ЕГР клапан

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
evkata
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 02 мар 2009, 18:37
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

ЕГР клапан

Мнение от evkata » 16 юли 2009, 22:19

Колеги къде се намира тоя ЕГР клапан да го махнем че Фордчето много мудно в градски условия.Колата е Ескорт 1.8 ТД ,а и забравих да ми кажете за какво служи този клапан. :?:

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: ЕГР клапан

Мнение от Doin » 17 юли 2009, 09:22

Може би ще се включат и по-запознати колеги, но въпросния клапан служи за рециркулация на отработените газове и не може просто да се демонтира за да се оправи проблема, а с помощта на втора гарнитура и подходящо изрязана ламаринка се изолира. Намира се зад двигателя, в една от темите (а тук има доста за клапана) има доста снимки. Но ти препоръчвам първо да прочетеш темите тук, да провериш маркучите за вакума които влизат в него и едва след това да го изолираш. Успех и да споделиш резултата.

Staiger
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 27 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8 D `98
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: ЕГР клапан

Мнение от Staiger » 17 юли 2009, 15:06

колега относно този глупав ЕГР клапан запушвай го с една гарнитурка и не му мисли.Аз преди 4 дни направих тази манипулация и ефекта е доста голям, НО не забравяй да си почистиш въздушния колектор ,защото извадих 3 шепи саждуляк под формата на омаслена кал ,на най-далече разположения от ЕГР-ра цилиндър отвора за въздух беше напълно запушен ,а на останалите над 50% ,направо се смаях колко задръстено беше всичко.Свалих колектора остъргах грубо боклука и занесох на една автомивка ,там с някаква пяна го измиха и стана като нов.
Резултата е по -добра динамичнос .намяляване на шума и наи вече разхода на гориво падна малко.
Доволен съм , а замалко я бях продал колата два дни преди това пътувах и едва се прибрах и бях ре6ил да я махам, но сега 6те се повозя още доста.Стана друга кола(фиеста 1.8 Д 1998 г)

Успех и пиши за резултата после. :D

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: ЕГР клапан

Мнение от paci » 18 юли 2009, 12:10

Само на 1ва страница виждам към 2-3 теми за EGR.
Ти обаче да пуснеш нова!
Предполагам, че няма да пишат отново същите неща и в твоята тема.

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЕГР клапан

Мнение от форд мк2 » 18 юли 2009, 17:38

Колега evkata Може ли да помоля за снимки на работата, която ще правиш на ЕГР'чето защото и аз имам идея да правя тази операция пък в тукашните теми за ЕГР не се ориентирах добре.
Колега Staiger ако имаш някакви снимки моля качи ги да ги видим _friends_
Be happy

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ЕГР клапан

Мнение от gazetto » 18 юли 2009, 19:49

Кат напишеш в гоглето "изолиране на егр" щи излязат хиляда работи и от други форуми.Принципа е същият.Аз от форума Фолксваген се ориентирах добре!Успех.И аз съм с изолиран клапан и ми е екстра _friends_
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта