Странен Ефект

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Странен Ефект

Мнение от Shooter » 14 авг 2009, 11:24

Имам странен ефект на турбото. усеща се само на 5 когато ускорява с нормална газ 2200-2500 оборота. получава се леко забиване сякаш се включва климатика и веднага след това получавам ритник от турбото. преди не съм усещал такова нещо. на какво ли се дължи?
Последна промяна от Shooter на 01 сеп 2009, 16:27, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Странен Ефект при ТУРБОТО

Мнение от escorttd1 » 17 авг 2009, 12:12

И защо реши че ефекта е от турбото?
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Странен Ефект при ТУРБОТО

Мнение от Shooter » 17 авг 2009, 18:56

escorttd1 написа:И защо реши че ефекта е от турбото?
Прав си...не знам защо. може би защото е в зоната на действие на турбото. 2200-2500 оборота. но мисля че го усетих и на малки предавки с постепенна лека газ

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Странен Ефект при ТУРБОТО

Мнение от escorttd1 » 18 авг 2009, 12:15

Мисля че турбокомпенсатора на ГНП-то е заминал. Прочети темите за дизели които се форсират. Предполагам че и при теб един възвратен клапан преди турбокомпенсатора ще помогне.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Странен Ефект при ТУРБОТО

Мнение от Shooter » 18 авг 2009, 15:14

Имам възвратен клапан. преди време превъртя малкия ангренаж. смениха ремъците и от тогава колата много добре върви. само този проблем! едва се усеща но!!! Все пак благодаря за мнението! какво друго ми остава освен да пробвам!

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Странен Ефект при ТУРБОТО

Мнение от Shooter » 01 сеп 2009, 08:15

Здравейте пак! оказва се че проблема не е в турбото. тези дни на няколко пъти когато вдигна крак от гаста двигателя остава форсиран. обикновено не карам с много газ и се форсира на 1500 - 2000 оборота. натискам няколко пъти газта и оборотите се стабилизират на 900. въпросът ми е каква може да е причината за това? засядащо жило на газта? прословутото стъпково моторче, и въобще участва ли за подаване на газ на високи обороти? или е някой датчик или нещо друго?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта