Здравейте момчета!
Да си разкажа и аз патилата и пък и да попитам накрая. От две години карам Галакси 2.3 146 к.с. 2001 г. с газова. За мен това е изключителна кола, но все пак не е вечна

, та, значи, миналата седмица сменях скоростна кутия и съединител в Кърджали в един сервиз. Взех си колата - добре върви, зарадвах се и си тръгнах за Момчилград. По пътя я изпънах до 140 и по едно време се появи една приглушена вибрация, но едва на другата сутрин отворих капака да видя какво са направили. Мама миа!!! Нямам речник да опиша как са набутали кабелите зад акумулатора и изпарителя отстрани. Счупили стойката на разширителния съд и после я набутали ей така само колкото да не изхвърлят парчетата. Взех че си ги оправих, не ходих за рекламация, защото от предишен път ги знам, че са си малко отвеяни в тоя сервиз, ма тоз път прекалиха. Хем знам, ама, ха де! Всички останали все са заети, а тя колата все ми трябва. Бе, дълга история.
След като поставих кабелите на мястото им започна цирка... Тръгвам на първа, хълцане, прекъсване, гасне, пак паля, и така лека полека наемам до трета когато малко се успокоява, НО все пак тресе, няма мощност, а когато е вече на четвърта/пета предавка работи почти нормално. Знам че ония в сервиза са си оставили някъде ръцете, ама не отивам при тях щото не знам какво ще ми излезе от устата
Решавам все пак, че проблемът е електрически и отивам при един жичкаджия. Много добре работи човека, има си много техника, даже от старите елкони все още работещ. Три часа замервания, с такъв уред, с онакъв уред, че на елкона, че на компа, че не знам с каква си още джаджа гледа и замерва, че пак онуй и туй ит.н. Межждувременно сменихме 4 свещи и О, небеса! колата се оправи. Ама за малко. После пак. В крайна сметка не я оправи (ама ми взе 45 лв.

) )И си джиткам така още един ден с колата нагоре надолу и си мисля, какво може да е. Ходих в още два сервиза да питам мнение, общо взето гадаеха, но и на двете места ми казаха, че най-вероятно иска центровка. Регистрирах се тук в този форум, за да видя някой с подобен проблем. от това, което прочетох във вашите коментари малко се успокоих. Та като мислех мислех стигнах до заключението, че проблемът трябва да е някакво незатегнато кабелче, студена връзка или нещо такова, защото заедно с хълцането цъкаше и релето, т.е. включва и изключва тока. Та, то си ми намига проблема и хем му го показах на тоз жичкаджия, ама то не било от там! И реших да си оправя проблема с последна надежда. Хален Делоните от сервиза като са закачали отново изпарителя (намира се м/у бобината и акумулатора), го вързали една дупка по-назад, при което медната тръбичка, влизаща в изпарителя я набутали под буксата, която влиза в бобината ( а преди това тази тръбичка минаваше над тази букса) и НАЙ-ВЕРОЯТНО, понеже беше под напън, от там е правила студена връзка и затова ту включва, ту изключва.
Разгеле, таз кола запя

, двигателя работи както преди, колата лети както преди и т.н.
НО сега въпросът ми е: при положение, че пет дни е давало постоянно на "късо" , дали все пак бобината не е повредена вече и да се наложи смяна, че да не вземе да ме остави някъде по пътищата?