Зацепване на ремък на Куриер 1.8D

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Йовчев
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 21 сеп 2009, 21:46
Модел на автомобила: corier
Status: Извън линия

Зацепване на ремък на Куриер 1.8D

Мнение от Йовчев » 21 сеп 2009, 21:57

Здравейте колеги. Нов съм във форума, но от прочетените няколко теми разбрах, че тук има много кадърни и знаещи хора.

Имам следния проблем (да спомена, че търсачката не ми помогна) - отварях двигателя на форд-чето на чичо ми за ремонт. Колата е Куриер 94та 1.8D RTD мотора. Двигателя е с 2 ремъка. Гледам в аутодатата има схема за зацепване на ремъка но има показани само белезите на разпределителния вал и на ГНП-то, но за коляновия вал няма показан белег. Моля за съвет по какво да се ориентирам за положението на коляновия вал при зацепването на ремъка.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Зацепване на ремък на Куриер 1.8D

Мнение от HACKO » 21 сеп 2009, 22:57

Потърси някой компетентен да го направи, специфично е а при дизелите няма място за грешка. Поне първия път накарай някой да ти покаже как става.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта