Страница 1 от 1

Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Публикувано: 07 дек 2009, 23:35
от valerko1
Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността на колата? Нещо след бая голям ремонт, смяна сегменти, гумички, шлайф глава, акс.лагер и пр.ми се загубиха из гората 4-5 коня...абе нещо няма чак такава мощност, както преди ремонта. Та понеже имахме спор с майстора за луфта на клапаните и имам подозрение че той си ги е направил по неговия начин, демек оставил ги е 0,4 и 0,5 а по книги е 0,2 смукателни и 0,3 мм изпускателни. Колата е тази от аватара.

Re: Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Публикувано: 08 дек 2009, 13:17
от noface
От натегнати клапани ще имаш разлика във конете,вървенето и даже в работата на мотора,но от хлабави-не.Аз на жена ми преди фиестата с такъв луфт я бях направил,после я намалих на 0.25/0.35 и разлика няма.
А при теб колега се потвърди максимата"Нещо което работи да го еВа не го пипай" :lol:

Re: Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Публикувано: 08 дек 2009, 13:45
от valerko1
Мойта беше нагласена на 0,2 и 0,3 но след ремонта ми се струва, че майстора я е направил 0,4 и 0,5...нямам луфтомер, пък дори и да имах фактора мързел надделява. Искаш да кажеш, че от пренатегнати ще намалят коньете така ли? Абе потропва си откъм капака, не мисля, че са пренатегнати. Но е факт, че конете намаляха. Просто си познавам бангията.

Re: Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Публикувано: 08 дек 2009, 15:36
от Sasho85
Влияе. Ако има много голяма хлабина клапана не се отваря напълно, ако е малка, не затваря. Но като те мързи да провериш хлабината, защо пишеш, като тъй или иначе няма нищо да направиш (предполагам)
Другата вероятност от която може да имаш намалена мощност е след смяна само на сегменти, което е нормално. Тогава имаш и завишен разход на масло. Трябва да покараш малко и ще се оправи, когато си легнат както трябва по стените на цилиндъра

Re: Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Публикувано: 08 дек 2009, 21:56
от valerko1
Sasho85 написа:Влияе. Ако има много голяма хлабина клапана не се отваря напълно, ако е малка, не затваря. Но като те мързи да провериш хлабината, защо пишеш, като тъй или иначе няма нищо да направиш (предполагам)
Другата вероятност от която може да имаш намалена мощност е след смяна само на сегменти, което е нормално. Тогава имаш и завишен разход на масло. Трябва да покараш малко и ще се оправи, когато си легнат както трябва по стените на цилиндъра
Така е няма да направя нищо....майстора ще го прави но просто събирам мнения...в момента съм в процес на разработване на двигателя, така ми каза майстора...караш 1000 км и идваш да ти центровам клапани и сменя маслото, но все пак искам да съм наясно, че спорихме точно за тоя луфт на клапаните. Иначе, да, сегменти са сменяни...и кога ще улегнат, като спънат кон е, около 700 км съм минал?