Страница 1 от 1
Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 27 яну 2010, 00:24
от mcdilan
Здравейте колеги,
От както дойде сибирския студ колата не иска да върви. 3-та година я имам, но до сега не са падало толкова температурите при нас, и не e правила подобен проблем. Та значи предния ден, когато духаше северняка, и вкара в двигателя много сняг, паля колата, отначало заработи нормално, но след 2-3 мин. почнаха да падат оборотите и изгасна, паля отново...10 сек. ...гасне... и така мисля 2-3 пъти...след 1 час отново я паля и заработи нормално...на място работи нормално...тръгвам и не мога да кача нагорнището в снега (с вериги)... като включа на 1-ва и след това на 2-ра същата работа... Между другото зареждам от Лукойл, и същата сутрин разбрах че доста хора са се оплакали че колите им трудно палят или въобще не са запалили, но като моя проблем не знам дали някой е имал. Според мен възможните причини са няколко...1- не работеща както трябва в екстремно студено време горивна помпа. 2 - възможно е на дъното на горивния филтър да има малко вода, която замръзва и нарушава нормалното движение на горивото. Забравих да спомена че колата си заработи нормално след около 1 час, от които 30мин в движение, 20мин. загасена и при следващото палене всичко беше оК. Днес вече го няма тоя проблем, вече е по топло -5

Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 27 яну 2010, 00:31
от gazetto
Замръзнала нафта.В нашия край всяка година ядем тва дърво.Аз днес хем и бях сипал и газ за горене и при -20 пак замръзна.
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 27 яну 2010, 00:37
от G_o_c_e_v
mcdilan написа:...
А филтър скоро сменял ли си, данеби там да ти е проблема!?!?
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 27 яну 2010, 01:17
от mcdilan
Ами филтъра сигурно има 30-40 хил. км. Ако е от него би трябвало да е така всеки път не само в студа, по принцип ми е време за смяна на масло, и освен масления ще сменя и гор. филтър.
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 27 яну 2010, 08:01
от Itskin
Здрасти Колега,
на доста километри ти е филтъра, тук гледам, че интервала за смяна е 15к. Малко да постегне нафтата и работата става трудна за горивната система.
Скоро ще се затопля:)
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 27 яну 2010, 17:11
от mcdilan
Днес го смених, за сега няма проблеми, но ще видим следващия голям студ дали ще го има проблема.
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 27 яну 2010, 21:39
от S_C
Много са тия км за филтър в БГ.По принцип дават на всяка втора смяна на масло да се сменя филтър.Това в БГ е абсолютно противопоказно.Просто горивата ни са лоши.филтърът се цапа бързо и малко като се стегне нафтата-филтърът спира да пропуска нормално.
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 28 яну 2010, 08:52
от ^^devil_boy^^
колега аз имам същия проблем, само че при мен си пали и след 10мин работа или като тръгна колата изгася- паля след 10сек пак изгася и така 2 пъти на 3-тия като я запаля после няма никакви проблеми цял ден, просто отначало гасне и то няма определено време когато реши тогава, тва гаснене става около -12-13гр. и аз съм сменил горивния филтър, всички маркучи и т.н и пак някой път става така че ако ти се случи пак на 3-тия път като запалиш няма ядове после.
Може и нафтата да замръзва аз при -13 отивам на Петрол викам в ей тва шише ми сложи 2 лира нафта, пича като наля кво да гледам то вътре бучки кристали/парафин/ викам му кво е тва? пък той НАФТА!........... Сега слагам бензин щот иначе........
А и моя филтър колега беше на толкова километра като го свалих и източих нафтата вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 28 яну 2010, 12:33
от escorttd1
^^devil_boy^^ написа:вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
Браво! Продължавай да наливаш от Петрол!
Аз откакто наливам от Лукойл филтъра ми е идеално чист. Няма вода, утайки и мизерия като от другите бензиностанции и в понеделник когато беше минус 20 в габрово запалих без проблем. Доста по-скъпи коли отказаха тогава, даже и бензинки, а на всеки светофар имаше по една закъсала тойота на ЕОН. После разбрах че имали договор с Петрол и само от там зареждат.
Хубава нафта и добавка му е майката при такива температури.
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 28 яну 2010, 14:45
от mcdilan
Ще чакам следващите минусуви температури и ще видим как ще е тогава, поръчал съм една добавка на един приятел която била хубава, почти не се намира по бензиностанциите, ще видим как ще е при -15 и повече. Като ми я докара ще я покажа тука.
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 28 яну 2010, 17:18
от ^^devil_boy^^
escorttd1 написа:^^devil_boy^^ написа:вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
Браво! Продължавай да наливаш от Петрол!
Аз откакто наливам от Лукойл филтъра ми е идеално чист. Няма вода, утайки и мизерия като от другите бензиностанции и в понеделник когато беше минус 20 в габрово запалих без проблем. Доста по-скъпи коли отказаха тогава, даже и бензинки, а на всеки светофар имаше по една закъсала тойота на ЕОН. После разбрах че имали договор с Петрол и само от там зареждат.
Хубава нафта и добавка му е майката при такива температури.
Аз по принцип зареждам или от Лукойл или ОМВ като от ОМВ съм най-доволен колата просто има друг звук двигателя и върви по-добре.
Относно Петрол заредих 2литра там защото като не можах да запаля тя беше най-близката бензиностанция и затова, от там за 4 год тва е 2-рия път кадето зареждам просто не ми се вървеше в големия студ до ОМВ

Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 28 яну 2010, 19:50
от Sim3
На служебния кран МАЗ зареден от Лукойл филтъра в резервуара се беше облепил с восък и докато не се изчисти това чудо и два дена на топло в хале, не можа да запали. Ама, че нафта - родно производство.
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Публикувано: 29 яну 2010, 12:58
от G_o_c_e_v
колеги, придържайте се към темата, не започвайте с това от къде да НЕ зареждаме калпаво гориво. На едни места където горивото е калпаво, на други е що годе хубаво с цел привличане на клиенти, после същата боза. И Аз сега мога да ви кажа, че от АЛ&КО съм най доволен понеже зареждаме със 100тици литри и нямаме проблеми. Леките ни коли на -20палят без проблем.