Страница 1 от 1

Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Публикувано: 15 яну 2010, 19:14
от 21grams
Сменихме горивен и въздушен филтър и изолирахме ЕГР-то на Фокусника(2004г 1.8ТДЦИ 115кс) и имам чувството ,че загуби мощност най-вече в ниските обороти преди да включи турбото.Помощ.

Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Публикувано: 15 яну 2010, 20:14
от synthez 3D
И защо го изолирахте ЕГР-то ?Сигурно е минал в авариен режим,щом се е изгубила мощността.При тези двигатели се следи нормалната работа на ЕГР клапана и наличието му е задължително.

Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Публикувано: 15 яну 2010, 20:39
от MapTo_D
synthez 3D написа:И защо го изолирахте ЕГР-то ?Сигурно е минал в авариен режим,щом се е изгубила мощността.При тези двигатели се следи нормалната работа на ЕГР клапана и наличието му е задължително.
Без да разбирам много много и без мисъл за спор само ще кажа че и при мен е изолиран клапана ама много бяга количката :lol: друг е въпроса че днес ми се размига индикатора за подгрев на свещите и влезе в такъв режим, ама що така стана и аз не разбрах :| :-/: Изгасих я и след 10 мин пак подкарах без проблеми вече, ама явно се задава някакъв проблемец :evil:

Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Публикувано: 16 яну 2010, 01:26
от 21grams
21grams написа:Сменихме горивен и въздушен филтър и изолирахме ЕГР-то на Фокусника(2004г 1.8ТДЦИ 115кс) и имам чувството ,че загуби мощност най-вече в ниските обороти преди да включи турбото.Помощ.
Щот прекъсваше кат е студена,ама не е било от ЕГР-то,а освен тва го махнах щот дори сега да си бачка се някога ше се бъгне и ше си имам проблем-поне така казват всички-колеги,монтьоти и тн,щот аз не им разбирам много много...