Форда не запали.....

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 27 яну 2006, 16:50

divinity написа:Нормално е на по-топло да запали! Покарай го повече.
Вчера е работил 4 часа без да се гаси, в това число в движение и на място, просто не го гасих след като смених свеща и горивния филтър. Наблъсках го с Alpin от OMV + добавка за да съм сигурен, че горивото няма да ми направи проблем.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 27 яну 2006, 18:03

Polly написа:В книжките за Форд пише, че при студено време е добре да се натисне педала на газта 2-3 пъти и след това да се пали, като как точно с или без натиснат съединител не съм забелязвала да е упоменато, но когато четях нямах съединител, но пак палеше. И по пътя на логиката аз не виждам връзка м/у натиснатия съединител / и отделянето на двигателя от скоростната кутия/, по тази логика колите с автоматични скорости трябва да спират да палят при -10.
При колите с автоматични ск. кутии акомулаторите са по-солидни (по-принцип). Друг е въпроса в БГ как се карат.
Относно натискането на педала на газта е така, НО за бензинов ДВГ. За дизела въобще не съм сигурен, че важи.
А това че си палиш без съединител говори за добре поддържана запалителна система, редовна смяна на масла и въобще добре поддържан автомобил, като цяло (ако реши да си продаваш колата прати едно ЛС :) )
Между другото и аз паля като теб само че и газта не натискам ;)

dragodd
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 12 яну 2006, 18:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo Turnier 1.8 TDI 1995
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от dragodd » 27 яну 2006, 18:20

Да се похваля - форда не беше пален от миналата събота и днес при -9 запали от първия път без газ с натиснат съединител (за дизела пише с натиснат съединител за бензина на Форд не знам как е). Съседа с Пежо 307 2.0 HDI на 1 година купено от магазина не можа да запали ;)
За автоматика бензин - пали се без газ при положение на лоста Р. Така пише в книжката на колата - МБ :twisted:

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 28 яну 2006, 09:42

Запали :-).
Добре, че имам кум, който от 10 години кара дизели.
Не разбрах много, но пича го запали за нула време, а после обясни, че е трябвало да бъда по-настоятелен, защото бендикса (!!!) изключвал от някаква защита...... :shock: :D

Iva_31
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 27 яну 2006, 12:00
Модел на автомобила: ESCORD 1.8 D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Iva_31 » 28 яну 2006, 13:10

Незнам колко градуса беше в 08.00ч.сутринта,но с натиснат съединител и педала на газта до долу запали без проблем от раз :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта