Страница 1 от 1
Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 20:20
от Conan_1

Значи проблем практически няма или поне не е такъв че да иска наложащо ремонт , но искам да посъбера мнения от хора знаещи и предполагащи, че току виж нещо е тръгнало да си отива.Колата върви много добре и равномерно,двигателят има тяга и си е наред ,но когато я напъна във високите обороти пуши и то доста пуши кафеникъв дим!!! Имам приятелче с алфа 147 1,9JTD , на същите километри, същите кончета и година на производство а грам не пропушва гадината

Зареждаме една и съща нафта . Имам си някакви теории ,но бих искал да получа няколо мнения по въпроса , че чак ме досрамява понякога стегната количка а пък като я понапъна да набира и пуши доволно

Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 20:31
от Alexi
просто Алфата е с много по читав двг като цяло ,а това за еднаквите км някой ясновидец ако ти го е потвърдил само тогава можеш и ти да си сигурен .. откъде знаеш че твоята не е на 350-400к както е 2002 ? всъщност няма как ,тоя двг не изкарва толкова за това всички са на 120к

Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 20:31
от maxpoint
Единственото което ми идва на "прима виста"е да провериш или смениш въздушния филтър,да провериш маркуча от интеркулера/нашите мотори страдат от тези маркучи/дори и от малка цепнатина,на мондеото направо гърмят .... >:D<: провери това пък после ще мислим пак
Alexi написа:просто Алфата е с много по читав двг като цяло ,а това за еднаквите км някой ясновидец ако ти го е потвърдил само тогава можеш и ти да си сигурен .. откъде знаеш че твоята не е на 350-400к както е 2002 ? всъщност няма как ,тоя двг не изкарва толкова за това всички са на 120к

И от къде извади това заключение за алфата? и кой ти каза,че двигателите на форд не изкарват по толкова километри,ако искаш ще ти покажа двигатели на по 600 000....без ремонт >:D<:
Пускаш мнение, натискаш цитат на следващото което искаш да отговориш, копираш цитата и връщаш назад, натискаш бутона "редактирай" и редактирайки мнението което вече си пуснал си добаваш цитата и отговаряш.
За няма и мин. раота.
Няма нужда да ти се подписвам
След малко ще ми "сипеш" в Скайпа 
Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 20:38
от Alexi
блока на 1.9 jtd е закупен от VW груп и е вграден в небезизвестните им 1.9 ТДИ ,ако това не ти стига като гаранция за качество ще ти споделя че Фиат Груп към които е и Алфа са измислили Комън рейл системата .. дизелите им от последните години са доста читави ... а Форд ТДЦИ ако ми покажеш на 600к без основен ремонт ще те черпя където и каквото поискаш

Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 20:49
от maxpoint
Alexi написа:блока на 1.9 jtd е закупен от VW груп и е вграден в небезизвестните им 1.9 ТДИ ,ако това не ти стига като гаранция за качество ще ти споделя че Фиат Груп към които е и Алфа са измислили Комън рейл системата .. дизелите им от последните години са доста читави ... а Форд ТДЦИ ако ми покажеш на 600к без основен ремонт ще те черпя където и каквото поискаш

Заповядай в София и ще ти ги покажа,даже ще ти платя пътя до тук и като се убедиш ще си искам парите обратно

, а относно системата "Комън рейл"не е измислена от италианските жабари ,а от френските,но това е друга бира

Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 20:50
от Conan_1
Alexi написа:просто Алфата е с много по читав двг като цяло ,а това за еднаквите км някой ясновидец ако ти го е потвърдил само тогава можеш и ти да си сигурен .. откъде знаеш че твоята не е на 350-400к както е 2002 ? всъщност няма как ,тоя двг не изкарва толкова за това всички са на 120к

Колега несъм питал колко ми е надежден двигателя , а и от мнението ти нищо като информация не получавам само митология!

Чел съм ти доста от мненията и определено виждам че си много негативно настроен към фордовете и доста други марки превъзнасяш сякаш са кой знае какво , в което няма нищо лошо но не ми върши работа освен че ми товари очите да го чета.
Така че ако имаш идеи мерси ако не ела да видиш ескорта ми как му бачка двигателя на почти 300000 км без ремонт или базикане, опа забравих и той неможе да е на толкова защото след 200000 км форд двигателите са за скрап вече.
п.п.- колата съм взел от първи собственик и то не от Италистан така че съм доста сигурен

Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 21:25
от vvasilev
maxpoint написа:Alexi написа:блока на 1.9 jtd е закупен от VW груп и е вграден в небезизвестните им 1.9 ТДИ ,ако това не ти стига като гаранция за качество ще ти споделя че Фиат Груп към които е и Алфа са измислили Комън рейл системата .. дизелите им от последните години са доста читави ... а Форд ТДЦИ ако ми покажеш на 600к без основен ремонт ще те черпя където и каквото поискаш

"Комън рейл"не е измислена от италианските жабари ,а от френските,но това е друга бира

В груба грешка си колега относно това кой е въвел комън рейл в Европа. Това е ФИАТ.
History
The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland and the technology further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri.
The first successful usage in production vehicle began in Japan by the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on the Hino Rising Ranger truck and sold for general use in 1995.[1] Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[2]
Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI.
Жабарите- ха ха ха. Днес как изнасилих един жабарски комън рейл-Пежо Партнер, ама издържа мършльовината. Все пак акта на насилие продължи 1.5 км, но изцяло в червената зона-баси пръчката;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 21:33
от Alexi
Conan_1 написа:Alexi написа:просто Алфата е с много по читав двг като цяло ,а това за еднаквите км някой ясновидец ако ти го е потвърдил само тогава можеш и ти да си сигурен .. откъде знаеш че твоята не е на 350-400к както е 2002 ? всъщност няма как ,тоя двг не изкарва толкова за това всички са на 120к

Колега несъм питал колко ми е надежден двигателя , а и от мнението ти нищо като информация не получавам само митология!

Чел съм ти доста от мненията и определено виждам че си много негативно настроен към фордовете и доста други марки превъзнасяш сякаш са кой знае какво , в което няма нищо лошо но не ми върши работа освен че ми товари очите да го чета.
Така че ако имаш идеи мерси ако не ела да видиш ескорта ми как му бачка двигателя на почти 300000 км без ремонт или базикане, опа забравих и той неможе да е на толкова защото след 200000 км форд двигателите са за скрап вече.
п.п.- колата съм взел от първи собственик и то не от Италистан така че съм доста сигурен

в грешка си.. първо старите коли изкарваха много повече - тука 2 мнения няма,някои марки дори не гниеха( форд не е от тях но няма и претенции а относно негативизма към форд като марка - не съм негативно настроен ,по скоро критично и има защо .. като критика търпят буквално всички марки и в това няма нищо лошо .. твоето е превъзнасяне ,и то на 20 годишна кола струваща 1000 лв - е това вече е лошо ,но е типична черта на българина - неговото е най хубаво
Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 21:38
от BadKid
Колега, не знам колко бих ти бил полезен с отговора си, но... 1-во е важно къде и каква навта зареждаш, много мнения съм чел, че димността при дизелите идва от високото съдържание на сяра в самата навта, а в българския условия, при българската преработка на нефта.. навтата просто така си излиза като краен продукт.. с високо съдържание на сяра (същата тая сяра, която особено при двигателите след 2000г. т.е. след навлизането на common-rail системата, еее.. направо смъртоносна! Разяжда дюзите и вместо да вкарват горивото под формата на мъгла, те почват да го пикаят) ..
Моето Мондео също пушеше, смених дюзите и вече не пуши изобщо..... цена 3197лв ...

Re: Фокус тдци - 2002 пуши
Публикувано: 03 дек 2009, 22:59
от maxpoint
vvasilev написа:maxpoint написа:Alexi написа:блока на 1.9 jtd е закупен от VW груп и е вграден в небезизвестните им 1.9 ТДИ ,ако това не ти стига като гаранция за качество ще ти споделя че Фиат Груп към които е и Алфа са измислили Комън рейл системата .. дизелите им от последните години са доста читави ... а Форд ТДЦИ ако ми покажеш на 600к без основен ремонт ще те черпя където и каквото поискаш

"Комън рейл"не е измислена от италианските жабари ,а от френските,но това е друга бира

В груба грешка си колега относно това кой е въвел комън рейл в Европа. Това е ФИАТ.
И къде прочете,че съм казал кой първи е въвел системата,я пак прочети какво съм написал "ИЗМИСЛИЛ" а не "ВЪВЕЛ"
История:
Прототип системы Common Rail был разработан в конце 60-х годов Робертом Хубером в Швейцарии. Далее его технология была развита Марко Гансером из Швейцарского Федерального Института Технологии в Цюрихе.
Никъде не пише ,че е измислена от инжинерите на ФИАТ