Страница 1 от 1
ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
Публикувано: 11 юни 2009, 10:55
от ms sweety
Почистих дебитомера,смених свещите с BOSH,ланда сондата работи нормално, налягането на бенсина е добро сложих STP добавка за почистване на дюзите на инжекциона,проверил съм всички кабели,маси по корпоса, откачени въздушни вакуми всияко е наред. При работа на място след включване на перката намалява оборотите започва да тресе и гасне,при изпреварване започва да хълца губи мощност.
ОТ КЪДЕ ИДВА ПРОБЛЕМА НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ! НЕЗНАМ КЪДЕ ДА БЪЗИКАМ ВЕЧЕ!
Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
Публикувано: 11 юни 2009, 11:14
от tankovbg
Че какво общо има перката та да започва да тресе и гасне на празен ход ? Каква ти е температурата на антифриза на таблото (къде е стрелката) ?
Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
Публикувано: 11 юни 2009, 11:23
от orlinm
Ако караш на газ е твърде възможно перката да ти набива въздух във гърлото на въздуховода, провери го на къде е обърнат.
Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
Публикувано: 11 юни 2009, 16:38
от tankovbg
То ако набива въздух в гърлото на въздуховода ще стане турбо (майтапя се).
Ако действително симптомите са веднага след включване на перката, да се прегледа ел веригата, възможно е на тази верига (препазител, куплунзи и пр.) да има закачени други неща (датчици и пр.) и ако има лоша връзка (нагар, замърсяване) да става белята с токовете, перката да дърпа ток и другите да умират или да дават фалшиви сигнали. Трябва да се види ел схемата, иначе се гадае.