEGA
dimotaxi написа:
VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?
Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това??? :-/: :-/:
Пич ти ме хвърли в размисли... Може наистина да е като твоя проблем, но мисля че до нищо фатално няма да се стигне. А относно колегата samsung_bg съм на същото мнение, че не е нещо фатално и ще карам така. Спирачната течност ми е на макс. Маслото в двигателя след смяната е почти до максимума, но не го пипа! Остава или варианта на колегата dimotaxi, или семеринга на скоростите...

Re: Въпрос за теч от скоростите?

Публикувано: 20 мар 2009, 10:32
от dimotaxi
VEGA написа:
dimotaxi написа:
VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?
Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това??? :-/: :-/:
Пич ти ме хвърли в размисли... Може наистина да е като твоя проблем, но мисля че до нищо фатално няма да се стигне. А относно колегата samsung_bg съм на същото мнение, че не е нещо фатално и ще карам така. Спирачната течност ми е на макс. Маслото в двигателя след смяната е почти до максимума, но не го пипа! Остава или варианта на колегата dimotaxi, или семеринга на скоростите...
Все пак хвърляй по едно око,и проверявай за мирис на бензин в маслото...?Масло+бензин не е добра комбинация за смазване на двигателя,ще почне да работи по-шумно.
Откакто промих дюзите,нов филтър(горивен),активирах "щекера за октановото число"колата работи и се движи като самолет(пу,пу...да не и е уруки)и това място на снатката между скорости и двигател е суха!? >:D<: