Маслото спада

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 596
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Маслото спада

Мнение от Kamazabg » 11 фев 2010, 16:07

Здравейте колеги.
Още от както купих колата забелязах,че маслото е под минимума. И така, долях му аз маслото, но след известно време видях, че пак е спаднало. Въпросът ми е следния. Какво да правя? Да купя някое скъпо масло, някакви синтетични добавки или да му правя ремонт- сегменти и т.н? Дали го гори ? А може ли да е от някоя гарнитурка например ?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от HACKO » 11 фев 2010, 16:30

И сега се започва с въпросите КАКЪВ Е МОТОРА, ГОРИВО, КУБАТУРА, МОДЕЛ??????
За всички мотори, започва се със смяна на "гумички".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 596
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от Kamazabg » 11 фев 2010, 16:42

Фордчето е Орион мк2 '88г ,Бензинов ,1300к.см, чист карборатор А гумичките мога ли сам да си ги сменя и как ? Сложно ли е ?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от ludavoda » 11 фев 2010, 17:29

Сложно е...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от HACKO » 11 фев 2010, 19:10

CVH или OHV? Не се заяждам, има разлика в начина и инструментите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от peterdi_bg » 12 фев 2010, 12:38

Сигурно ще го затрудниш с въпроса, та ако може да пусне снимка на двг-то си да го разберем какъв е. 1,3 има май и от двата типа.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 596
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от Kamazabg » 12 фев 2010, 17:08

HACKO написа:CVH или OHV? Не се заяждам, има разлика в начина и инструментите.
Оппппа, изпуснах да го спомена,за което се извинявам OHV е :D
Изображение Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от HACKO » 12 фев 2010, 20:23

Долен разпределителен вал, механично регулиране на клапаните. За свиване на пружините ще ти трябва стандартна скоба и евентуално помощник, здрави пинцети или още по-добре кохер за сваляне и слагане на конусчетата. Луфтомер за регулиране на клапаните, за това обаче се иска практика и докато някой не ти покаже, после да опиташ и пак да ти покажат и още няколко пъти да опиташ и чак тогава ще стане (по тази точка май трябва да търсиш специалист).
Кобилиците, като свалиш оста с кобилиците най-вероятно ще установиш че контактната повърхност между кобилицата и клапана е подбита, от това идва и характерния звук като Дизел, трябва да се изпилят докато изчезне подбитото.
Самите гумички, слагаш коляновия вал на белег ГМТ, в това положение могат да се сменят гумичките на клапаните на първи и четвърти цилиндър (клапаните опират в буталата и не могат да изпаднат). Със скобата натискаш пружината надолу така че фиксиращите конуси да се освободят, хващаш ги внимателно с кохера и ги махаш, след това махаш пружините и виждаш гумичката. С голяма отверка измъкваш гумичката и слагаш новата за целта си намери тръбичка с която да набиеш гумичката на мястото и, слагаш пружините натискаш със скобата, слагаш конусчетата и минаваш към следващия клапан. Внимавай да не изпуснеш конусчетата в картера, най-добре да запушиш отворите за оттичане на маслото с парцали. Като смениш гумичките на четирите клапана, завърташ коляновия вал на 180градуса и сменяш на втори и трети цилиндър. Слагаш кобилиците, регулираш клапаните, в книгата дават хлабини в порядъка на 0.3; 0.5мм, обаче д-ля работи перфектно с клапани регулирани на 0.20 и хлабината е достатъчна.
Не е много трудно, но е специфично, може би ще е добре да потърсиш специалист. На CVH се сменят много по-лесно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 596
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от Kamazabg » 12 фев 2010, 21:26

Благодаря на НАСКО за подробното обяснение. Най - напред ще се опитам да го направя сам, но ако не успея, ще потърся някой по опитен. :D
Поздрави
Изображение Изображение

Потребителски аватар
fiestamayk
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 24 сеп 2009, 18:17
Модел на автомобила: FIESTA 1.1 C,1989г.карбуратор
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от fiestamayk » 31 мар 2010, 13:48

от едната страна на скоростната кутия и по точно от семерината тече масло.това масло има ли нещо общо с двигателното?защото имам разход на масло.моля някой да помогне

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от HACKO » 31 мар 2010, 14:07

Не това масло е от скоростната кутия, проверявай я да не остане на сухо.
Относно разхода на масло в д-ля, първо смени гумички.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
fiestamayk
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 24 сеп 2009, 18:17
Модел на автомобила: FIESTA 1.1 C,1989г.карбуратор
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от fiestamayk » 31 мар 2010, 14:19

много ти благодаря Наско,при първа възможност ще ги сменя

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Маслото спада

Мнение от S_C » 31 мар 2010, 20:24

Маслото спада
В тоя случай нямаш проблем...Ескорт 88-а...колко години още смяташ да го караш,че ще му сменяваш сегменти...Гумички на клапани най-много.Ако продължава да го гори-ми доливаш и това е.Ако харчи литър на 2-3 хил км...това още се води за кола със сериозен ресурс.Виж като стане литър на 200-300 км вече е проблем.
Спадало маслото...то докато спада е лесно.Лошо е ако започне а се качва. 8)
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта