съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Мнение от Tezz » 24 май 2009, 19:00

Здравейте,колеги!От една седмица и аз движа с форд,вярно старичък си е,18 годинки е чукнал,но нали е 'гешенке' от тъста-кво да правя,ще го взема.Той нали все боклуци ми дава да се белосвам с тях,като почнеш от жената........... :D .Посмяхме се малко,хайде сега да ми помогнете,пичове!Накратко-проблема е със скоростите,или по-точно със съединителя.Като е изгасена колата,скоростите влизат като у тях си,даже без съединител.Но запаля ли я,включвам с триста зора,даже и с петорен амбреаж.Тази тресчотка хич не ми е позната,но на принципа на тресчотката трябва да прищраква поне,я в долно натискане на педала,я в горно(след като се е върнал педала в горно положение,от там нагоре не мога и да го помръдна).Значи,искам малко да ми се натегне педала,че много долу отделя(почти до ламарината)и като включа на скорост някак си,при запален автомобил,започва да увлича(полека потегля колата,без да съм пуснал съединителя)Знам,че може да има и още сто други неща освен тази пуста тресчотка,но ми се ще да почна поетепно-от по-незначителните,към по-трудоемките и скъпи неща.Ще ви бъда много благодарен на всеки полезен коментар.Време за ремонт имам-гадната Криза ме остави за сега без работа,че от другата седмица и жената,какви ще ги мъдрим не знам :( .

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Помогнете-нов колега с форд

Мнение от HACKO » 24 май 2009, 21:35

Твойта работа изглежда повече на заминал притискател, отколкото тресчотка, тя не се регулира, ако работи всичко става автоматично.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помогнете-нов колега с форд

Мнение от Tezz » 24 май 2009, 22:14

Благодаря за отговора Наско,напълно споделям твоето мнение,че ако работи тречотката трябва да регулира хода на педала,но за мен е важно как да разбера дали работи тая тречотка?Ако по някакъв начин може да се тества,споделете моля ви!

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помогнете-нов колега с форд

Мнение от chefo_ukr » 24 май 2009, 23:00

може и лагера да е износен и жилото да се е поразпънало.Аз стария ескорт го лекувах с една допълнителна шайба на жилото после и цяла гайка нахаках 2-3години изкара така :D
Изображение

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помогнете-нов колега с форд

Мнение от Tezz » 25 май 2009, 09:20

Пробвах тази сутрин и със шайби,подложих 1,2,3-все по два милиметра дебели,на петета шайба се отказах.Все така зле,че да не кажа и по-зле стана,накрая ги махнах и ще таркалям така още малко,после ще отварям ск.кутйя.Единствено съм сменял съединител на баща ми на 'алекото',руска машина,но нали е с предно предаване,би трябвало да е идентична смяната и с тази на форда.Вие как мислите,дали има някаква особенност при форда която да ми е от полза?

Потребителски аватар
SERIOUS LUBO
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 29 май 2009, 10:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi 90 кс 2000г
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Мнение от SERIOUS LUBO » 29 май 2009, 10:48

пълен комплект на LUK притескател+феродов+лагер ти е 190лв като ти дам 20% отстъпка ще ти дойде на 150 лв

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Мнение от Tezz » 30 май 2009, 17:50

Няма лошо,20% са кажи ги 40 лева.Въпросът е дали ще са на LUK?Иначе за LUK съм чувал доста добри отзиви,все пак драсни някои ред с адрес на магазина дето могат да се видят(вярвам че ще е от полза и на другите съ-форумци),пък аз като заделя някои лев,ще мина евентуално и да си купя :) .

Потребителски аватар
SERIOUS LUBO
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 29 май 2009, 10:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi 90 кс 2000г
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Мнение от SERIOUS LUBO » 13 юни 2009, 11:27

http://www.clubford.org/portal/componen ... temid,130/" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта