Страница 1 от 2

Колата не ВЪРВИ + проблем с обороти

Публикувано: 28 яну 2006, 19:33
от cybernone
Ами колата на моменти не върви, даже бих казал че постоянно е "скопена" а на моменти издъхва съвсем. НАстъпва6 тя като чели се дави.
Качих се надруг ескорт 1.6 ми то и форсирането му е по-различно, при мен като натисна педала има известно колебание и доста бвано качва оборотите. А те от своя страна и бавно се връщат като на моменти заспиват на 1200-1500. Пуснах и тема в сервизи за диагностика, щото кадето и да съм я водил все няма проблем. Затова съм отворен за всякакви предположения. Знам как върви тази кола, и сега просто не е така. Да не споменавам че и разхода не е от най - добрите. Под 13/100 не пада.

Публикувано: 28 яну 2006, 20:10
от V_A_N_K_A_T_A
Рестарт на компа правил ли си,може да е от бензина,аз имах подобен проблем до онзи ден-смених свещи и се оправи.Не съм сигурен,но и температурния датчик може да е,ако има разлика при студен и загрял двигател... :idea: А,точно това се беше случило на Волвото на баща ми,не върви,не ускорява нормално,повече от 110 не искаше...оказа се,че парче от катализатора е заседнало някъде по тръбите на ауспуха,махнаха и парчето и катализатора и как се отпуши не е истина

Публикувано: 28 яну 2006, 21:06
от BuLLDoZeR
Просто идея. Това със забавеното качване на обороти може да е или от МАФ датчика или от ламбдата според мен. МАФ-а е добре да го пръснеш със спрей за карбуратори или нещо такова, но не му бутай пластинките (из форума има цяла тема, посветена на него). Това, че на диагностика нищо не казва е странно наистина, както казваш комп-а е интелигентен и трябва да си каже болежките. Друга възможност е некадърна диагностика :)

Публикувано: 29 яну 2006, 19:49
от cybernone
Колата не е прегрявана.. И рестарт съм правил и пак нищо.
Но днес извадих кабелите и както в една друга тема се оказаха целите в масло. Имаше масло при свещите. Та така, ще сменя гарнитурата и предполагам ще се оправи. Добре че е тоя форум. Като си помисля че един майстор ми се калне6е че трябва да сменя дюзите на инжекциона....

Публикувано: 29 яну 2006, 23:59
от V_A_N_K_A_T_A
Честито,дошъл си на моя хал :wink: !Ама ми се струва,че само с гарнитурата няма да се оправиш...Аз сменях и свещи!

Публикувано: 30 яну 2006, 17:42
от cybernone
Аз свещи съм сменил преди 15000 км и би трябвало да са още здрави.
Дано колата се отпуши както трябва, че сега от 105 са останали 65 кончета :( , перманентно.

по темата

Публикувано: 30 яну 2006, 18:48
от веден
Колко бързо ще вдигне обороти след като натиснеш педала зависи и от датчика на дроселната клапа. За съжаление той не се разглобява, само можеш да го свалиш и да го върнеш обратно.

Публикувано: 30 яну 2006, 19:40
от mitio
Значи аз имах подобен проблем с мойта Fiesta. Цялата работа беше, че ми харчеше масло - ма много :(. Аз имам един познат дето нали ми смени гарнитури, гумички на клапани, сегметни, абе то вече си плачеше за ремонтче ;). И после я взимам и в началото беше добре, но после почна да се дави някакси, оборотите като форсирвах също не се движеха нормално, ускорението стана бавно не можех да вдигна повече от 80км/ч едвам едвам и т.н. И отивам при тоз' моя майстор и то се оказа че след като ми е харчило масло ми се е запушило задното гарне и след като го управихме и той направи нова центровка направо заспа даже в началото имах чувството че лети ;)

Публикувано: 19 фев 2006, 16:28
от cybernone
Помощ!!
Смених гарнитура на капака на главата смених и гърнето, което се беше запушило, като цяло вървежа е по - добър, но на моменти колата забива предница и въобще не иска да се изфорсира. Случва се рядко но е много неприятно. Възможно ли е да е от датчик на дроселовата клапа или от ниско налягане на бенз. помпа. Направо не знам, почвам да се отчайвам вече.
П.С. Като сменяхме гарнитурата на главата видяхме че валовете са белязани, което ще рече че колата е имала сериозен ремонт преди да я купя...
Оборотите продължавата да се връщат бавно и да заспиват на 1500, и то точно тогава неще да се изсфорсира.

Публикувано: 19 фев 2006, 18:20
от eleena
Провери ли компресията на цилиндрите?

Публикувано: 20 фев 2006, 11:43
от S@sel@
Теста за съединителя направи ли?

Публикувано: 20 фев 2006, 11:49
от cybernone
S@sel@ написа:Теста за съединителя направи ли?
Какъв е този тест за съединителя?
Компресия не съм мерил също.

Публикувано: 20 фев 2006, 11:57
от trolla
Мисля че S@sel@ има право, и на мен ми се струва че съединителя нети отделя и/или е износен. Но за всеки случай си погледни и бензиновата помпа и горивния филтър.

Публикувано: 20 фев 2006, 16:30
от cybernone
Смисъл че за това не падат бързо оборотите ли. :shock:

Публикувано: 20 фев 2006, 17:04
от trolla
cybernone написа:Смисъл че за това не падат бързо оборотите ли. :shock:
Ами за бавното падане на оборотите една от пейчините (доколкото знам) е
че съединителят е износен.Аз имах подобен проблем с Golf -бавно ускорение , ниска мах. скорост при по-високи обороти оказа се силно износен съединител ! А признак за това че неотделяше добре беше че при палене при НЕ натиснат съединител и освободена от скорост , колата леко се поместваше напред, затова и мисля че бавното падането на оборотите е от там. Може и да несъм прав но е добре да си провериш съединителя!А рязкото забиване на колата за което казваш може да е от горивния филтър, когато е позапушен просто нейдва достатъчно бензин до двигателя (подобен ефект има и при неработеще добре бензинова помпа)! Надявам се поне малко да съм ти полезен !
:)

Публикувано: 20 фев 2006, 18:43
от aaleks
Какво общо има съединителя с неговия проблем *00124* !

Публикувано: 21 фев 2006, 09:37
от trolla
Ами понеже по-нагоре в темата беше споменато, че колата неискала да ускотява и да се форсира, колкото и да дава газ , та затова предположих че може да е от съединителя! Както казах по рано възможно е и да несъм прав - това е само предположение!

Публикувано: 21 фев 2006, 11:47
от S@sel@
Може да има общо. А пък пробата на съединителя е безплатна и няма да му коства нищо.

Накратко:
Дигаш ръчната, вкл. на 3-та и даваш газ. Колата трябва да загасне.

ПС Даваш яко газ и може да я опреш в бордюр отпред, което пък е задължително ако не ти държи ръчната!

Публикувано: 08 мар 2006, 15:37
от cybernone
Относно не вървежа се оказа ламбда, преди малко я смених и за сега колата е добре, надявам се и да смъкне разхода.
Чистха също и стъпковотои мотор4е за празния ход (по проблема за оборотите) (25лв чистенето :evil: ) ефекта е почти нулев.

Публикувано: 08 мар 2006, 16:02
от mrdds
а ти на какво я караш?Бензин газ????