Проблем с Фиеста 1.8Д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mak0
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 фев 2010, 14:06
Модел на автомобила: Fiesta 1.8D 96
Status: Извън линия

Проблем с Фиеста 1.8Д

Мнение от mak0 » 08 фев 2010, 14:12

Здравейте,
Фиестата е 96г. 1.8 чист дизел, проблема е, че дава разход на гориво 10.5л/100км с пълен резервоар изминах 411км и изгасна. Също така колата пали много трудно в минусовите температури, върти бавно и по едно време започва да върти бързо и пак трудно запалва, звука при бързото въртене е все едно съм на газ, не връща нафтата, но си нямам и напредстава какъв е проблема :( . Ходих в сервиз няма течове и всичко работи. Моля даите някакви идеи какъв може да е проблема, защото е много неприятно. Колата е на 150к км. Двигателя си работи като часовник.
Благодаря предварително!

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.8Д

Мнение от vvasilev » 09 фев 2010, 09:39

Смянял ли си въздушен филтър, горивен филтър и подгревни свещи? Специлно за филтрите ти препоръчвам марката MANN. Ако я караш на къси разстояния в тези студове е възможен този разход. Какъв акумулатор ползваш?

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.8Д

Мнение от ^^devil_boy^^ » 09 фев 2010, 13:20

колега аз също имам фиеста 1.8дизел и аз имах проблеми с палнето под -4-5градуса смених горивен филтър както и аз бях със оригиналните тръбички за нафтата които смених със маркучи със скоби и маркучетата за излишната нафта също смених виж си подгревните свещи аз имах 2 изгорели и под -5 едвам палеше пък под -10 изобщо не палеше след смяна на всичко това колта пали при -15
аз съм си имам чалъм напалене.Не въртя продължително време. Знчи сутрин като е студео под -5 имам си едно резервно акомулторче и го използвам в студовете да помагам на този който е на колата щот е 60А обаче е оригинален на форд и така качвам се давам на контакт чакам да изгаснне лампата и да се чуе че релето също изгася и въртя след 3-4 завъртания спирам, пак давам на контакт чакм да изгасне лампата/2-3-4секунди/ и въртя и на второто завъртане пали ако случайно не запали пак така 3-4 оборота и като усетя че е качила нафта връщам ключа подгрявам пак и си пали някойй сигурно ще кажат че трябва да пали веднага ама...... колата не е нова пък и за мен е добре след като запали единия цилндър ми се губи първите 2-3мин после всичко си идва на мястото.


ааааа относно разхода и аз като я карам на къси разтояния в града ми два 8 даже млко и отгоре а извън града в студено време(-5) дава 5.5-6.5 зависи как караш аз я засичах от Варна до Нова загора(през Обзор прохода) и околията малко бях мнал 375км и налях 20лита нафта средна скорост 80-90-100 пвече не съм карал/вдигал/
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта