Съединител

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mutodi
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 30 май 2008, 13:55
Модел на автомобила: escord 1993 1.6 16в
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Съединител

Мнение от mutodi » 05 яну 2010, 14:49

здравейте колеги имам следния проблем надявам се някои от вас да помогнат с решението му ... имам ескорт 1.6 16 в 90 коня доч мотор... та проблема е.. че преди време не ми влизаха добре предавките... смених жилото с ново.. но педала стана доста твърд.. и ме дразни съединителя миля че не е заминал защото не ми боксува или да прави мизери просто не влизаха предавките за това смених жилото на съединитела.... но защо след като купих ново и ве4е карам доста км.. педала все още е твърд.. може ли накои да подскаже с нещо за да реша тази дилема.. може би има нещо др или нещо което не сам направил добре

Потребителски аватар
qwertyu
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 04 мар 2009, 15:51
Модел на автомобила: ford mondeo 2.0 16v 1995
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от qwertyu » 13 яну 2010, 12:51

И аз имам същия двигател и същия проблем най-вече при 1ва скорост.Казаха ми че е заради лостчетата на кутията.

Потребителски аватар
mutodi
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 30 май 2008, 13:55
Модел на автомобила: escord 1993 1.6 16в
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Съединител РЕШЕН

Мнение от mutodi » 13 яну 2010, 23:49

ами колеги след доста чудене забелязах че новото жило което бях сложил по същия начин както старото просто се огъваше повече от необходимото... с което промених траекторията на осукване и воаля.. стана като ново отдея просто перфектно

alexdidi
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 04 фев 2010, 19:45
Модел на автомобила: форд мондео 2.0 16v 136 1996g
Местоположение: Несебър
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от alexdidi » 08 фев 2010, 22:07

Колеги на моя мондак 96 2.0 16v съединителя му е с жило ,но педала ми отделя много долу иначе работи добре дали вече съединителя ми заминава или просто си е така.Не е ли по-добре да отделя към средата.Ако някой е наясно да пише.Благодаря ви.

Потребителски аватар
mutodi
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 30 май 2008, 13:55
Модел на автомобила: escord 1993 1.6 16в
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от mutodi » 08 фев 2010, 23:09

аз мисля че когато е долу е добре и със износването за почва да отделя леко по леко на горе и на горе и след мн време чисто горе когато е заминал това е според мене но нека и по опитните да споделят мението си

Потребителски аватар
NightRider
потребител
потребител
Мнения: 184
Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от NightRider » 09 фев 2010, 10:57

Ако отделя долу е добре. Когато започне да отделя горе това означава, че си заминава. В края на жилото при оста на съединителя има "винт" за регулиране на жилото. Може би ако се отпусне от там ще започне да отделя по-високо.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от HACKO » 09 фев 2010, 11:21

Нищо не е добре, притискателя не по реда си, съединителя трябва да започва да отделя някъде по средата на хода на около 2/3 от хода да е напълно отцепен. Няма ново феродо няма старо феродо, за това се грижи зъбния храповик, като се износи феродото почва да отделя още като пипнеш педала, но пак е около средата.
И аз така, смених феродо и щото "трябвало" да се сменя комплект, пък и имаше 2-3 пластини, които не бяха наравно със другите, смених притискател и 30 000км чаках да се вдигне педала, ама не. Сега като сменях ск.кутия, си сложих стария притискател(този дето бях свалил), който си е от завода и е поне на 200 000км и педала си дойде на мястото(по средата).
Извода е, не сменяйте оргинални работещи агрегати при смяна на консумативи, щото "ТАКА ТРЯБВАЛО".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

alexdidi
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 04 фев 2010, 19:45
Модел на автомобила: форд мондео 2.0 16v 136 1996g
Местоположение: Несебър
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от alexdidi » 09 фев 2010, 20:29

мерси колеги

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от ludavoda » 10 фев 2010, 00:53

Не съм теоретик, но когато съм сменял съединител с нов, после винаги педалът ми е бил по-мек...
Сега на xr3i-ти му смених съединителя и педалът се натиска с ръка. С един пръст може да се натисне даже - толкова омекна...
Не съм сменял жило...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от HACKO » 10 фев 2010, 12:54

Достатъчно е да свалиш аксиалня лагер, да почистиш водача му и втулките на оста на вилката и съединителя ще "омекне".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта