Страница 1 от 1
добавка за масло..
Публикувано: 18 мар 2006, 20:16
от TIN
След смяната на маслото с 5w30 започна да тече по млако от някъде....целия двигател отдолу е омазан.....и при всяко палене по 3-4 капки масло на пода в гаража...
Днес махнах капака на двг-то...този отпред който покрива изпускателните колектори, и установих че теча е от едно късо маркуче, което влиза в ДВГ....( според мен идва от маслената помпа...)
Но явно няма какво да се направи....достъпа до него е почти невъзможен, а и не се знае то ли е спукано или капе от връзката му с блока...
Та въпроса ми е...тъй като колата не капеше преди....взех я преди месец....предишния собственник ми каза че е налял някакво белгийско масло, но по гъсто било.... дали една добавка за масло е решение на проблема ?
и ако да някакви идеи за подходяща ?
Публикувано: 18 мар 2006, 21:45
от cossy
Просто мини на по-гъсто масло. Другия вариант е да опиташ да натегнеш маркучето

И трети е да доливаш ако съвсем по малко капе...
п.п. Преди капело ли е с друго масло или не знаеш?
Публикувано: 19 мар 2006, 07:34
от TIN
Преди не е ...ще опитам днес да го натегна...
Публикувано: 22 мар 2006, 04:23
от jordj
тук (
http://emk-33.com/viewforum.php?f=68&si ... faed8949ef" onclick="window.open(this.href);return false; )има малко литература за добавки ако искаш прочети.
Публикувано: 22 мар 2006, 08:52
от TIN
Благодаря!
Казаха ми че това е от вентилацията на картера, някакъв филтър имало запушен...., утре вечер ще го сваляме...и ще пиша...
Няма да бързам с добавката....
Публикувано: 24 мар 2006, 08:47
от TIN
Oказа се от гарнитурата на главата ( според майстора), пропуска над изпускателните колектори, млако над 4 цилиндър....там ми казаха че била маслената помпа и предполагат че пропуска през гарнитурата ....препоръчаха ми да сипя добавка или да сменя маслото щяло да спре да капе, не си заслужавало да се сменя гарнитура....
Вие как мислите ?
И каква добавка би била подходяща...трявбало да бъде за пълна синтетика....карам с 5W30
Публикувано: 24 мар 2006, 12:40
от disc
TIN написа:Oказа се от гарнитурата на главата ( според майстора), пропуска над изпускателните колектори, млако над 4 цилиндър....там ми казаха че била маслената помпа и предполагат че пропуска през гарнитурата ....препоръчаха ми да сипя добавка или да сменя маслото щяло да спре да капе, не си заслужавало да се сменя гарнитура....
Вие как мислите ?
И каква добавка би била подходяща...трявбало да бъде за пълна синтетика....карам с 5W30
Как така маслената помпа е до 4-ти цилиндър??? Или майстора ти не може да брои цилиндрите или си няма понятие от двигатели (и в двата случая смени майстора)?!?!
Помпата е от страната на ремъците - 4-ти цилиндър от страната на скоростната кутия.
Имий двигателя на пароструйка, карай го ден-два и иди при друг да ти огледа за течове. Във всички случаи НЕ слагай добавка във маслото!!! За какво иначе ще караш с такова масло, като ще му сипваш разни гадости (за твоя двигател 5W30 е точното масло)?
Гарнитура за главата (не за капака!) струва между 35 и 60 лв. (зависи какво искаш - от Гласер до МоторКрафт), един шлайф на главата струва 30-40 лв., работата на човека който ще оправи всичко това ще е Х лв. Помисли какво искаш да направиш.
В крайна сметка може изобщо да не е от гарнитуратат на глава, не бързай!

снимки на теча и общото състояние на ДВГ
Публикувано: 24 мар 2006, 18:33
от TIN
от тук тече!!!
Точно под шпилката....но като че ли и по отгоре....
Публикувано: 25 мар 2006, 02:08
от demiro
Колега,не знам откъде тече,но мога да те посъветвам на Зетек никакви добавки да не слагаш,че лошо за ДВГто
