Зацепване на ремък на Куриер 1.8D
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 21 сеп 2009, 21:46
- Модел на автомобила: corier
- Status: Извън линия
Зацепване на ремък на Куриер 1.8D
Здравейте колеги. Нов съм във форума, но от прочетените няколко теми разбрах, че тук има много кадърни и знаещи хора.
Имам следния проблем (да спомена, че търсачката не ми помогна) - отварях двигателя на форд-чето на чичо ми за ремонт. Колата е Куриер 94та 1.8D RTD мотора. Двигателя е с 2 ремъка. Гледам в аутодатата има схема за зацепване на ремъка но има показани само белезите на разпределителния вал и на ГНП-то, но за коляновия вал няма показан белег. Моля за съвет по какво да се ориентирам за положението на коляновия вал при зацепването на ремъка.
Имам следния проблем (да спомена, че търсачката не ми помогна) - отварях двигателя на форд-чето на чичо ми за ремонт. Колата е Куриер 94та 1.8D RTD мотора. Двигателя е с 2 ремъка. Гледам в аутодатата има схема за зацепване на ремъка но има показани само белезите на разпределителния вал и на ГНП-то, но за коляновия вал няма показан белег. Моля за съвет по какво да се ориентирам за положението на коляновия вал при зацепването на ремъка.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Зацепване на ремък на Куриер 1.8D
Потърси някой компетентен да го направи, специфично е а при дизелите няма място за грешка. Поне първия път накарай някой да ти покаже как става.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта