за триене
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
за триене
Здравейте колеги,
имам следната дилема DOHC 2.0 от сиера/скорпио вчера махнах въздушния филтър и видях че ми е върнало масло в кутията от вентилацията на капака и е омазало всичко
Днес разглобих всичко от картерната вентилация мислеики че е запушена и затова да духа от горе ама НЕ сичко е ОК просто не може да смогне на налягането в картера...
Мотора е на 5-6000 след 1-ви основен ремонт - нови бутала, сегменти и т.н. на мотора всичко му е сменено та затова се дразня и нищо не ми идва на ум от какво е ..
Компресията е 13
Моля ако някои има идея да я сподели...
имам следната дилема DOHC 2.0 от сиера/скорпио вчера махнах въздушния филтър и видях че ми е върнало масло в кутията от вентилацията на капака и е омазало всичко
Днес разглобих всичко от картерната вентилация мислеики че е запушена и затова да духа от горе ама НЕ сичко е ОК просто не може да смогне на налягането в картера...
Мотора е на 5-6000 след 1-ви основен ремонт - нови бутала, сегменти и т.н. на мотора всичко му е сменено та затова се дразня и нищо не ми идва на ум от какво е ..
Компресията е 13
Моля ако някои има идея да я сподели...
Последна промяна от viksata на 13 яну 2010, 18:38, променено общо 1 път.

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: DOHC 2.0 проблем за триене
за триене !!!

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта