Страница 1 от 1

НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 27 яну 2010, 13:34
от Dian_bonev
колегии писна ми на H.. от тоя focus нз вече ко ли не праих по него :) сега се ходих във Форд и ми сесрвиряха ПОМПАТА викам цена 1100 € ха ЛЮТ ЛИ СИ, че въпроса ми е ко мога да направя, колата върви мннн е ЗНАчИТЕЛНО по мудна, от сервиза казаха няма страшно няма да спре и до БГ ще те закара, което ме зарадвааа. и сега обмислям пак да хъкна по моргите амаааа то се БЕНЗИНОВИ :( даже се чъдя от някои мондео няма ли да стани ? предложете нещо че фокусчето е като някои бабичка

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 27 яну 2010, 14:05
от gazetto
Какъв и е проблема на пампата.....Твоята ако не се лъжа е Бош,Подобна като на VW,honda и други в тея години.Брат ми е с такава на хондата.Ремонта му излезе 5лв. при приятел жичкаджия.Проблемите при тия помпи е най-често в т.н. "компютърна глава".А тва се оказа нищо по-различно от някакви потенциометърчета или нещо подобно.Така ми го обясни моя приятел.От мондео не става.

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 27 яну 2010, 15:13
от Dian_bonev
колега помпата ми се пада малко по интерколера ii нз каква и какво пише на нея, проблема ми е следния паля толата няма грешка тръгвам 1,2,3,4,5 вари сиии идеялллно чак ме радва, минавам някои др километър ii колата става муднаа ( и моля ви се недей те казва че е търбо електроники сичКо го гледаха едно по едно) после спирам колата ГАСЯ паля веднага тръгвам и колата пак си е ОГЪН и след малко паккк като бабичка, давам и др пример като сам аутобана и като я закрепя на 140-150 тоя проблем го няма, ония във форд викат като запаля прави необходимото налягане но ПОСЛЕ спирала да го прави и за това става БАБИчКА, за мен е нещо дребно ама в тая капана държава нямат МАИТОРИ тука са учени само да сменят с ново което ХИч не ме остроива

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 27 яну 2010, 16:14
от gazetto
Клапан на турбото......Аз така предполагам,защото това е болка на всички Фолксвагени и симптомите са същите.Предполагам при форда е нещо подобно.Тва според мен.Нека хората с такъв ДВГ да споделят....

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 27 яну 2010, 18:22
от Dian_bonev
колега фарляш ме в паника теи като го закачихме на компа показва грешка само в помпата,но лошото е че неможи да се разбере дали е докато се смъкни и теи на татък :( ааа това клапънче на турбото как работи каква му е функцията че нищо не ми гогови? има ли възможност само то да се смени ?

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 28 яну 2010, 00:10
от gazetto
На мой приятел с пасат проблема му е кат твоя.Но при него при тест показва грешка на клапана....Не съм сигурен дали и твоето е така.Но просто неговите симптоми са същите и след като изгаси и запали колата нема ядове.Може да се сменя само то.

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 28 яну 2010, 00:41
от Dian_bonev
разбирам те колега просто се опитваш да помогнеш с каквото можеш за което МЕРСИ, но по твоята логика звучи логичноо симптомите еднакви а казват че от 2 различНи нещааа МАМА ИМ МАЙСТОРСКА, сега ще почовъркам за това клапънче,че си нямам на идея какво е :)

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 12 мар 2010, 15:44
от Nikkei
А защо не помислиш, че проблема е в помпата и тя се е скапала тотално?
Моята е същата кола със същия проблем. На компа дава грешка в помпата. Налягането е прекалено слабо на изхода и вече неможе и да запали. Към 1000-ка ремонта минимум или нова помпа.

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 12 мар 2010, 16:24
от cockyhotty
Абе щом си пали и върви до едно време като хората надали ще е помпа. Ако е помпа няма въобще да работи като хората. Ама с тия майстори ако си в чужбина може и двигателя целия да искат да ти го сменят, нали в тва им е далаверата. Със сигурност имаш проблем в електрониката или някви горивни клапани, а също нещо по турбината. Не съм дизелджия и не разбирам много, ама все пак от логическа гледна точка не е възможно да е помпата. Само да не охулваш марката, всичко е въпрос на късмет с тия наще стари коли и тва колко е издухана само Господ може да каже. :-/:

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 12 мар 2010, 16:44
от Alexi
разбира се ,че е възможно да е от помпата .. колата спира да върви защото влиза в сервизен режим и по записаната грешка човек лесно се ориентира какво не е наред

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 12 мар 2010, 18:47
от cockyhotty
На този модел ми е интересно каква е горивната помпа- електрическа ли е или е механична?

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 12 мар 2010, 20:14
от Alexi
по същество всички помпи са механични( обикновено роторни задвижвани от коляновия вал чрез верига/ремък) ,дори и на комън рейла - при TDDI - помпата е с ел. блок и се контролира от ЕКУ-то ..съществена разлика има при помпа-дюзата на ВАГ ,при тази система на впръскване помпата е индивидуална за всеки цилиндър и е обединена с дюзата ,задвижват се от разпределителния вал

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 13 мар 2010, 01:23
от vanko
За да влезе в сервизен режим както каза колегата -някои датчик или клапан не работят както трябва.Помпата си е добре-няма как да е заминала и да пали и да върви отначало.Според мен помпата или прави или не прави налягане
Но с диагноза в форума няма да стане то си има много фактори -как пали ,какво изпушва като запали ,какво става с пушеците когато стане МУДНА колата и т.н.
Аз бих започнал ремонта с една обстоина и едновременна проверка на Г.Н.П и дюзи-при помпаджия

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 14 мар 2010, 21:04
от Nikkei
Утре ще я нося на стенд при човек, който поправя помпи, защото тука с компа казаха, че всичко и е наред само в помпата давала грешка. На мен 3-пъти ми влезе в този авариен режим и сега вече спря и не пали ама изобщо не иска и да се чуе двигателя. Това се случи след като махнахме и акумулатора.
Една помпа колко средно би могла да издържи? Може би е дошло времето на кола на 9 години и ...знам ли на километража е 160 000км ама дали са реални? Аз лично я карах 11 000 км от тях.

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 14 мар 2010, 22:22
от Dian_bonev
колеги днес се връщам от едно малко по дълго пътуване и да ви каза, нали имам проблем за които четохте по горе с вървежа на колатаа :( значИ като я опанах на дълго и като я карам с над 140 колати си е ПУшКА и така нямам проблем с нея върви си че се къса, и така за 320 км ми се случИ само веднаш (да спре да вари) за това си варях между 140 и 170 пак нали сам във ФР и тука радарите и да ме хванат БОЛИ МЕ ГАЗЯГАТА аз съм с БГ рег :))) колата си вари доста сносно като сеима на предвид че днес вече прехвърли 230 000 :)

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 17 мар 2010, 11:05
от Nikkei
За сега ремонтите ми продължават из цяла България :D Проблема бил в платката на помпата ... с тая електроника, но все още нямам друго инфо за проблема, като стане ще споделям.

Re: НАФТОВА ПОМПА - 1.8 tddi 90k 99g

Публикувано: 18 мар 2010, 18:25
от gazetto
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... opic=54891" onclick="window.open(this.href);return false;

Брат ми има хонда.На него му се скапа ел.блок на помпата.Направи му я приятел жичкаджия за 5лв.Сменил бил някво потенциометърче.Твоята помпа трябва да е Бош ВП-30.Успех.