Напълно възможно е да не си отстранил проблемът. Ето тук
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &sk=t&sd=a спорихме има ли електроника на 1,8 турбо дизел или не, и аз днес ходих до сервиз и за моята поне има.
Въпросната електроника е някакъв блок (обещавам да го намеря къде е), който командва
1.ЕГР - рециркулацията на газове, която искаш да спреш
2. моторчето за повишаване на оборотите за празен ход при пуснат климатик, вероятно и задна скорост, и незнам кога още (може и на студено)
3. май се намесва и в работата на електромеханичен регулатор на предварението (някакъв клапан ще да е това) за студена работа на двигателя. Това се вижда на помпата къде е, най-горната дивотия отпред е, но сега не съм сигурен дали си спомням правилно
4. най-важната функция - управлява електромагнитно-хидравличен елемент, променящ момента на впръскване по време на работа - именно докато караме - в зависимост от
-налягане и температура след турбото
- дебит и температура след въздушния филтър
- температура в изпускателния колектор
- положение на системата за рециркулация на газовете ЕГР
- положение на рейката за подаване на газ.
С други думи, ако някой датчик подава грешна информация, или има кородирала клема или ниско захранващо напрежение поради лоша маса или връзка - центровката ти бяга в някои или всички режими и колата се спъва ужасно.
Предвид, че и мене ме чака това, съм се захванал да разуча нещата до дъно. търся куплунзите на споменатите датчици - с цел да навържа осцилоскоп и други уреди, и помпа (може и да не я повредя

)
Ако имаш помпа или част от нея - дай да огледам споменатите два електромагнитно-хидравлични елемента за възможни износвания, отлагания и спичания и подобни.