Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 окт 2009, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D
- Status: Извън линия
Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
Здравейте
не успях да намеря нищо по моят проблем затова реших да напиша тук.
Всичко се започна миналата зима в която моят добър приятел форд-а не пожела да запали при по ниски температури.Преди да започна ще се извиня на всички за лошата си техническа подготовка която имам и е възможно да говоря за някои глупости но това е защото не разбирам достатъчно.
След свършването на зимата при преглед от "майстори" ми казаха че колата няма компресия затова не пали ... последва смяна на сегменти... след това нямаше проблем.Мина се малко време с колата се случиха лоши неща докато бях в болница и тн .. някой реши че трябва да начупи стъкла и тн което няма значение.От зимното ми въртене докато запали стартера почна да прави проблеми и се наложи да го сменя с диагноза "заминал ротор"... и това мина .. колата почна да пали!!!!!!!! на втората седмица обаче протече ГНП и сериозно количество от нафтата отиваше по улиците. Последва следващ "майстор" на ГНП тои свали попмата и ми каза че се налага пълен ремонт за който заплатих около 200лв. и всичко по помпата е подменено и теча който е бил от ротора на помпата вече не саществува. Да така беше наистина но и колата вече не пали. подгрявам няколко пъти при положение че навън още е 25 градуса с няколко подгрявания не се получава и след известно време въртене на стартер пали .. така проверих 2 пъти и се отказах защото не ми се купува пак стартер. Отидох при "майстора" на помпата при което тои ми заяви "проблема не е в помпата ГАРАНТИРАМ ТИ!, проблема ти е в свещите... били по къси а зимата в която не палеше ги купих чисто нови за модела точно каквито трябва да са.. но нищо извадих ги проверих ги работят си помислих си че може да е от мостовият кабел който ги свързва.. смених и него .. после помислих че може да е от релето за подгряването мислех че не подава ток , след проверка се оказа че подава и държи около 9 секунди преди да изключи. днес си купих още 4 свещи по нареждане на майстора защото тези които сам имал новите са били чешки. нищо 50 лв назад и пак не пали.. минават 3-4 часа след като колата да речем е спряна пред блока и след това не пали а въртиш като малоумен докато запали. сега е още топло ами ЗИМАТА???? по добре на металекса.... всичко що е маркучи на дюзите от помпата абсолютно всичко е сменено с ново. ефект 0 "зеро" Ще съм благодарен на някой по компетентен от мен може да ми помогне. Забравих да допълня че докато варти на стартер вади сивкав пушек с остър мириз на нафта което по моя некомпетентна логика означава че помпата вкарва повече гориво в системата и колата се дави. Може и да говоря глупости затова оставям диагнозата на вас. Благодаря ви предварително.
Веселин Василев
горд собственик на Форд Фиеста 1.8 Д
гр Добрич
не успях да намеря нищо по моят проблем затова реших да напиша тук.
Всичко се започна миналата зима в която моят добър приятел форд-а не пожела да запали при по ниски температури.Преди да започна ще се извиня на всички за лошата си техническа подготовка която имам и е възможно да говоря за някои глупости но това е защото не разбирам достатъчно.
След свършването на зимата при преглед от "майстори" ми казаха че колата няма компресия затова не пали ... последва смяна на сегменти... след това нямаше проблем.Мина се малко време с колата се случиха лоши неща докато бях в болница и тн .. някой реши че трябва да начупи стъкла и тн което няма значение.От зимното ми въртене докато запали стартера почна да прави проблеми и се наложи да го сменя с диагноза "заминал ротор"... и това мина .. колата почна да пали!!!!!!!! на втората седмица обаче протече ГНП и сериозно количество от нафтата отиваше по улиците. Последва следващ "майстор" на ГНП тои свали попмата и ми каза че се налага пълен ремонт за който заплатих около 200лв. и всичко по помпата е подменено и теча който е бил от ротора на помпата вече не саществува. Да така беше наистина но и колата вече не пали. подгрявам няколко пъти при положение че навън още е 25 градуса с няколко подгрявания не се получава и след известно време въртене на стартер пали .. така проверих 2 пъти и се отказах защото не ми се купува пак стартер. Отидох при "майстора" на помпата при което тои ми заяви "проблема не е в помпата ГАРАНТИРАМ ТИ!, проблема ти е в свещите... били по къси а зимата в която не палеше ги купих чисто нови за модела точно каквито трябва да са.. но нищо извадих ги проверих ги работят си помислих си че може да е от мостовият кабел който ги свързва.. смених и него .. после помислих че може да е от релето за подгряването мислех че не подава ток , след проверка се оказа че подава и държи около 9 секунди преди да изключи. днес си купих още 4 свещи по нареждане на майстора защото тези които сам имал новите са били чешки. нищо 50 лв назад и пак не пали.. минават 3-4 часа след като колата да речем е спряна пред блока и след това не пали а въртиш като малоумен докато запали. сега е още топло ами ЗИМАТА???? по добре на металекса.... всичко що е маркучи на дюзите от помпата абсолютно всичко е сменено с ново. ефект 0 "зеро" Ще съм благодарен на някой по компетентен от мен може да ми помогне. Забравих да допълня че докато варти на стартер вади сивкав пушек с остър мириз на нафта което по моя некомпетентна логика означава че помпата вкарва повече гориво в системата и колата се дави. Може и да говоря глупости затова оставям диагнозата на вас. Благодаря ви предварително.
Веселин Василев
горд собственик на Форд Фиеста 1.8 Д
гр Добрич
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
Диагнозата след аутопсията. Отиди при майстора на помпата да я запали той. За мен е лоша центровка.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 окт 2009, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
като цяло докато запали тресе здраво. доста шумна е да ...
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
Колега на маркучлетата над дюзите има едно черно клапанче което не позволява нафтата да се оттича обратно към резервоара.На старият ми ескорт това бече проблема,нафтата се оттичаше и аз си подгрявах на празни цилиндри като малоумен след което завъртах стартера с последващо вкарване на студена нафта в цилиндрите и колата си въртеше ли въртеше като луда и палеше мъчно с тресене и пушък.Самото клапанче можеш да намериш за по 3-4 лева , а дори да не е сащото режеш старото и слагаш новото с малко побългаряване.Не е кой знае какво но опитай при мен ефекта беше много голям.Другият ми съвет е като я палиш без подгряване завърти стартера за 2-3 секунди да си сигурен че е качила нафта в цилиндрите и има какво да подгряваш и после подгрей 2 пъти и пали.Ако даде ефект цялата работа значи си бил като мене да подгряваш на празни цилиндри и да го давиш с неподгрята нафта после, ако не поне ще си пробвал Пиши как е ???
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
За мен си остава центровка.Много "Майстори" не са наясно как се зацепва такава помпа. Аз съм ссъс свещи от Фиат Темпра(старата кола и имах в изобилие) и вече 2 години немам проблеми.Ако междувременно си отстранил проблема пиши за да знаем и ниеveselinvasilev написа:като цяло докато запали тресе здраво. доста шумна е да ...
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 окт 2009, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
Все още не сам го отстранил .. днес ще ходя .. дано да се оправят нещата ...
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 окт 2009, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
Зддравейте
Мисля да спирам по темата. Ходих на сервиз. Фактите говорят "1ви цилиндър 18, втори 24, трети 20, четвърти 24. колата е била за основен ремонт а предните ми "майстори" са преценили че с смяна на сегменти проблема ще се реши и тн. Днес почвам да разглабям колата. Намерих човек който ще ми купи повечето от частите които са добре и така взех си Опел Вектра 2000 кубика.
Благодаря на всички че бяхте така отзивчиви и ми помогнахте.
лек и успешен ден на всички.
Мисля да спирам по темата. Ходих на сервиз. Фактите говорят "1ви цилиндър 18, втори 24, трети 20, четвърти 24. колата е била за основен ремонт а предните ми "майстори" са преценили че с смяна на сегменти проблема ще се реши и тн. Днес почвам да разглабям колата. Намерих човек който ще ми купи повечето от частите които са добре и така взех си Опел Вектра 2000 кубика.
Благодаря на всички че бяхте така отзивчиви и ми помогнахте.
лек и успешен ден на всички.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 117 госта