Страница 1 от 1
Свети ми лампата за маслото!
Публикувано: 20 мар 2006, 11:26
от ilia2003
Колата е Форд '92 1.6i 16V. Не бях я карал около 15 дни. Вчера я запалих без проблеми обаче като покарах 2-3 минути ми светна лампата на таблото за маслото. След време угасих колата, запалих я - лампата не светеше. След около 20 минути пак светна и светеше постоянно.
Проверих маслото - има. Има точно до средата на маркера. Маслото и филтъра ми са на около 4000 км.
Това което забелязах е че маслото за сервото на волана е под минимума. Не знам лампата дали свети и в този случай?
Дайте мнение какво може да е. Какво да проверя? Опасно ли е да карам колата си с светеша лампа за маслото?
Публикувано: 20 мар 2006, 11:41
от viper
Може да се е бъгнал датчика за маслото, ама може и да са ти изтропали лагерите... подобре я откарай в сервиз - на буксир

Ре
Публикувано: 28 мар 2006, 14:52
от HePeDoBeH
АКО питаш мен датчика ти е заминал.Не че като не си я карал 15 дни това може да е единствената причина ама не виждам пък защо да са лагетите.Най-лесното е сменяш датчик и ако продължава да свети тогава я карай на сервиз. Ако вече не си я оправил гледам са минали 8 дни.

Поне ако си я оправил кажи какво и е имало на душата :

Между другото Вайпър много фАшън подпис . Напомни ми за предишната ми кола ВАЗ 2101 - Жигули Power Horse

Публикувано: 28 мар 2006, 16:10
от shark
Аз защо си мисля, че маслото може да е доста рядко. Тогава също няма да има налягане и ще свети лампичката. А това за сервото би трябвало да няма нищо общо с тази лампичка
e
Публикувано: 28 мар 2006, 16:21
от HePeDoBeH
може и да се е поутаило 15-дни ама чак толкова рядко не ми се вярва освен да е скъсал платно на бензиновата помпа и да му влиза бензин.Може да пробва дали не мирише на бензин маслото и дали не качва ниво!!!! Иначе от само себе си не може да се разреди нали?

Публикувано: 28 мар 2006, 20:01
от shark
Защо да не може. Не забравяйте конденза, който се получава зимата и то при каране на къси разстояния. Аз на твое място бих си сменил маслото веднага, било то и с най-евтиното наливно колкото за опита даже ще ти се промие двигателя. Цялата процедура ще ти излезе не повече от 10-15 лв. А дали датчика ти работи правилно лесно може да се провери ако имаш уред.
Публикувано: 29 мар 2006, 21:50
от aaleks
viper написа:Може да се е бъгнал датчика за маслото, ама може и да са ти изтропали лагерите...
подобре я откарай в сервиз - на буксир 
Може да имаш масло ама може да нямаш налягане:
- ако е дачик няма страшно,
- всичко друго е ОПАСНО.
При мен на ВАЗ 2101 правеше абсолютно същото - след почистване на отдушника от затлачвания малко падна вътре от тия гадости /наистина падна малко/и започна проблема. Като отворих картера цетката на маслената помпа бе запушена от някакви утайки /покрили цялото дъно на картера/ който бяха много повече от падналите от отдушника.
За това УМНАТА

.
Публикувано: 01 апр 2006, 15:15
от fiestaracing
Повечето ФОРДове и всички VW(ваг.ни) имат проблемчета с датчиците за налягане на маслото!!!И според мен проблема е в датчика!!!Не е скъп,тъй че ако искаш можеш профилактично да го смениш
!!!
Публикувано: 25 ное 2006, 11:33
от jasonsmith
Колеги, снощи и на мен ми светна лампичката на маслото.. предполагам че е също датчика за маслото, лошото е че не знам къде се намира, някой може ли да ми помогне

Публикувано: 25 ное 2006, 11:43
от redchampions
Подкрепям мнението да се смени датчикът, защото е евтин. Мойта лампа пък изобщо не светеше, смених датчика (струваше 5 лв.) и светна.
P.S. Намира се отдолу около масления филтър, трябва да се вдигне колата в сервиз (или на канал, де).
Публикувано: 25 ное 2006, 18:04
от T punchev
Ако не е датчика,може да е маслена помпа!
Публикувано: 25 ное 2006, 18:11
от jasonsmith
Здравейте, оказа се наистина масления датчик, купих го от едни мошеници за 7 лв. Оказа се, че този предния беше по- голямо менте и от този които си купих, тъй като се беше изкривил

. Доволен съм, че ми излезе всичко на всичко 7 лв.

.
Публикувано: 28 ное 2006, 15:16
от emils
за да не отварям нова тема - имах също проблем с датчика, който по едно време светеше само при първоначален старт (при студен двигател), а като загрееше малко ДВГ съвсем не светеше. накрая престана да свети, дори и при студен двигател. смених го срещу няколко лева. сега ми прави впечатление, че при студен старт лампата за маслото продължава да свети около 3 сек. след като двигателят вече се е стартирал. когато двигателят е топъл лампата изгасва веднага със старта на двигателя. на какво може да се дължи това? смених маслото на скоро и направих промивка с онези добавки които се продават по бензиностанциите и се слагат непосредствено преди смяната. сложих минерален мотул 15/40. преди карах с минерален валволин 15/40 но нещу не му понася - тогава лампата светеше дори по-дълго отколкото сега при стартиран двигател. в двигателя (под капака на клапаните) има твърде много нагар, доста повече от обичайното - може ли това да е причната за светенето на лампата в началото при старт на двг.
моторът е 1,6 карбуратор, произв 11.95 г.
Публикувано: 28 ное 2006, 15:29
от buhap
В самия маслен филтър има клапън които не позволява на маслото за се връща обратно.Ако има проблем с клапана лампата ще свети докато се напълни филтра и вдигне налягане системата.
Публикувано: 28 ное 2006, 15:56
от emils
това със светенето на лампата го имаше и със стария и с новия филтър. сега малко по-бързо гасне лампата, но ми сложиха и по-малък филтър от предишния.
Публикувано: 28 ное 2006, 19:14
от HACKO
И двата филтъра са имали проблем с клапаните. Не е болка за умиране.
Публикувано: 29 ное 2006, 00:48
от Kocko
ОФТОПИК
еmils
Модел на автомобила:
Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
Прегледах дали случайно нямаш снимки на колата постнати тук, но явно нямаш. Направо ме хвърли в тъча 1996 с карбуратор. Произвеждали ли са се тогава или ти си сменял двг?
Публикувано: 29 ное 2006, 09:50
от emils
Kocko написа:ОФТОПИК
еmils
Модел на автомобила:
Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
Прегледах дали случайно нямаш снимки на колата постнати тук, но явно нямаш. Направо ме хвърли в тъча 1996 с карбуратор. Произвеждали ли са се тогава или ти си сменял двг?
няма лъжа няма измама! форда е купен през януари 1996 г. от мото-пфое като нов. наистина е със стария карбураторен мотор, който се монтира серийно до 1993 г. двигателят не е сменяван, нито допълнително е присаждан карбуратор. ще взема да кача снимки, та да повярвате

иначе във всички магазини ми се дивят и ми казват, че такова животно няма. явно става въпрос за някакви изостанали бройки, предназначени за източноевропейския пазар, тъй като колата няма абсолютно никакви екстри. иначе двигателчето е изключително дуракоустойчиво (кара се с бензин А92Н), с долнопробно минерално масло и има страшно много нагар по клапаните горкото. ама си върви, само един от повдигачите леко почуква...
Публикувано: 29 ное 2006, 10:22
от Атанас
Kocko написа:ОФТОПИК
еmils
Модел на автомобила:
Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
Прегледах дали случайно нямаш снимки на колата постнати тук, но явно нямаш. Направо ме хвърли в тъча 1996 с карбуратор. Произвеждали ли са се тогава или ти си сменял двг?
Ами има, на тъст ми Форда е същия, купен по същото време от Мото Пфое.
Публикувано: 05 дек 2006, 13:40
от fiestaracing
Наистина има такъв модел!Преди 3 години имах служебен такъв-също купен от МП края на 95г.