Форд Фиеста 1.8Д проблем с паленето
Публикувано: 03 окт 2009, 23:01
Здравейте
не успях да намеря нищо по моят проблем затова реших да напиша тук.
Всичко се започна миналата зима в която моят добър приятел форд-а не пожела да запали при по ниски температури.Преди да започна ще се извиня на всички за лошата си техническа подготовка която имам и е възможно да говоря за някои глупости но това е защото не разбирам достатъчно.
След свършването на зимата при преглед от "майстори" ми казаха че колата няма компресия затова не пали ... последва смяна на сегменти... след това нямаше проблем.Мина се малко време с колата се случиха лоши неща докато бях в болница и тн .. някой реши че трябва да начупи стъкла и тн което няма значение.От зимното ми въртене докато запали стартера почна да прави проблеми и се наложи да го сменя с диагноза "заминал ротор"... и това мина .. колата почна да пали!!!!!!!! на втората седмица обаче протече ГНП и сериозно количество от нафтата отиваше по улиците. Последва следващ "майстор" на ГНП тои свали попмата и ми каза че се налага пълен ремонт за който заплатих около 200лв. и всичко по помпата е подменено и теча който е бил от ротора на помпата вече не саществува. Да така беше наистина но и колата вече не пали. подгрявам няколко пъти при положение че навън още е 25 градуса с няколко подгрявания не се получава и след известно време въртене на стартер пали .. така проверих 2 пъти и се отказах защото не ми се купува пак стартер. Отидох при "майстора" на помпата при което тои ми заяви "проблема не е в помпата ГАРАНТИРАМ ТИ!, проблема ти е в свещите... били по къси а зимата в която не палеше ги купих чисто нови за модела точно каквито трябва да са.. но нищо извадих ги проверих ги работят си помислих си че може да е от мостовият кабел който ги свързва.. смених и него .. после помислих че може да е от релето за подгряването мислех че не подава ток , след проверка се оказа че подава и държи около 9 секунди преди да изключи. днес си купих още 4 свещи по нареждане на майстора защото тези които сам имал новите са били чешки. нищо 50 лв назад и пак не пали.. минават 3-4 часа след като колата да речем е спряна пред блока и след това не пали а въртиш като малоумен докато запали. сега е още топло ами ЗИМАТА???? по добре на металекса.... всичко що е маркучи на дюзите от помпата абсолютно всичко е сменено с ново. ефект 0 "зеро" Ще съм благодарен на някой по компетентен от мен може да ми помогне. Забравих да допълня че докато варти на стартер вади сивкав пушек с остър мириз на нафта което по моя некомпетентна логика означава че помпата вкарва повече гориво в системата и колата се дави. Може и да говоря глупости затова оставям диагнозата на вас. Благодаря ви предварително.
Веселин Василев
горд собственик на Форд Фиеста 1.8 Д
гр Добрич
не успях да намеря нищо по моят проблем затова реших да напиша тук.
Всичко се започна миналата зима в която моят добър приятел форд-а не пожела да запали при по ниски температури.Преди да започна ще се извиня на всички за лошата си техническа подготовка която имам и е възможно да говоря за някои глупости но това е защото не разбирам достатъчно.
След свършването на зимата при преглед от "майстори" ми казаха че колата няма компресия затова не пали ... последва смяна на сегменти... след това нямаше проблем.Мина се малко време с колата се случиха лоши неща докато бях в болница и тн .. някой реши че трябва да начупи стъкла и тн което няма значение.От зимното ми въртене докато запали стартера почна да прави проблеми и се наложи да го сменя с диагноза "заминал ротор"... и това мина .. колата почна да пали!!!!!!!! на втората седмица обаче протече ГНП и сериозно количество от нафтата отиваше по улиците. Последва следващ "майстор" на ГНП тои свали попмата и ми каза че се налага пълен ремонт за който заплатих около 200лв. и всичко по помпата е подменено и теча който е бил от ротора на помпата вече не саществува. Да така беше наистина но и колата вече не пали. подгрявам няколко пъти при положение че навън още е 25 градуса с няколко подгрявания не се получава и след известно време въртене на стартер пали .. така проверих 2 пъти и се отказах защото не ми се купува пак стартер. Отидох при "майстора" на помпата при което тои ми заяви "проблема не е в помпата ГАРАНТИРАМ ТИ!, проблема ти е в свещите... били по къси а зимата в която не палеше ги купих чисто нови за модела точно каквито трябва да са.. но нищо извадих ги проверих ги работят си помислих си че може да е от мостовият кабел който ги свързва.. смених и него .. после помислих че може да е от релето за подгряването мислех че не подава ток , след проверка се оказа че подава и държи около 9 секунди преди да изключи. днес си купих още 4 свещи по нареждане на майстора защото тези които сам имал новите са били чешки. нищо 50 лв назад и пак не пали.. минават 3-4 часа след като колата да речем е спряна пред блока и след това не пали а въртиш като малоумен докато запали. сега е още топло ами ЗИМАТА???? по добре на металекса.... всичко що е маркучи на дюзите от помпата абсолютно всичко е сменено с ново. ефект 0 "зеро" Ще съм благодарен на някой по компетентен от мен може да ми помогне. Забравих да допълня че докато варти на стартер вади сивкав пушек с остър мириз на нафта което по моя некомпетентна логика означава че помпата вкарва повече гориво в системата и колата се дави. Може и да говоря глупости затова оставям диагнозата на вас. Благодаря ви предварително.
Веселин Василев
горд собственик на Форд Фиеста 1.8 Д
гр Добрич