Страница 1 от 3
проблеми с дизел!!
Публикувано: 10 яну 2010, 18:28
от naftova pechka
здравейте колеги! в края на годината си взех Рено Кангу 1.9 чист дизел 65 к.с., 97 г. - измених на марката, но ми трябва голяма кола да събира багаж.....
реното работеше като часовник, тихо и приятно...майстор му смени ангренажен ремък и ролки и масло и филтър. вчера когато беше готова и отидох да си я взема се ужасих - колата работи доста по-шумно и твърдо - кажи речи като фиестичката ми......идеи и предложения на какво се дължи това? присадка в маслото от продавача и сега след смяната олеле, или нещо по помпа свързано със смяната на ангренажния ремък?
казвай те, че се отчайвам.
накрая пак ще си запаля фордчето нищо че е набор 86

Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 10 яну 2010, 18:52
от gorby
Здравей колега!Майстора ,който ти е сменил консумативите,надежден ли е?Или му казваш майстор ,че не му знаеш името

?Това беше в кръга на шегата

Имах в предвид ,защо не отидеш при него и да му обясниш какви са проблемитеДа провери всичко което е правил отново.Особенно ремъка

,дали е зацепен правилно с помпата.Това ,което се съмняваш за добавка в маслото -едва ли е така.Дори да има такава ,тя остава известно време по триещите се повърхности,дори и да смениш маслото с ново.Зарежда ли нафта след ремонта?Аз заредих миналата седмица от една петролска бензиностанция в Сара Загора и колото ми нямя никаква мощност сега.Чакам да я свърша и да налея друга,за да зная какво да правя нататък.Желая ти приятно пътуване с новата придобивка!

Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 10 яну 2010, 21:05
от naftova pechka
майстора е човек, който познавам от близо 15 години и който има сервизче.....като чух как работи и аз реших че може би нещо не е наред с поставянето на ремъка - казах му го - потвърди изрично че всичко е наред. Да ама не е! колата е шумна и въобще не ми харесва както казах работи едва ли не като старата ми фиеста. направо не ми се качва в нея
naftova pechka написа:майстора е човек, който познавам от близо 15 години и който има сервизче.....като чух как работи и аз реших че може би нещо не е наред с поставянето на ремъка - казах му го - потвърди изрично че всичко е наред. Да ама не е! колата е шумна и въобще не ми харесва както казах работи едва ли не като старата ми фиеста. направо не ми се качва в нея
. не съм зареждал, нищо не съм правил по колата което може да окаже влияние на работата на двигателя нито преди нито след майстора
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 10 яну 2010, 21:28
от gorby
Освен да отидеш при друг майстор и той да погледне ,друго не мога да те посъветвам за сега,успех!

Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 10 яну 2010, 22:05
от vvasilev
30000000000000000000000% неправилно зацепен ангренежен ремък или ремък на нафтова помпа(на форда тези ремъци са различни на реното не знам как е). Майстора е смешник. Колата си е наред. Отиди някъде където да направят вярното зацепване на ремъка по белезите или чрез намиране на мъртва точка (те истинските мастори знаят как става това). Понякога белезите не са 100% гаранция. Успех и пиши какво става.
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 10 яну 2010, 22:20
от diesel1.6
Всички майстори отговарят че всичко е в ред на въпроси с възможни отговори "в ред" или "не е в ред".
Да не е зацепил ангренажа по "белези", а той да се прави с приспособления? Аз се опарих с ангренаж, изкара 1000 км а беше "в ред". Добре, че имах късмет да не загине колата 100%.
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 10 яну 2010, 22:25
от Ivaylo Georgiev
Комши, бягай при друг "майстор", да види независим втори чек за какво става дума. Ако знаех, че хората в сервиза на ул. Брод разбират, щях да те пратя там, но от Рено нямам понятие, виж в техния форум отзиви за разбиращ от марката сервиз в София и бегааай там!
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 10 яну 2010, 22:37
от naftova pechka
мерси комши ама знаеш кой е майстора.....направо не мога да повярвам, че е допуснал грешка, че и като го питах каза твърдо всичко е наред.
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 11 яну 2010, 08:33
от diesel1.6
Aз се доверих на приятел за ангренажен ремък и ролка, и ремъкът се скъса. Друг познат ми обърка пък центровката на помпата, трети не толкова близък, но един от добрите сервизи във Варна ме послъгва с частите и с работата. И то знаят, че съм монтьор, но не работя с коли в момента. И отново започнах или пълен колнтрол на място, или сам да си правя нещата. А, да - профилактика на скоростна кутия, и от едната страна към полуоската протече след 2000 км и сега капе по литър на седмица.
Като отида при непознат, номерата са същите или по-лоши. Пробвам го само със служебните коли
Ти не се сърди на човека, може просто да се е объркал. Дори да е доста добър. Лошото е, че не признават грешките. Сега сигурн ще твърди, че колата си върви нормално и ти... лъжеж. Не че има смисъл да лъжеш, но върви се разправяй.
Провери центровката на помпата, разучи как се прави зацепването на ремъците, и ако е със специални приспособления, проверете пак, или погледнете белезите. Преди да се захванете се увери дали не е хлабав някой маркуч, дали не гълта въздух, дали не се е изместило и премачкало уплътнението на горивния филтър... и т.н. - не знам какво има в реното.
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 17 яну 2010, 21:44
от gorby
naftova pechka написа:здравейте колеги! в края на годината си взех Рено Кангу 1.9 чист дизел 65 к.с., 97 г. - измених на марката, но ми трябва голяма кола да събира багаж.....
реното работеше като часовник, тихо и приятно...майстор му смени ангренажен ремък и ролки и масло и филтър. вчера когато беше готова и отидох да си я взема се ужасих - колата работи доста по-шумно и твърдо - кажи речи като фиестичката ми......идеи и предложения на какво се дължи това? присадка в маслото от продавача и сега след смяната олеле, или нещо по помпа свързано със смяната на ангренажния ремък?
казвай те, че се отчайвам.
накрая пак ще си запаля фордчето нищо че е набор 86

Здравей колега!Попаднах на едно инфо на Бг за мондео.За симптомите

,кото си описал ,след смяната на консумативите има няколко възможни причини

1.въздух в горивната система
2.не добре затегната дюза
3.прегорял електрод на подгревателна свещ,което се получава от недобре работеща дюза
Общо взето това са причините ,които описват за шумна работа и пречукване в двигателя.Надявам се да си онправил проблемите вече ,а ако не си поне да съм бил полезен с това което намерих по въпроса.

Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 21 яну 2010, 20:37
от 4i4o kosta
Нищо и няма на колата,нито на майстора.Аз за четири месеца три пъти сменям ремъци/на различни коли/и винаги се налага донастройване на центровката на помпата.Най-вероятно има лек аванс,затова трака.Просто я засарай на стенд и всичко ще си дойде на мястото.Успех!
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 21 яну 2010, 20:52
от Vladek
Закарай я при добър механик, да презацепи ремъка - може да стане и голяма беля, ако я караш така
Преди години страдах така с едно Пежо
Смениха ремък, масла и разни консумативи
Като я взех, тропаше като каменотрошачка - питам механика - бе майсторе що лопа така, той ми отговаря - ще улегне бе не се притеснявай, ае ...бегай да играеш
Наиграх се у ...сервиза на Пежо в Русе(изтрещя някъде край Бяла), та 2 месеца и около 700 -800 БГ левчета за кобилици, клапани, незнам кви си куп други щуротии.
Хубаво се наиграх
Дърпай му ушите на тоя пич който е сменял ремъка и да си оправи ...играта, че тежко хоро може да ...поведеш
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 22 яну 2010, 00:08
от gorby
Колегата е прав,възможно е ремъка на помпата да нее зацепен както трябва.Друг вариант е да има въздух или да смуче от някъде,тогава се получава ,.чукането.Също така и ако имаш прегоряла подгревателна свещ.

Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 22 яну 2010, 20:56
от 4i4o kosta
Не ми стана много ясно каква връзка има прегорялата подгревателна свещ с"твърдата"работа на двигателя,още по-малко пък наличието на въздух.Дайте да не заблуждаваме човека.Ако има прехвърлен зъб на ремъка,освен,че ще "чука"няма да работи нормално,а ще прекъсва.Щом само"чука"-центровка.Най-добре е,както казах да я закара на стенд.
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 23 яну 2010, 20:08
от vvasilev
Щом чука-лошо зацепен ремък на помпата-хващам бас на 3000000000000000000000000000000000000000000000000 долара. На разпределителен вал може да е зацепен добре, но на помпата има разминаване 1-2 зъба - гаранция.
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 23 яну 2010, 21:41
от gorby
4i4o kosta написа:Не ми стана много ясно каква връзка има прегорялата подгревателна свещ с"твърдата"работа на двигателя,още по-малко пък наличието на въздух.Дайте да не заблуждаваме човека.Ако има прехвърлен зъб на ремъка,освен,че ще "чука"няма да работи нормално,а ще прекъсва.Щом само"чука"-центровка.Най-добре е,както казах да я закара на стенд.
Чичо Коста,тези симптоми ги пише в книгата за ремонт и обслужване на Форд Мондео.От там ги цитирам.

Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 23 яну 2010, 22:00
от Vladek
Не се горещете момчета
Тези симптоми ги преживях на пътя между Бяла и Русе, и точно от ...смен ремък
Книгата не винаги е това, което ...е
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 24 яну 2010, 00:46
от gazetto
vvasilev написа:Щом чука-лошо зацепен ремък на помпата-хващам бас на 3000000000000000000000000000000000000000000000000 долара. На разпределителен вал може да е зацепен добре, но на помпата има разминаване 1-2 зъба - гаранция.
С 2 зъба разлика нема да запали.Рено и Пежо ако не се лъжа са с помпи лукас подобни кат на форда.Центровката трябва да е много прецизна.При помпа лукас 5градуса отклонение са от голямо значение.
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 24 яну 2010, 22:11
от 4i4o kosta
Ами аз точно за това говоря-трябва да се направи прецизна центровка на помпата/не от ремъка,а от помпата/.Има,може би някаква минимална разлика в размерите на ремъците и от там идва този проблем.Както вече споменах този филм го гледах два,три пъти напоследък.Интересното е,че при мен винаги имаше предварение-лесно пали,но"чука".След центровка/на стенд/всичко си идва на мястото.
Re: проблеми с дизел!!
Публикувано: 25 яну 2010, 22:51
от gorby
4i4o kosta написа:Ами аз точно за това говоря-трябва да се направи прецизна центровка на помпата/не от ремъка,а от помпата/.Има,може би някаква минимална разлика в размерите на ремъците и от там идва този проблем.Както вече споменах този филм го гледах два,три пъти напоследък.Интересното е,че при мен винаги имаше предварение-лесно пали,но"чука".След центровка/на стенд/всичко си идва на мястото.
Съгласен съм с теб,но колегата пише,че сменял ремък и филтри.При него никой не е правил центровка на самата помпа..А пре ди това всичко е работило както трябва
