много трудо пали транзит 2.5 tdi 97 г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
тао
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 13 ное 2009, 19:22
Модел на автомобила: tranzit
Status: Извън линия

много трудо пали транзит 2.5 tdi 97 г.

Мнение от тао » 13 ное 2009, 20:34

Здравейте. Имам голяма мъка и ще съм благодарен на всеки който се опита да ми помогне със съвет .Ще зачета и уважа всяко едно мнение. Та .... става въпрос за форд транзит 2.5 tdi 97 г. От месец насам бусът много трудно пали. Няма кой знае какво значение каква е температурата навън. Оставя ли го да истине и ....брадясвам. След запалване което ставаа в попвечето случаи ''на скорост'' двигателят започва да се тресе. Чуства се как променя оборотите си . За момент те силно намялят и точно в момента преди изгасване на моторът, те се вдигат. След около 30-40 секунди следва същият спад и т.н.т. Искам да поясня ,че това става единственно на празен ход. Подам ли газ-всичко е ок. Понякога след едночасово каране нещата малко се поуправят и в един момент започва същата история. Бусът си върви нормално. Не губи мощност. Лапата ми на ГНП ми изгасва нормално след стартиране. Дюзите ги проверих. Като че ли отварят малко късно но не мисля че е там проблемът. Когато все пак го запаля на стартер аспухът изпушва обилен бял дим мирищеш на сурова нафта. След минута се изчиства. Ходих при една камара майстори които се мъчиха да ми направят правилната центровка на помпата-без успех. ЧУх от някъде че финната центровка се осъществява най добре със съответната софтуерна програма. Забравих да кажа. Помпата ми е ЛУКАС,електронна. Знам за какво става въпрос ако се прецака и какви са алтернативите. Но все още не мога да съм сигорен от къде ми е проблема. Някои казват ,че е износен помпен елемент на ГНП. Други- стегнати клапани . Междо другото непосредствено преди да се появи проблема го закарах на майстор който направи обслужване на главата и клапаните ,тъй като имах стар проблем с един от тях. Знам,че тези бусове палят на четвърт завъртане а на моят дори и топъл му трябват 6-7 секунди че и повече.Имам го от 4 години и досега винаги е палел зимно време без никакви проблеми. Къде може да е според вас проблемн ???
Последна промяна от paci на 13 ное 2009, 20:43, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта