за стъпковото моторче

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

за стъпковото моторче

Мнение от cosworth team ruse » 11 апр 2009, 23:01

проблема ми е следния понеже ме обхвана някаква мисъл реших да си изчистя стъпковия мотор за ниските на сиерата тя е 2.0 dohc двувалка и в крайна сметка го смъкнах напръсках го яко с wd-40 после го киснах с разредител като преди това махнах бубинката ,та резултата след монтажа беше че при първоначално палене ми държеше 2000 оборота и така няколко минути после си падаше на 1000,след това на загрят двигател като дам на свободна по някой път задържа на 1500 а повечето пъти нормално си пада на 900-1000,та мисълта ми е дали така трябва да бъде или със почистването му и съм го прецакал.само да вметна че преди отварянето му си палеше на студен двигател твърдо на 1000 и като загрее падаше на 900

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от vargala81 » 11 апр 2009, 23:47

cosworth team ruse написа:проблема ми е следния понеже ме обхвана някаква мисъл реших да си изчистя стъпковия мотор за ниските на сиерата тя е 2.0 dohc двувалка и в крайна сметка го смъкнах напръсках го яко с wd-40 после го киснах с разредител като преди това махнах бубинката ,та резултата след монтажа беше че при първоначално палене ми държеше 2000 оборота и така няколко минути после си падаше на 1000,след това на загрят двигател като дам на свободна по някой път задържа на 1500 а повечето пъти нормално си пада на 900-1000,та мисълта ми е дали така трябва да бъде или със почистването му и съм го прецакал.само да вметна че преди отварянето му си палеше на студен двигател твърдо на 1000 и като загрее падаше на 900
ми те хората не на празно са казали:нещо което работи не се пипа. по принцип в упътването за ескорт е уписано да се почиства с бензин.аз така в началото като купих моя ескорт,не знаех че когато освобудя от скорост трябва да държи по-високи обороти,реших да си правя експерименти и си купих едно моторче втора рака за 40 лв,преди да го монтирам го напръсках със същия спрей и след това го накиснах в обезмаслител,монтирах го и след два дена оборотите почнаха да се ебават,върнах си старото и работата заспа.

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от cosworth team ruse » 12 апр 2009, 00:15

da този принцип е верен,май ми се струва че ще с купувам друго

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от vargala81 » 12 апр 2009, 00:35

cosworth team ruse написа:da този принцип е верен,май ми се струва че ще с купувам друго
пробвай преди това да го накиснеш в бензин и да ресетнеш компа,може да имаш късмет

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от cosworth team ruse » 12 апр 2009, 01:14

ми аз два пъти го киснах със wd-40 и с коресилин два пъти,само компа не съм ресет-вал,трябва да пробвам може и да се оправи

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от tankovbg » 12 апр 2009, 09:59

Къде чете да го киснеш с коресилин, това е разтворител за бои не за маслени отлагания. Писано е много във форума, има търсачка.
Най добър, изпитан и от мене метод е с Меглио (обезмаслител за печки), след което пръскане с WD40.
Що се касае за оборотите, трябва да е така - при първоначално палене да държи известно време 1100-1200 оборота, след като загрее да държи на празен ход около 900, когато се движиш и изслючиш от скорост трябва да държи около 1200.
Откачи си отрицателната клема на акумулатора, постой така около 5 мин. закачи я пак и запали двигателя, остави го да работи около 3 мин. на празен ход, натисни малко газта да работи на около 1200 оборота около 3 мин. карай колата около 15 км в режим на различно натоварване. Ако нещата не си дойдат на мястото си прецакал стъпковото моторче (байпасен клапан).
Прав е колегата, нещо което работи не се пипа.

Потребителски аватар
VEGA
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
Местоположение: Sunshine State
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от VEGA » 13 апр 2009, 13:06

И да го чистиш и да не го чистиш, все тая. Хората са казали да се смени, а не да се чисти...
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от vargala81 » 13 апр 2009, 20:06

VEGA написа:И да го чистиш и да не го чистиш, все тая. Хората са казали да се смени, а не да се чисти...
може и да се чисти,пишесиго в книгата за ескорт ,предполагам и другите модели . ако не помогне чистенето тогава се сменя.

dj_feaqt
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 14 апр 2009, 17:59
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от dj_feaqt » 14 апр 2009, 18:12

И на моят Форд му е чистено моторчето, но нищо. В движение като изключа от скорост и дЪржи не както казахте 1200 оборота а 2000 и това не ми харесва. СЪЩо и не може да се изрязва хубаво имам чуството, че нещо го спЪва. ПрекЪсва като го настьпя от 1 до 5 и ме сЪмнява да не е от стЪпковото моторче. Вие как мислите?

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от vargala81 » 14 апр 2009, 21:01

dj_feaqt написа:И на моя форд му е чистено моторчето но нищо в движение като исклиуча от скорус и дарйи не както казахте 1200 оборота а 2000 и това не ми харесва сашто и не може да се изрязва хубаво имам чуството че нещо го спава прекасва като го настьпя от 1 до 5 и ме самнява да не е от стапковото моторче жие как мислите
ами не мисля че е от стъпковото моторче, то се отваря само когато нее натиснат педала на гаста. ама тва че ти държи 2000 оборота по инерция може да е от стъпковото моторче ,датчика на дросела или датчика за скоростомера.

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от cosworth team ruse » 18 апр 2009, 18:34

пич ти ако си отварял такова моторче ще видиш че има само една ос която играе ролята на клапан няма никакви гумени уплътнения или гумички и щом съм решил да го изчистя с коресилин значи съм преценил ситуацията,както и да е моторчето си работи като хората сега

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за стъпковото моторче

Мнение от vargala81 » 18 апр 2009, 18:49

cosworth team ruse написа:пич ти ако си отварял такова моторче ще видиш че има само една ос която играе ролята на клапан няма никакви гумени уплътнения или гумички и щом съм решил да го изчистя с коресилин значи съм преценил ситуацията,както и да е моторчето си работи като хората сега
колега,радвам се че ти се е оправило .

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта