Страница 1 от 1

Проблем с ford escort 1.4 след употреба на АГУ

Публикувано: 22 авг 2009, 14:22
от GSKN
Купих си ескорт 1.4 86-91г. с газова уредба. Махнах АГУ и палеше трудно (завърта продължително и тогава пали), не поддържа оборотите и гасне, ако не е на смукач. Смених масления филтър, маслото и акумулатора, но пак прави същия проблем. Прочистих карбуратора - пак същото.

Изображение

Re: Проблем с ford escort 1.4 след употреба на АГУ

Публикувано: 22 авг 2009, 18:38
от Nikola Iordanov
GSKN написа:Купих си ескорт 1.4 86-91г. с газова уредба. Махнах АГУ и палеше трудно (завърта продължително и тогава пали), не поддържа оборотите и гасне, ако не е на смукач. Смених масления филтър, маслото и акумулатора, но пак прави същия проблем. Прочистих карбуратора - пак същото.

Изображение
Почисти свещите и им регулирай разтоянието . Кабелите също, прегледай ги на много тъмно място ако светят по цялата си дължина са за смяна .Или запали колата, остави я на ниски обороти, наведи се над лулите и слушай , ако од някоя се чува слаб пукот има прекъсване на кабела във лулата обикновено прегаря където е зящипнат с накраиника дето се надява на свеща и трябва да се смени.

Re: Проблем с ford escort 1.4 след употреба на АГУ

Публикувано: 22 авг 2009, 20:26
от GSKN
СВЕШТИТЕ СИ ГИ КУПИХ И ГИ РЕГУЛИРАХ И КАБЕЛИТЕ СА НОВИ ОБАЧЕ ПРОБЛЕМА ПРОДЪЛЖАВА,
КОЛАТА НЕ СЪМ Я КАРАЛ ОШТЕ ВЗЕХ Я ОТ ЕДИН ДЯДКА И СИ МИСЛЕХ ДАНЕБИ ДА Е КАРАЛ САМО НА ГАЗ,
АЗ ГО ПИТАХ НО НЕ МИ ОТГОВОРИ КАЗА ЧЕ НЕЗНАЕ.
МЕРСИ ЗА ОТГОВОРА И ИЗВИНЯВАЙ ЗА ГОЛЕМИТЕ БУКВИ CAPS LOOKA МИ СА РАЗВАЛИ.

Re: Проблем с ford escort 1.4 след употреба на АГУ

Публикувано: 22 авг 2009, 21:48
от HACKO
Иди на елкон да ти проверят предварението на запалването, на този мотор е 12градуса, и да ти регулират сместа на празен ход. Преди това провери всички вакумни съединения да не са откачени или спукани, провери също и мембраната на вакумния авансатор на делкото (като смукнеш през маркуча трябва да не пропуска и плочката на делкото трябва да мърда). Спукана мембрана на сервото също може да ти създаде подобни проблеми. Сменен ли е въздушния филтър? Фиестата ми със карбуратор Вебер (на твойта трябва да е същия), не държи обороти при свален капак на филтъра. Ако си със карбуратор ФордW, въпреки той се монтира на по-стария модел, 100% проблема е спукана мембрана на ускорителната помпа.
ВСИЧКИ ПРОБЛЕМИ ИДВАТ ОТ ГАЗОВАТА УРЕДБА

Re: Проблем с ford escort 1.4 след употреба на АГУ

Публикувано: 24 авг 2009, 12:01
от noface
Къкви странни хора има само :shock: Тая кола ако не и беше махнал газта можеше да я караш без карбуратор само с плочка,а сега иди по сервизи и "майстори" да те одрусат хубаво и пак няма да я оправят на бензин. :-/:

Re: Проблем с ford escort 1.4 след употреба на АГУ

Публикувано: 26 сеп 2009, 02:23
от aniaeg
HACKO написа:Иди на елкон да ти проверят предварението на запалването, на този мотор е 12градуса, и да ти регулират сместа на празен ход. Преди това провери всички вакумни съединения да не са откачени или спукани, провери също и мембраната на вакумния авансатор на делкото (като смукнеш през маркуча трябва да не пропуска и плочката на делкото трябва да мърда). Спукана мембрана на сервото също може да ти създаде подобни проблеми. Сменен ли е въздушния филтър? Фиестата ми със карбуратор Вебер (на твойта трябва да е същия), не държи обороти при свален капак на филтъра. Ако си със карбуратор ФордW, въпреки той се монтира на по-стария модел, 100% проблема е спукана мембрана на ускорителната помпа.
ВСИЧКИ ПРОБЛЕМИ ИДВАТ ОТ ГАЗОВАТА УРЕДБА
Наско,верно ли си отстранил газовата уредба.3 г. на мен не ми прави никакви проблеми.мисля,че си със същия мотор като моя.от какво се оплакваш.ако мога с нещо да помогна :?:

Re: Проблем с ford escort 1.4 след употреба на АГУ

Публикувано: 26 сеп 2009, 10:15
от HACKO
Страницата АГУ, съм я затворил още 2001г и изобщо нямам желание да я отварям. Готварската ми печка обаче работи перфектно на газ, така че ще продължавам да ползвам газта по предназначение.

Re: Проблем с ford escort 1.4 след употреба на АГУ

Публикувано: 26 сеп 2009, 10:54
от peterdi_bg
Извадени маркучета? Отнякъде да влиза въздух? Регулиране на карбуратора? Ако можеш, прати и снимки.

Оф, той е писал преди месец.