Сутрин ми играят оборотите!
Публикувано: 02 юли 2009, 09:00
Колеги,
Днес изминаха 2 г. от покупката на моя Мондю. Още когато го взех, при палене сутрин и без да подавам газ, стрелката от 800-900 оборота сама се чаква някъде до 1600 и после сама си слиза до първоначалните. Тъй като това не ми е било проблем, не съм се и занимавал да го отстраня. Още повече, че когато е студено /зимата обикновено/, преди да е изминала минута две от както съм го запалил, когато изключа от скорост и съм само на спирачка без подаване на газ, голата без да се тресе просто изгасва. Този момент го преодолявах, като просто при свободна скорост на светофар, първите минута две форсирах леко. Един майстор ми каза, че са някакви датчици и по-добре така да си ги форсирам при положение, че само това е проблема, защото ако нещо някои майстори тръгнат да правят по електрониката, може съвсем да окалпазанят работата. През последно време обаче /разбирайте месец/, сутрин като запаля играенето вече е няколко пъти и вече стрелката слиза по надолу. Ето тази сутрин когато запалих, започна да стига 1600 и после надолу до 500-600 оборота. Ха да изгасне, то пак си ги вдигне до 1600. АЗ не подавах газ, като оставих колата сама да си ги регулира. Направи така около 3-4 пъти и после си се закрепи на 900 оборота някъде. Чак тогава изфорсирах няколко пъти, превключих си на скорост и си потеглих. Иначе от този момент, като си тръгна на градското колата вече на свободна и без газ си държи около 900 оборота.
Та каква може да е причината и има ли според вас нещо фатално, за което веднага следва да предприема някакви действия.
Днес изминаха 2 г. от покупката на моя Мондю. Още когато го взех, при палене сутрин и без да подавам газ, стрелката от 800-900 оборота сама се чаква някъде до 1600 и после сама си слиза до първоначалните. Тъй като това не ми е било проблем, не съм се и занимавал да го отстраня. Още повече, че когато е студено /зимата обикновено/, преди да е изминала минута две от както съм го запалил, когато изключа от скорост и съм само на спирачка без подаване на газ, голата без да се тресе просто изгасва. Този момент го преодолявах, като просто при свободна скорост на светофар, първите минута две форсирах леко. Един майстор ми каза, че са някакви датчици и по-добре така да си ги форсирам при положение, че само това е проблема, защото ако нещо някои майстори тръгнат да правят по електрониката, може съвсем да окалпазанят работата. През последно време обаче /разбирайте месец/, сутрин като запаля играенето вече е няколко пъти и вече стрелката слиза по надолу. Ето тази сутрин когато запалих, започна да стига 1600 и после надолу до 500-600 оборота. Ха да изгасне, то пак си ги вдигне до 1600. АЗ не подавах газ, като оставих колата сама да си ги регулира. Направи така около 3-4 пъти и после си се закрепи на 900 оборота някъде. Чак тогава изфорсирах няколко пъти, превключих си на скорост и си потеглих. Иначе от този момент, като си тръгна на градското колата вече на свободна и без газ си държи около 900 оборота.
Та каква може да е причината и има ли според вас нещо фатално, за което веднага следва да предприема някакви действия.