зацапва ми свеща на 3 цилиндЪр

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
vankisa
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 15 окт 2008, 16:10
Модел на автомобила: FORD ESKORT 1.4 96 гд
Status: Извън линия

зацапва ми свеща на 3 цилиндЪр

Мнение от vankisa » 22 дек 2009, 18:06

за съвет ако знае някой зацапва ми свеща на 3 цилиндЪр от какво може да бъде освен от сигменти или вътре от двигателя някаква друга причина може_ли да има мислех да пЪтувам по коледа а започна да ми работи на 3 цилиндЪра смених свещите но пак цапа може_ли да има причина друга напримерно кабела или знам ли какво на някой да му се е случвало нещо подобно моля_ви ако знае някой нещо да помогне много ще съм му благодарен ЕСКОРТ 1.4 96Г

мод: Поемете си дълбоко въздух, защото ще ви се наложи да го прочетете на един дъх и дали ще разберете нещо от едно четене не се знае :) Опитах се да Ви улесня с някои интервали и буквичката Ъ, че голямо Акане пада :)
Последна промяна от paci на 22 дек 2009, 18:19, променено общо 1 път.
Причина: заглавието ЦИЛИНДАР е много красноречиво за питанката :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: зацапва ми свеща на 3 цилиндЪр

Мнение от HACKO » 23 дек 2009, 08:13

Сегментите са последната, ама най-последната причина за зацапването на свещ. Преди това провери свеща, кабела, клапаните и повдигачите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: зацапва ми свеща на 3 цилиндЪр

Мнение от noface » 25 дек 2009, 11:11

Размени проблемната свещ със съседната.Ако ти цапа пак същата свещ на 3-и цилиндър,размени и кабела на свеща.Направи тая процедура със няй-дългия от 4-те кабела.Ако проблема си остава само на 3-и цилиндър,тогава изключваш проблем с тоците.Двигателя ти е със хидравлични повдигачи,няма как да ги пипаш.Според мен от студа са ти се удървили гумичките на клапаните и при палене се е отчупило някое пърче от тях ,и сега ти се пълни цилиндъра с масло. Това не е задължително да е така,но ако след големия студ се е пявил проблема,аз на това залагам.Друго което се сещам е -много гъсто масло и от студа не може да напълни повдигачите. Карам сега кола с хидравлични повдигачи и около 3-4 сек. ми тракат повдигачи при палене и не работи на 4 цилиндъра.Сега когато е по-топло липсват и 2-та проблема :)
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 32 госта