маркучето на сервото има ли щуцер ?
-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
маркучето на сервото има ли щуцер ?
колеги маркучето което отива към сервото за спирачките имали щуцер под колекторите щото при мене е пъхнато направо в отвора и мисля чеу от там смуче въздух и ме бърка оборотите >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
Re: маркучето на сервото има ли щуцер ?
айде бе колеги някой да си погледне фиестата моля
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: маркучето на сервото има ли щуцер ?
Незнам дали има щуцер, но какво ти пречи да го замажеш отвън с някакво лепило?
-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
Re: маркучето на сервото има ли щуцер ?
пробвах със силикон но не държи 

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: маркучето на сервото има ли щуцер ?
Точно там дето ти е пъхната тръбичката в самия колектор има нещо като щипка с гумичка-е те на нея се държи всичко. И мойта дърпа от там въздуш, но като гледам май не се сменя! Пробвай с професионален силикон за двигатели-така винаги става- Elring Dirko
fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
Re: маркучето на сервото има ли щуцер ?
ще пробвам да слажа щуцер и в него да набия маркуча може да се получи
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: маркучето на сервото има ли щуцер ?
Много стара тема, но така и не намерих някой да е написал нещо по въпроса.
От тази връзка ми смучеше по малко въздух и ми бъркаше оборотите. Дори само като разклатя маркуча се променяха. Маркучът в мястото където влиза в колектора, завършва с пластмасов щуцер. И е уплътнен към колектора с някакъв О-пръстен, затиснат с пластмасова капачка - като на снимката. (Продава се в МП 1653956 - 8.35 лв.)
Веднъж извадих маркуча и дърпах пластмасовото, но не излезе. Понеже няма никаква видимост и ме достраша да не счупя нещо, се сетих да погледна на един свален колектор, който имах отделно. Видях две неща - 1. там някой също беше правил опити да го уплътнява със силикон и 2. че злобно дърпане му е ма.*та -- та смело задърпах пластмасовото, като го подмуших оттук-оттам с някакви дебели пинцети и излезе.
О-пръстен не можах да изчовъркам, явно се е бил разшлякал, затова е и смучело въздух.
Мислих, мислих и докато обикалях магазините за водопроводни части из квартала (където нямаха О-пръстен с вътрешен диаметър 9 мм) ми се заформи идеята, че изобщо не е редно шуцерът за сервото да е уплътнен по точно този начин. Обмислих два варианта - или да се уплътни с помощта на гумен маркуч - вътрешно ф.9мм, външно 10+ мм. - така и направих. По-доброто беше да се стругова от дебел гумен маркуч нещо като преходник, с малко удебеление в края, така че като се натика в колектора да закачи в жлеба - в мястото където е предвидена да влиза капачката. Така съвсем няма да има опасност да изпадне (не че иначе ще изпадне, нали вакуумът го дърпа непрекъснато навътре).
Вие сблъсквали ли сте се с този проблем и как сте го решили?
(Повдигам въпроса, понеже не е някакъв генерален проблем - общо взето колата си пали и си върви (почти) нормално. И може с години да остане незабелязан - само дето шофьорът ще си скъса нервите от неравномерната/нестабилна работа на празен ход, като ефектът би трябвало да е доста по-силно изразен на газ, отколкото на бензин.
При мен проблемът се проявяваше от доста време. Знаех за него - при разклащане на маркучето двигателят си променяше работата.
Но чак след като отстраних проблема, забелязах колко важно е било да му обърна внимание по-рано.)

От тази връзка ми смучеше по малко въздух и ми бъркаше оборотите. Дори само като разклатя маркуча се променяха. Маркучът в мястото където влиза в колектора, завършва с пластмасов щуцер. И е уплътнен към колектора с някакъв О-пръстен, затиснат с пластмасова капачка - като на снимката. (Продава се в МП 1653956 - 8.35 лв.)
Веднъж извадих маркуча и дърпах пластмасовото, но не излезе. Понеже няма никаква видимост и ме достраша да не счупя нещо, се сетих да погледна на един свален колектор, който имах отделно. Видях две неща - 1. там някой също беше правил опити да го уплътнява със силикон и 2. че злобно дърпане му е ма.*та -- та смело задърпах пластмасовото, като го подмуших оттук-оттам с някакви дебели пинцети и излезе.
О-пръстен не можах да изчовъркам, явно се е бил разшлякал, затова е и смучело въздух.
Мислих, мислих и докато обикалях магазините за водопроводни части из квартала (където нямаха О-пръстен с вътрешен диаметър 9 мм) ми се заформи идеята, че изобщо не е редно шуцерът за сервото да е уплътнен по точно този начин. Обмислих два варианта - или да се уплътни с помощта на гумен маркуч - вътрешно ф.9мм, външно 10+ мм. - така и направих. По-доброто беше да се стругова от дебел гумен маркуч нещо като преходник, с малко удебеление в края, така че като се натика в колектора да закачи в жлеба - в мястото където е предвидена да влиза капачката. Така съвсем няма да има опасност да изпадне (не че иначе ще изпадне, нали вакуумът го дърпа непрекъснато навътре).
Вие сблъсквали ли сте се с този проблем и как сте го решили?
(Повдигам въпроса, понеже не е някакъв генерален проблем - общо взето колата си пали и си върви (почти) нормално. И може с години да остане незабелязан - само дето шофьорът ще си скъса нервите от неравномерната/нестабилна работа на празен ход, като ефектът би трябвало да е доста по-силно изразен на газ, отколкото на бензин.
При мен проблемът се проявяваше от доста време. Знаех за него - при разклащане на маркучето двигателят си променяше работата.
Но чак след като отстраних проблема, забелязах колко важно е било да му обърна внимание по-рано.)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта