Как да отстраним омасляването на въздушния филтър на Eскорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
led_zep
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Омасляване на въздушен филтър!

Мнение от led_zep » 08 юли 2010, 09:21

колеги прощавайте, но къде се намира този филтър на фиеста мк3 1.1 1995 г. ??? :)))
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Омасляване на въздушен филтър!

Мнение от carrot » 09 юли 2010, 11:59

led_zep написа:колеги прощавайте, но къде се намира този филтър на фиеста мк3 1.1 1995 г. ??? :)))
Въздушния филтър ли, колега :shock: ?!

Потребителски аватар
led_zep
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Омасляване на въздушен филтър!

Мнение от led_zep » 17 юли 2010, 09:34

carrot написа:
led_zep написа:колеги прощавайте, но къде се намира този филтър на фиеста мк3 1.1 1995 г. ??? :)))
Въздушния филтър ли, колега :shock: ?!
Не, филтърът за картерните газове.
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Омасляване на въздушен филтър!

Мнение от carrot » 19 юли 2010, 13:16

Колегите говорят за въздушен филтър и за клапан на картерната вентилация (при Zetec!). При HCS няма такъв клапан.
Филтърчето за обиране на маслените пари е в капачката за наливане на маслото (нещо като домакинска тел)
edit:
Сега видях, в другата тема, че си махнал филтърчето - има вероятност да започне да омаслява въздушния филтър.

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Омасляване на въздушен филтър!

Мнение от bateto_toshko » 19 юли 2010, 23:04

yanev1990 написа:Аз явно съм с най фрапиращ разход на масло, ако я ръчкам на всяка предавка до 4000 об/мин на 100 км доливам по 1 литър масло, или иначе казано 10 литра масло на 1000 км пробег.Добре че маслото ми е без пари :lol: Стана ми интересно, като прочетох това за духането при отвита капачка на маслото (като я отвия и духа стабилно от там), дали ако са отишли маслените сигменти пак така духа, или само при износени гумички на клапаните и водачи ?
При такъв разход на масло , дори основен ремонт ще си избие парите след 7-8 хил.км.Ти даваш повече пари за масло от колкото за бензин.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
led_zep
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Омасляване на въздушен филтър!

Мнение от led_zep » 20 юли 2010, 15:06

carrot написа:Колегите говорят за въздушен филтър и за клапан на картерната вентилация (при Zetec!). При HCS няма такъв клапан.
Филтърчето за обиране на маслените пари е в капачката за наливане на маслото (нещо като домакинска тел)
edit:
Сега видях, в другата тема, че си махнал филтърчето - има вероятност да започне да омаслява въздушния филтър.
offtopic:
колега carrot, от какво може да ми падат така оборотите на празен ход при положение, че моторчето за празен ход е почистено и си се движи нормално
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.

yanev1990
потребител
потребител
Мнения: 401
Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
Местоположение: Банкя, София
Status: Извън линия

Re: Омасляване на въздушен филтър!

Мнение от yanev1990 » 20 юли 2010, 20:19

bateto_toshko написа:
yanev1990 написа:Аз явно съм с най фрапиращ разход на масло, ако я ръчкам на всяка предавка до 4000 об/мин на 100 км доливам по 1 литър масло, или иначе казано 10 литра масло на 1000 км пробег.Добре че маслото ми е без пари :lol: Стана ми интересно, като прочетох това за духането при отвита капачка на маслото (като я отвия и духа стабилно от там), дали ако са отишли маслените сигменти пак така духа, или само при износени гумички на клапаните и водачи ?
При такъв разход на масло , дори основен ремонт ще си избие парите след 7-8 хил.км.Ти даваш повече пари за масло от колкото за бензин.
Една стотинка не съм дал за масло, брат ми ми носеше от поделението всяка седмица по 10 литра масло, имам останало доста, зимата ще си паля парното с него.Нека си го избива, срещу 200 лв се разделих за винаги със шевната машина, наречена CVH, както и от това постоянно да доливам през 150 км по литър масло.Плюс това нямаше кой да се занимава да го прави тоя основен, просто нямаше да има кога, а колата ми трябва за да си върша работа с нея, та както казах за 200 лв и един ден работа да чукна на дърво няма проблеми, доволен съм ! :)
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.

ssteiss
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 04 окт 2012, 23:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1992
Status: Извън линия

Re: Как да отстраним омасляването на въздушния филтър на Eскорт

Мнение от ssteiss » 08 сеп 2013, 14:26

Здравейте, прочетох темата, но да си питам пак за по-сигурно! Къде се намира този клапан за картерна вентилация на Форд Ескорт 1.4 моно от 1992г. ? Ако някой ми го покаже нагледно със снимка ще съм му много благодарен :) ако го има разбира се :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Как да отстраним омасляването на въздушния филтър на Eскорт

Мнение от HACKO » 08 сеп 2013, 18:08

ssteiss написа:Здравейте, прочетох темата, но да си питам пак за по-сигурно! Къде се намира този клапан за картерна вентилация на Форд Ескорт 1.4 моно от 1992г. ? Ако някой ми го покаже нагледно със снимка ще съм му много благодарен :) ако го има разбира се :)
Няма, клапан има само Зетека.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ssteiss
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 04 окт 2012, 23:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1992
Status: Извън линия

Re: Как да отстраним омасляването на въздушния филтър на Eскорт

Мнение от ssteiss » 08 сеп 2013, 20:26

Което ще рече, че си се проветрява сам някак си ? :) Ок благодаря за бързия отговор :)

Потребителски аватар
vanko.babanko
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 25 авг 2019, 18:04
Модел на автомобила: Ford Escort '94 1.6 16i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Как да отстраним омасляването на въздушния филтър на Eскорт

Мнение от vanko.babanko » 25 авг 2019, 21:26

Колеги, как става точно картерната вентилация при DOHC/EFI ?!
т.е. тези без PCV клапан...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта