Страница 1 от 1
помпа lucas-CAV
Публикувано: 13 дек 2009, 15:11
от wolfman33
може ли някои да ми каже как се обезвъздушава тази помпа при нужда?
Re: помпа lucas-CAV
Публикувано: 13 дек 2009, 18:40
от methodboy
Помпаш докато помпата стане твърда. Ако все още има въздух и не може да запали отваряш холендрова тръбичка докато започне да излиза нафта. Мисля че инженерите от Ford са сложили една полезна джаджа (не и знам името и предполагам за какво е) намира се на трабичката между горивния филтър и ГНП-то има цилиндрична форма и е разположено перпендикулярно на тръбичката. Мислех си че е някаква цедка но не беше така. Бута се и отваря горивопровода предполагам се отваря когато помпиш с помпата докато потече нафта и след това се затваря. Влизаш палиш караш.
Re: помпа lucas-CAV
Публикувано: 13 дек 2009, 22:01
от diesel1.6
Точно така, но се помпи на контакт за да има някакъв полезен ефект операцията. Може да пробваш дали е така - напомпи без да е на контакт и задръж натиснато копчето на помпичката, и някой друг да даде на контакт - би трябвало да потъне и да омекне.
Ако не е на контакт, в помпата всъчност не влиза никой и само сгъстяваш въздуха в горивопровода без да минава нафта.
Re: помпа lucas-CAV
Публикувано: 13 дек 2009, 22:23
от methodboy
Електромагнитния клапан като е затворен тая нафта няма къде да отиде ако някой нарочно не я разкара от горивопровода след филтъра. Не съм сигурен дали на Транзита има такава кирийка за която писах в предния пост, ако има според мен ще му помогне при обезвъздушаването. Аз като сменях филтъра помпах при отворена капачка нарезервоара и все още незащипан щуцер на горивопровода към ГНП-то. Като започна да хвърля нафта при всяко напомпване закачих щуцера влезнах и запали от раз без никакви проблеми.
Re: помпа lucas-CAV
Публикувано: 13 дек 2009, 22:38
от gazetto
Може да отвъртиш някоя тръбичка на дюзите.Въртиш докат не потече нафта.После завърташ тръбичката и палиш.