Страница 1 от 1
Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 23 дек 2009, 17:18
от niki67
Здравейте колеги ! Днес си смених въздушния филтър и попаднах на странна находка - в тръбата на филтъра имаше натъпкан парцал ! Колата пушеше като за световно и черно и сиво - страшна работа . Все още не знам какъв ще е ефекта - но ми се струва че това не трябва да е така Ако някой знае нещо да казва !
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 23 дек 2009, 18:44
от KokalAudio
м страотен филм..А как е след като го извади?
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 23 дек 2009, 23:39
от niki67
Току що се връщам и да ви кажа че разликата след двеста км е огромна - колата се държи коренно различно - не пуши , дърпа много по-добре .Остава да видя как е и с горивото - но това по нататък .Остава съмнението в сервиза в който е сменян предишния път филтъра . Нарочно или немарливост - оставям на всички вас да гадаете , но по-скоро съм навит да се съмнявам в "колегиалност " между сервизите защото аз лично доста пари одавах за да разберат от къде е причината за пушенето без резултат !? Защото всички ние сме ливади или поне аз - без да обиждам когото и да било - и тичаме и вярваме на всеки който е отворил лавката и окачил табелата " аз съм майстор" , а всички много добре знаем колко пари съдират от нас само да ни кажат че еди къде си имаме проблем !
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 24 дек 2009, 14:40
от peterdi_bg
Егаси безумието. Ей затова като отидеш на сервиз и трябва да им висиш на главите на тия шматки, щото после е трудно да докажеш каквото и да е. Естествено че ще пуши, като ти се нарушава съотношението на горивото и въздуха и като няма начин да влезе въздух повече.
А лека за сервизите при мен е друг, ама технологията на колата ми го позволява - просто не ходя никъде, намирам си частите и консумативите и си ги сменям сам. Затова и не обичам много тия новите коли, на които всичко им е раздуто като цени на части и обслужване. Ама всеки от тия пишман-майстори и той е решил, че на наш гръб трябва да се учи да работи на коли и го правят къде успешно, къде катастрофално. Изобщо нямам представа в какво състояние е съвременното техническо образование, но явно не са го придобили особено качествено.
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 24 дек 2009, 16:43
от S_C
Не помня дали съм го разказвал...на една кола,след смяна на спукан радиатор с чисто нов,не бяха извадили предпазните пластмасови капачки,дето са ВЪТРЕ в тръбите на радиатора и запушват цялата тръба.Просто са свалили стария радиатор и са вързали тръбите за новия без да извадят капачките.Температурата влезе в червеното 500 метра след излизане от сервиза.
Почти бяха стигнали до смяна на водна помпа...
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 25 дек 2009, 23:55
от escorttd1
Това лято бях по работа в Канада и колегата който живее там от години ми разказа следната случка с новата му хонда (дай боже всекиму такава кола). Влиза колата в сервиз за нещоси. Взема си я, всичко е наред, нормално си върви колата. След 2-3 седмици започва нещо да прихлопва отпред и с времето се увеличава. Да, обаче оня не е прост канадец, ами като българин веднага се завира под колата да види какво чука и какво мислите намира - парче винкел увито във вестник и завряно в някаква ниша по шасито. Хитро, нали? В началото вестника е здрав и винкела не хлопа, но с времето хартията се прокъсва и започва да чука желязо в желязо като минеш през дупка. И ако си средностатистически собственик на автомобил отиваш в сервиза, казваш че нещо хлопа, "оправят" ти я, плащаш сметката и си тръгваш доволен от ремонта.
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 26 дек 2009, 11:03
от niki67
Искам да уточня - сервиза в който последно е сменян въздушния филтър е Мепекс сервиз - Пловдив - Пещерско шосе Само че много ме е страх да си спомня че там заедно с въздушния филтър са сменени всички други филтри , ангренажен и пистов ремък , масло ,ролки и други неща. Дано експеримента да е бил само с въздушния - защото иначе ще е страшно ! Пази ни боже от такива нагли хитреци решили на наш гръб да стават супер майстори - милионери . Искам да добавя че след като извадих парцала колата известно време прекъсваше и припушваше и след около 250 км се изчисти - има съвсем друг старт и вече не опушвам околните . Спря да мирише от нея на нафтова печка и въобще зарбравих да събирам телефонни номера на супер майстори , които за пореден път да ми обясняват умно от къде е причината за проблемите и колко много ще струва удоволствието от отстраняването и . Така че колеги като идете на майстор виснете им на главите и не се съгласявайте да им хвърлите ключовете за да не им пречите да си "свършат работата" .Изводите ги оставям на вас !Ако някой все пак не вярва - парцала го пазя .Мога да го покажа ! Наздраве , Весела Коледа и честита Нова година !
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 26 дек 2009, 19:00
от S_C
Надали е умишлено сложен тоя парцал там....Обаче като се замислиш...защо пък не...

Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 28 дек 2009, 14:26
от tropper
На един приятел му бяха изкривили едната свещ (личеше си че е нарочно изкривена) с цел да се върне пак в сервиза... Не разборам много от дизели, ама не бих се учудил и нарочно да е сложен парцала...
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 03 яну 2010, 14:47
от niki67
Честита Нова година на всички !Кажете някой знае ли дали трябва да се чистят грешки от компютъра след като колата е работила толкова дълго без нормален достъп на въздух ? Друго нещо трябва ли да направя ? Мерси предварително
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 11 яну 2010, 20:40
от diesel1.6
Освежи си изпускателната система на някой здрав баир от рода на Витиня, с натоварена кола и максимален въртящ момент - там, където ти "дръпва" турбото най-силно, примерно около 3000 оборота. Незнам колко коня е, но ще трябва доста да натовариш

Загрей я предварително, и гледай да нарискаш минимално педала и да не пуши много черно.
Трябва да загрее добре, и да я излъжеш да работи на голяма мощност, но без да пуши черно. Да има излишък на кислород, а да е горещо.
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 11 яну 2010, 20:56
от escorttd1
Записаните в паметта грешки служат само за диагностика и с нищо не влияят на работата на двигателя. Пазят се грешките от последните 60 старта на двигателя, така че дори да има записани някакви грешки те след 60 старта без проблеми се самоизтриват.
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 12 яну 2010, 18:55
от niki67
diesel1.6 написа:Освежи си изпускателната система на някой здрав баир от рода на Витиня, с натоварена кола и максимален въртящ момент - там, където ти "дръпва" турбото най-силно, примерно около 3000 оборота. Незнам колко коня е, но ще трябва доста да натовариш

Загрей я предварително, и гледай да нарискаш минимално педала и да не пуши много черно.
Трябва да загрее добре, и да я излъжеш да работи на голяма мощност, но без да пуши черно. Да има излишък на кислород, а да е горещо.
Какъв трябва да е ефекта от упражнението? Колата е 90 коня
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 12 яну 2010, 19:25
от diesel1.6
Да се почисти катализаторът и гърнетата, както и горивната камера, ако има нагар.
Не хаби нафта напразно, направи го пътьом. Примерно на мондеото ми при около 110 - 120 ми се струва, че се пече най-добре ауспуха, без да се претоварва двигателя и да пуши и прави нови сажди.
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 12 яну 2010, 21:08
от niki67
diesel1.6 написа:Да се почисти катализаторът и гърнетата, както и горивната камера, ако има нагар.
Не хаби нафта напразно, направи го пътьом. Примерно на мондеото ми при около 110 - 120 ми се струва, че се пече най-добре ауспуха, без да се претоварва двигателя и да пуши и прави нови сажди.
Реално погледнато това вече съм го направил няколко пъти - вярно че аз бързо не карам но все пак с около 120-130 съм изминал около 400 км - на три пъти , но колата си пуши черно когато я натисна , но не като другите само припушване а докато държа газта и не набере доста скорост . И дори ми се струва че има и друг проблем защото сутрин докато е много студена известно време докато загрее - прекъсва на ниски обороти - Като натисна газта все едно се отпушва и така докато не вдигне около 40 градуса . След като загрее проблеми никакви ако изключим черното кадене . С едното да попитам нормално ли е градско в Пловдив да ми гори около 7-7,2 / сутрин 7,5 км и вечер 7,5 км - не може дори да загрее като хората /
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 24 яну 2010, 14:33
от niki67
Месец след като извадих парцала честно да си кажа не виждам никаква разлика - както си пушеше докато е студена така и продължава - също докато е студена си продължава да прекъсва явно колата или не се влияе от количеството въздух ,което само по себе си е странно или има някакъв друг проблем.Чудя се дали по този начин преди мен не са решавали някакъв друг проблем / с парцал да ограничават въздуха /Ако някой има идея да казва !Ако налея добавка Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 - дизел ---какво ще стане ? Ще има ли ефект или само ще си тровя нервите ?
Re: Парцал в тръбата но филтъра ??????
Публикувано: 27 яну 2010, 21:58
от Dian_bonev
прочеох на колегата какъв УБАВ номер са ми спретнали направо е подсдно кткткттц колеги понеже става дума за МАЙСТОРЛЪК какво да ви кажа имам 3 коли 2 фоцуса единия 99-та др 2005-a и Ровар 200 98г, тоя дето е 99 ма скъсааааааааааааааа туй унуй (продалжава да ме разорява) но да се върна на темата сменям аз съединитела в БГ и лагерчето разбирасе и само след 14 м като се има на предвид че карам 90% извън градско сичКо свърши съединител лагера ТРАКАА направооооооо нз, а гаранцийката е само докато изляза от сервиза

сега другия пример смених си ремъка водната помпа и ролка тук във France когато фоцуса беше на 164 000 и имам гаранция от ФОРД да го карам до 300 000 км ако стани нещо те се оправят но тая екстра си ми стръваше 540€, чеее да си кажа за в БГ си е лошо като трябва да се ходи на майстор ТО чАСТИ МЕНТЕ АААА майсторите без коментар