Форд транзит 2.5 тд 2005 г., дълга база, бавен деферинциял

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Anastasov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 20 сеп 2007, 08:10
Модел на автомобила: Escort ztec 1.6 16V
Status: Извън линия

Форд транзит 2.5 тд 2005 г., дълга база, бавен деферинциял

Мнение от Anastasov » 22 апр 2009, 20:21

Здравейте, искам да попитам някой, който кара такъв, дали е имал проблеми с паленето. Буса е на 36 000 км. и е на мой близък, при доста лека експлоатация, не се товари много и се кара внимателно, подбират се горива предимно от уж реномирани бензиностанции. Тука в Благоевград я карахме в Мотофое, казаха няма и нищо. Смениха само някакъв филтър горивен, та решихме да я караме в София пак в представителството на Форд. Как и нямаше нищо в един момент отиде на 1400 лв. ремонт, то некакви си обтегачи, вериги, незнам какви джаджи, абе една торба части. Ще ви пиша допълнително какво е сменено. Нормално ли е от нищо да идеш на 1400 лв., толкова ли са некадърни тука, та немогат да прочетат къде е проблема. А той именно беше, че колата не палеше, когато е студена. Сутрин трябват 7-8 опита и палеше доста мъчно и шумно. После цял ден никакъв проблем, ако е топла, на другата сутрин пак така. Къде е истината? Дали тука са толкова зле майсторите, или като идеш от провинцита в столицата и те режат от към петите?

Anastasov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 20 сеп 2007, 08:10
Модел на автомобила: Escort ztec 1.6 16V
Status: Извън линия

Re: Форд транзит 2.5 тд 2005 г., дълга база, бавен деферинциял

Мнение от Anastasov » 02 май 2009, 07:34

E как пък никой не писа по тая тема бре! *banned* Никой ли не кара транзит?

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд транзит 2.5 тд 2005 г., дълга база, бавен деферинциял

Мнение от viksata » 02 май 2009, 07:42

2.5 не сам карал 2.4 16в сам карал доста много корава машина еи признал сам го и ровеше асфалта :)
по темета наи вероятно някоя свещ е изгоряла от подгревните и затова не пали
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта