Относно Ford Mondeo 2.0 16V Zetec 2000г.
Публикувано: 29 ное 2009, 00:47
Колеги, след един ден ще стана собственик на посочения автомобил. Това ми е първата кола, но се влюбих в нея като я гледах. Качих се и я покарах с голям кеф. Просто искам да Ви попитам за някои неща, които ми направиха впечатление при огледа на автомобила и за евентуални проблеми за в бъдеще.
1. Когато запалихме колата, а тя запали от раз, след няколко секунди загасна. Говоря за студен двигател. Пак я запалих и я форсирах и пуснах педала на газта и пак загасна... Момчето ми каза, че е възможно да има влага в лулите на свещите или акумулатора да е слаб( той си беше слаб,защото я палихме с ток от друга кола). Отворихме свещите и имаше малки остатъци от веро, или от препарата с който миеха колите.След около 30-40 мин. Момчето от автокъщата донесе нов акумулатор, сложихме го и запалихме колата. Тя държеше около 800-900-1000 оборота... Но вече двигателя не беше студен и имаше добър празен ход......
Притеснява ме това, че след като я запалих първите няколко пъти, преди да я подкарам, колата гаснееше, все едно нямаше никакъв празен ход- форсирам и пускам газта и директно гасне. Пак паля и пак гасне- и с форс и без форс, не държи никакви обороти... След това като "позагря" това се оправи....
Говорих с един приятел, който разбира от Форд и той ми каза, че това било от електрониката, нещо до въздушния филтър, което струвало 300 лв.... След като сложихме нов акумулатор и малко понапече слънцето палеше като пушка... Възможно ли е да има сериозен проблем???
2. Какъв разход би ми давал този мотор при шофиране извънградско/ смесено с около 100-130 км, тъй като е 2.0 16V...
3.Ел пакетът работеше, климатроникът също, вози страхотно... не е удряна(поне това установих от огледа)... Включва перфектно скоростите, съединителят зацепва около средата.... Какво друго трябва да видя, много ми харесва и вече си я капарирах... В понеделник отиваме в КАТ, но искам да знам какво ме чака, главно с "проблем"- а по т.1, ако има такъв. Благодаря Ви предварително. Колата е на 155 000 км. нов внос от Италия, както повечето по автосалоните
1. Когато запалихме колата, а тя запали от раз, след няколко секунди загасна. Говоря за студен двигател. Пак я запалих и я форсирах и пуснах педала на газта и пак загасна... Момчето ми каза, че е възможно да има влага в лулите на свещите или акумулатора да е слаб( той си беше слаб,защото я палихме с ток от друга кола). Отворихме свещите и имаше малки остатъци от веро, или от препарата с който миеха колите.След около 30-40 мин. Момчето от автокъщата донесе нов акумулатор, сложихме го и запалихме колата. Тя държеше около 800-900-1000 оборота... Но вече двигателя не беше студен и имаше добър празен ход......
Притеснява ме това, че след като я запалих първите няколко пъти, преди да я подкарам, колата гаснееше, все едно нямаше никакъв празен ход- форсирам и пускам газта и директно гасне. Пак паля и пак гасне- и с форс и без форс, не държи никакви обороти... След това като "позагря" това се оправи....
Говорих с един приятел, който разбира от Форд и той ми каза, че това било от електрониката, нещо до въздушния филтър, което струвало 300 лв.... След като сложихме нов акумулатор и малко понапече слънцето палеше като пушка... Възможно ли е да има сериозен проблем???
2. Какъв разход би ми давал този мотор при шофиране извънградско/ смесено с около 100-130 км, тъй като е 2.0 16V...
3.Ел пакетът работеше, климатроникът също, вози страхотно... не е удряна(поне това установих от огледа)... Включва перфектно скоростите, съединителят зацепва около средата.... Какво друго трябва да видя, много ми харесва и вече си я капарирах... В понеделник отиваме в КАТ, но искам да знам какво ме чака, главно с "проблем"- а по т.1, ако има такъв. Благодаря Ви предварително. Колата е на 155 000 км. нов внос от Италия, както повечето по автосалоните
