Страница 1 от 1
FIESTA IV '99 1.8D Endura RTJ не пали?
Публикувано: 24 яну 2010, 11:25
от Focus WRC
Здавейте колеги!
Имам проблем с една от колите си FIESTA IV '99 1.8D Endura RTJ не пали. Откъде се обезвъздушада горивната ситема, не видях да има помпичка за подкачване на горивото, а искам да и сменя горивния филтър? Като въртя на стартер помпата сама ли я обезвъздушава, дайте идея. Докато напълни новия филтър с нафта бая въртене ще падне, а ми се струва , че има и по-лесен начин. В резервоара има ли подкачваща помпа?
Re: FIESTA IV '99 1.8D Endura RTJ не пали?
Публикувано: 24 яну 2010, 12:35
от ^^devil_boy^^
ако ще сменяш филтъра, трябва да го напълниш с нафта преди да закачиш маркучетата а за да запали без мн въртене може да дадеш на контакт и с една спринцофка да напълниш и маркуча от филтъра към помпата.
Re: FIESTA IV '99 1.8D Endura RTJ не пали?
Публикувано: 24 яну 2010, 16:16
от Focus WRC
Чета, че доста колеги са си сложили помпичка за подкачване на гориво преди горивния филтър както е и при много други автомобили, но как в сервиза на Форд обезвъздушават ситемата като сменят горивния филтър? Липсата на такава помпичка е голямо инженерно недоразумение.

Re: FIESTA IV '99 1.8D Endura RTJ не пали?
Публикувано: 24 яну 2010, 21:49
от gazetto
Набиваш един мъркуч на изхода на филтъра и дърпаш на уста докат напълни.Бързо и ефективно.Пробвано е
Re: FIESTA IV '99 1.8D Endura RTJ не пали?
Публикувано: 26 яну 2010, 13:31
от Focus WRC
gazetto написа:Набиваш един мъркуч на изхода на филтъра и дърпаш на уста докат напълни.Бързо и ефективно.Пробвано е
Тъй и направих, но смених маркуча от горивния филтър към помпата с прозрачен. Първо свързах маркуча към помпата и шприцнах около 800грама гориво в помпата след това подкачих гориво в новия филтър, набих маркуча в филтъра и запалих хафтомобила. Жената не спря да ме базика цяла вече с лафа "Форд и циганин зимно време не ги търси" те така.
