Страница 1 от 1

съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Публикувано: 24 май 2009, 19:00
от Tezz
Здравейте,колеги!От една седмица и аз движа с форд,вярно старичък си е,18 годинки е чукнал,но нали е 'гешенке' от тъста-кво да правя,ще го взема.Той нали все боклуци ми дава да се белосвам с тях,като почнеш от жената........... :D .Посмяхме се малко,хайде сега да ми помогнете,пичове!Накратко-проблема е със скоростите,или по-точно със съединителя.Като е изгасена колата,скоростите влизат като у тях си,даже без съединител.Но запаля ли я,включвам с триста зора,даже и с петорен амбреаж.Тази тресчотка хич не ми е позната,но на принципа на тресчотката трябва да прищраква поне,я в долно натискане на педала,я в горно(след като се е върнал педала в горно положение,от там нагоре не мога и да го помръдна).Значи,искам малко да ми се натегне педала,че много долу отделя(почти до ламарината)и като включа на скорост някак си,при запален автомобил,започва да увлича(полека потегля колата,без да съм пуснал съединителя)Знам,че може да има и още сто други неща освен тази пуста тресчотка,но ми се ще да почна поетепно-от по-незначителните,към по-трудоемките и скъпи неща.Ще ви бъда много благодарен на всеки полезен коментар.Време за ремонт имам-гадната Криза ме остави за сега без работа,че от другата седмица и жената,какви ще ги мъдрим не знам :( .

Re: Помогнете-нов колега с форд

Публикувано: 24 май 2009, 21:35
от HACKO
Твойта работа изглежда повече на заминал притискател, отколкото тресчотка, тя не се регулира, ако работи всичко става автоматично.

Re: Помогнете-нов колега с форд

Публикувано: 24 май 2009, 22:14
от Tezz
Благодаря за отговора Наско,напълно споделям твоето мнение,че ако работи тречотката трябва да регулира хода на педала,но за мен е важно как да разбера дали работи тая тречотка?Ако по някакъв начин може да се тества,споделете моля ви!

Re: Помогнете-нов колега с форд

Публикувано: 24 май 2009, 23:00
от chefo_ukr
може и лагера да е износен и жилото да се е поразпънало.Аз стария ескорт го лекувах с една допълнителна шайба на жилото после и цяла гайка нахаках 2-3години изкара така :D

Re: Помогнете-нов колега с форд

Публикувано: 25 май 2009, 09:20
от Tezz
Пробвах тази сутрин и със шайби,подложих 1,2,3-все по два милиметра дебели,на петета шайба се отказах.Все така зле,че да не кажа и по-зле стана,накрая ги махнах и ще таркалям така още малко,после ще отварям ск.кутйя.Единствено съм сменял съединител на баща ми на 'алекото',руска машина,но нали е с предно предаване,би трябвало да е идентична смяната и с тази на форда.Вие как мислите,дали има някаква особенност при форда която да ми е от полза?

Re: съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Публикувано: 29 май 2009, 10:48
от SERIOUS LUBO
пълен комплект на LUK притескател+феродов+лагер ти е 190лв като ти дам 20% отстъпка ще ти дойде на 150 лв

Re: съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Публикувано: 30 май 2009, 17:50
от Tezz
Няма лошо,20% са кажи ги 40 лева.Въпросът е дали ще са на LUK?Иначе за LUK съм чувал доста добри отзиви,все пак драсни някои ред с адрес на магазина дето могат да се видят(вярвам че ще е от полза и на другите съ-форумци),пък аз като заделя някои лев,ще мина евентуално и да си купя :) .

Re: съединител на Ескорт 1.8дизел,1991г

Публикувано: 13 юни 2009, 11:27
от SERIOUS LUBO
http://www.clubford.org/portal/componen ... temid,130/" onclick="window.open(this.href);return false;