Страница 1 от 1

без масло

Публикувано: 23 мар 2009, 18:58
от Krumata_87
Хеи колеги много кофти ситуация. Наложи ми се да карам форда 3 км на светеща лампа за маслото. Принцип на щеката маслото е до минимума, ама тая лампа светна. Налях масло, запалих ама се появи един много гаден звук, някаде от долу на блока, все едно се шума от клапанчртата на CVH двигател , ама доста по силен. На запален двигател отворих капачката на блока за доливане на масло, сухо а по принцип знам че трябва да хварля масло от там. Става въпрос за двигател CVH 1.4 Ford Escor 92 бензин. От какво може да е този шум. Благодаря

Re: без масло

Публикувано: 23 мар 2009, 19:53
от HACKO
Шума най-вероятно е от прецаканите основни и биелни лагери. Въпроса е защо, дали поради спиране на маслената помпа или задръстване на магистралата, светването на лампата и липсата на масло горе говори за подобен проблем. Лагерите могат да се сменят без да се сваля мотора, само се сваля картера. Когато е свален картера също може да се свали и маслената помпа. Моли се само да не е надран коляновия вал.

Re: без масло

Публикувано: 23 мар 2009, 20:26
от Krumata_87
Благодаря

Re: без масло

Публикувано: 17 апр 2009, 18:17
от Krumata_87
Отворих го най-накрая. Оказа се маслената помпа. Сега се двоумя нова помпа за 200 лв или Двигател на старо за 200лв. По какво мога да позная дали двигателя е в ред, понеже няма възможност да се запали. Отворихме картера понеже щяхме да взимаме помпата, вътре беше перфектно чисто, а и маслото не беше черно каквото е моето.

Re: без масло

Публикувано: 17 апр 2009, 22:38
от sobis
А този мотор който го вземеш знаеш ли на какво дередже е. И колко време ще изкара ?
Най добре си стегни твоя мотор...лично мнение

Re: без масло

Публикувано: 18 апр 2009, 11:18
от Nikola Iordanov
По маслото не можеш да го познаеш може скоро да е сменяно. Просто можеш след като е свален картера да отвориш един биелен лагер и последния основен откъм маховика, защото при него натоварването е най голямо за да им видиш състоянието. Друго какво можеш да направиш е да му замериш компресията , като му сложиш стартера и така на място с един манометар до 15 атмосфери да го сложиш на мястото на свещите. Разбира се като го поставяш на всеки цилиндар по отделно да видиш какво налягане качва. Ако е под 9 атмосфери е зле работата .Лесно става но отук е трудно за обясняване.

Re: без масло

Публикувано: 18 апр 2009, 22:02
от S_C
Оправи си твоя мотор.Мотор се отваря веднъж,след което се прави всичко по него и ако не се правят цигански компромиси с глупости,тоя мотор надживява остатъка от колата.Така и така разглобяваш-измери си луфтовете да се види кое на какво дердедже е и какъв останал ресурс има.Тотално забил мотор аз разбирам с крив и издран колянов вал,крив блок или нещо такова основно,дето трудно подлежи на оправяне и вече не се продава като части.Останалото го има и се прави.Мотор от моргата да вземеш...не го знаеш какво ще излезе.Докато твоя ако си го направиш,вече няма какво да те изненада по него.