помпа lucas-CAV

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
wolfman33
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 13 дек 2009, 14:06
Модел на автомобила: ford transit
Status: Извън линия

помпа lucas-CAV

Мнение от wolfman33 » 13 дек 2009, 15:11

може ли някои да ми каже как се обезвъздушава тази помпа при нужда?

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Re: помпа lucas-CAV

Мнение от methodboy » 13 дек 2009, 18:40

Помпаш докато помпата стане твърда. Ако все още има въздух и не може да запали отваряш холендрова тръбичка докато започне да излиза нафта. Мисля че инженерите от Ford са сложили една полезна джаджа (не и знам името и предполагам за какво е) намира се на трабичката между горивния филтър и ГНП-то има цилиндрична форма и е разположено перпендикулярно на тръбичката. Мислех си че е някаква цедка но не беше така. Бута се и отваря горивопровода предполагам се отваря когато помпиш с помпата докато потече нафта и след това се затваря. Влизаш палиш караш.
ИзображениеИзображениеИзображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: помпа lucas-CAV

Мнение от diesel1.6 » 13 дек 2009, 22:01

Точно така, но се помпи на контакт за да има някакъв полезен ефект операцията. Може да пробваш дали е така - напомпи без да е на контакт и задръж натиснато копчето на помпичката, и някой друг да даде на контакт - би трябвало да потъне и да омекне.
Ако не е на контакт, в помпата всъчност не влиза никой и само сгъстяваш въздуха в горивопровода без да минава нафта.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Re: помпа lucas-CAV

Мнение от methodboy » 13 дек 2009, 22:23

Електромагнитния клапан като е затворен тая нафта няма къде да отиде ако някой нарочно не я разкара от горивопровода след филтъра. Не съм сигурен дали на Транзита има такава кирийка за която писах в предния пост, ако има според мен ще му помогне при обезвъздушаването. Аз като сменях филтъра помпах при отворена капачка нарезервоара и все още незащипан щуцер на горивопровода към ГНП-то. Като започна да хвърля нафта при всяко напомпване закачих щуцера влезнах и запали от раз без никакви проблеми.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: помпа lucas-CAV

Мнение от gazetto » 13 дек 2009, 22:38

Може да отвъртиш някоя тръбичка на дюзите.Въртиш докат не потече нафта.После завърташ тръбичката и палиш.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта