показания на уреда за температура
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
показания на уреда за температура
много се изписа за термостатите
всеки си описва своите показания на уредите на таблото.
от преглеждането на темите
при работещ добре термостат показанието
би трябвало да бъде някъде в тази област като на първата картинка.
а при неработещ като на втората картинка (в случая и моето показание) или вероятно рано отварящ.
всеки си описва своите показания на уредите на таблото.
от преглеждането на темите
при работещ добре термостат показанието
би трябвало да бъде някъде в тази област като на първата картинка.
а при неработещ като на втората картинка (в случая и моето показание) или вероятно рано отварящ.
- Прикачени файлове
Последна промяна от licho на 12 май 2006, 00:02, променено общо 2 пъти.
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
- Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Когато карам в града след 10-тина км стрелката за температурата си застава в нормално положение(в средата на нормала) , но когато се движа извънградско ми застава точо като на втората картинка (в началото на нормала). Също то се получава и градско, ако си пусна парното да духа топло. Възможно ли е да е проблем с температурня датчик или си е просто от студа през последните седмици?
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
при мен е точно под голямото бяло като е изтинала и на всички е така.Brock написа:При неработеща /изстинала/ кола, стрелката трябва да е 1-2мм под бялото.
При тебе е така, вероятно заради студовете напоследък и малките разстояния, които изминаваш - просто мотора няма време да загрее
а когато колата изминава независимо 10 км или 100 положението на стрелката е подобно на втората картинка, тоест двигателя се предполага че е достигнал нормалния си режим на работа
отбелязвам че това е през лятото и през зимата, сменяно е само датчика (не термостата!) който пуска перката на вентилатора, понеже в големите дъждове през лятото в едно задръстване на излизане от софия колата прегря.
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
Стрелката се проверява в положение "на контакт", като се извади буксата от датчика и се даде на маса- трябва да почне да се вдига.trolla написа:Незнам точно , но може би трябва да си провериш дали няма някакви повреди и по самия термостат поради прегряването. Другото (което е много малко вероятно ) повредата да е в самото табло (стрелката да не отчита реалния сигнал към нея).licho написа:сменяно е само датчика (не термостата!)
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
нека направим едно уточнениеvalboy написа:Стрелката се проверява в положение "на контакт", като се извади буксата от датчика и се даде на маса- трябва да почне да се вдига.trolla написа:Незнам точно , но може би трябва да си провериш дали няма някакви повреди и по самия термостат поради прегряването. Другото (което е много малко вероятно ) повредата да е в самото табло (стрелката да не отчита реалния сигнал към нея).licho написа:сменяно е само датчика (не термостата!)
под датчика разбираме това което е над термостата излизат две жици от него и отиват към вентилатора отпред на радиатора
а термостатата се намира след като се развие този датчик(сензор или кой както го нарича) под него и управлява как да се движи охлаждащата течност.
от прегряването едва ли има нещо, защото от както имам колата от юли месец миналата година не е мръднало от положението на втората картинка като изключим прегряването. и нека някой ако има снимка на датчика и термостата за фиеста да ги добави, аз ще ги снимам но не знам кога ще успея. идеята е да го направим веднъж и човек като има нужда да го гледа
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз имах същия проблем с невъзможноста на колата да загрее.Стрелката винаги се намираше някъде около границата на топло/студено.Дори лятото ако пусна по инерция ,минаваше в студено.Можеше да стигне средата на "нормал" само ако дълго работи на място.Миналата седмица купих от МП нов термостат и си го смених.И стария и новия са motorkraft,но на стария е отбелязана температура 88 градуса (на толкова започва да отваря),а на новия 92. С новия стрелката стига до средата на скалата след5-10 мин.работа и си стои там.Колата е от Италия и там може би заради по топлия климат са и сложили "летен" термостат които тука,особено през зимата, не даваше възможност да загрее пълноценно.
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
При мен се наблюдава следната ситуация:
Миналия месец при каране вдигах до към 3000об/мин и стрелката за температурата се закотвяше като на картинка №2 и не мърдаше от там. От тази седмица смених малко стила на каране - вдигам до 2000 об/мин и положението на стрелката започна да клони към картнка №1 и то доста точно.
И ето въпроса - това от датчик ли е? От термостат? Или просто се оказва, че Мондеото радиатора му е леко преоразмерен?
През лятото си бях направил същия експермент и резултата беше същия.
П.П. Ако видите червено Мондео комби да се влачи по улиците най-вероятно съм аз и моля не ме освирсвайте, че жената нещо се е стреснала от движението и затова карама така, но си има своите предимства - струва ми се че харчи по-малко, но като напълня резервоара ще кажа с точност
Миналия месец при каране вдигах до към 3000об/мин и стрелката за температурата се закотвяше като на картинка №2 и не мърдаше от там. От тази седмица смених малко стила на каране - вдигам до 2000 об/мин и положението на стрелката започна да клони към картнка №1 и то доста точно.
И ето въпроса - това от датчик ли е? От термостат? Или просто се оказва, че Мондеото радиатора му е леко преоразмерен?
През лятото си бях направил същия експермент и резултата беше същия.
П.П. Ако видите червено Мондео комби да се влачи по улиците най-вероятно съм аз и моля не ме освирсвайте, че жената нещо се е стреснала от движението и затова карама така, но си има своите предимства - струва ми се че харчи по-малко, но като напълня резервоара ще кажа с точност
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
- Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
съжалявам за това , че снимкоте са малко неясни но толкожа можах!licho написа: нека някой ако има снимка на датчика и термостата за фиеста да ги добави, аз ще ги снимам но не знам кога ще успея. идеята е да го направим веднъж и човек като има нужда да го гледа
Термостата се намира от ляво на двигателя. И според мен проблема е от това че колите са от Италия (и мойта е от там) , явно термостатите им неработят добре на студено или се развалят бързо. Както и да е тази седмица щте го сменя пък ще видим .
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта