Проблем със скорпио
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Проблем със скорпио
Здравейте.
Имам следния проблем с новото ми скорпио. Загрява малко преди червено и тръбите към радиятора стават твърди, не мога да ги стисна. Ако го карам до към 2000 оборота всичко си е нормално ако го натисна става така. Вече ми протече радиатора на парното, а след смяната сикаква разлика. А смениха ми и водната помпа и пак нямаше ефект. Майстора каза че двигатела не бил на форд а някакъв италиянски и не бил много хубав. Давайте съвети какво може да е. А иначе няма проблеми с палене, стартира от четвърт оборот, и много върви. Ще съм ви много благодарен ако споделите някакъв опит!
Имам следния проблем с новото ми скорпио. Загрява малко преди червено и тръбите към радиятора стават твърди, не мога да ги стисна. Ако го карам до към 2000 оборота всичко си е нормално ако го натисна става така. Вече ми протече радиатора на парното, а след смяната сикаква разлика. А смениха ми и водната помпа и пак нямаше ефект. Майстора каза че двигатела не бил на форд а някакъв италиянски и не бил много хубав. Давайте съвети какво може да е. А иначе няма проблеми с палене, стартира от четвърт оборот, и много върви. Ще съм ви много благодарен ако споделите някакъв опит!
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Охлаби капачката на разширителния съд така че да изпуска създалото се налягане при загряването . Или я замени със нова вероятно са и се запушили клапанчетата и не изпуска налягането . При това положение може да ти спука и голямия радиатор или някъде където намери слабо място .
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Сменена е с нова от Мото-пфое, а и двете си цъскат като изгася колата.Nikola Iordanov написа:Охлаби капачката на разширителния съд така че да изпуска създалото се налягане при загряването . Или я замени със нова вероятно са и се запушили клапанчетата и не изпуска налягането . При това положение може да ти спука и голямия радиатор или някъде където намери слабо място .
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Ако аз съм на твоето място на старата ще изтърбуша клапаните за да не създава никакво налягане във системата за да не ми отвори някоя друга бела .vaskopetr написа:Сменена е с нова от Мото-пфое, а и двете си цъскат като изгася колата.Nikola Iordanov написа:Охлаби капачката на разширителния съд така че да изпуска създалото се налягане при загряването . Или я замени със нова вероятно са и се запушили клапанчетата и не изпуска налягането . При това положение може да ти спука и голямия радиатор или някъде където намери слабо място .
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Аз не разбирам много ама щом са я сложили там тая капачка сигурно има защо. Най-голямата мистерия е че като работи на тихи обороти не го прави, в града ако я карам от 1500 - 2000 оборота не загрява и не надува.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Ако изтърбушиш капачката, както те съветва Никола, ще изкипи работната температура е над 100градуса. Виж ако вентилатора ти е на две степени да не би резистора на първа да е изгорял или датчика за включване е повреден и трябва да се смени. Провери първо дали вентилатора изобщо работи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Майстора го гледа това за перката и каза че е наред. А колега тия над 100 градуса нормална работна температура ли трябва да са?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Нормално е вентилатора се включва на 100-105градуса.
Добре като гледа какво направи, откачи буксата и я даде на късо та да тръгне вентилатора? А датчика как го провери? Това че включва, ако включва като загрее, не значи че включва на точната температура.
Добре като гледа какво направи, откачи буксата и я даде на късо та да тръгне вентилатора? А датчика как го провери? Това че включва, ако включва като загрее, не значи че включва на точната температура.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Каза че лазерен термометър било.
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
А термостата как е дане би да отваря много късно когато е вече завряла течноста .Незная какъв ти е манометара за отчитане на температурата , но на моя има надпис НОРМАЛ пък и на другите модели е същия вентилатора се включва когато стрелката за температурата отиде на буквата : А :....Свали термостата постови го във някакъв съд със вода и на котлона на печката .Когато водата вече почти заври трябва да е напълно отворен .А пък и не може да се вярва много на датчиците с времето си менят показателите .Е дано се справиш с проблема . >:D<:
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
vaskopetr написа:Каза че лазерен термометър било.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Човека каза че вкючва на точните градуси и перката е наред, а и на нали това му е работата. Каза че всичко е наред и няма причина да прави така.HACKO написа:И като му е лазерен термометъра не каза ли на колко градуса работи, щото може уреда на таблото или датчика му да е повреден. Датчика за уреда и този който включва вентилатора са различни.
А манометъра не отчиташе ли нещо другоNikola Iordanov написа:Незная какъв ти е манометара за отчитане на температурата

-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Да грешката е моя манометъра е за еизмермане на налягане .vaskopetr написа:Човека каза че вкючва на точните градуси и перката е наред, а и на нали това му е работата. Каза че всичко е наред и няма причина да прави така.HACKO написа:И като му е лазерен термометъра не каза ли на колко градуса работи, щото може уреда на таблото или датчика му да е повреден. Датчика за уреда и този който включва вентилатора са различни.
А манометъра не отчиташе ли нещо другоNikola Iordanov написа:Незная какъв ти е манометара за отчитане на температурата
А термометъра е за температурата.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Значи тогава колата не прегрява, просто термометъра не показва точно.vaskopetr написа:....
Човека каза че вкючва на точните градуси и перката е наред, а и на нали това му е работата. Каза че всичко е наред и няма причина да прави така.
Обаче метода на мерене може да даде грешка, даже и със лазерен термометър. Той мери индиректно температурата на повърхността на някоя част на д-ля или на елемент от охладителната с-ма. Тази температура може да се различава от температурата на охлаждащата течност, особено Зимата. Най-точно си е да се извади датчика и да се "свари".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Днес ще я погледне един приятел. Каза че има нещо което се свързва към компютъра и показвало моментните стойности на разни параметри. Направо мисля да отира с него при майстора и да мерят и двамата и да сравняваме.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Дизел 95г., дано да има къде да го включи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Ами има. Само грешки не можа да прочете. Всичко е наред. После гледа как трябва да се измени съпротивлението на тия датчици пак е наред. Много странна кола съм си купил. Всичко е наред до към 2000-2200 оборота. Перката духа като замаяна и сякаш нещо и пречи да охлади.
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
здравеи колега при тия обороти обикновенно заработва турбото
проверете го него виж и Т на маслото не само водата е източник на топлина особенно при турбо кола
да не е запушен масления радиатор или нещо по системата на маслото
сменете датчика за Т
и обезвъздушете хубаво системата на водата
виж в какво състояние ти е радиадора да не са му паднали малките ламели от питата ,
минава ли водата през него, на изхода тръбата долу топла ли е?
и тая перка както казжаш че се спуква от въртене в правилната посока ли се върти..
проверете го него виж и Т на маслото не само водата е източник на топлина особенно при турбо кола
да не е запушен масления радиатор или нещо по системата на маслото
сменете датчика за Т
и обезвъздушете хубаво системата на водата
виж в какво състояние ти е радиадора да не са му паднали малките ламели от питата ,
минава ли водата през него, на изхода тръбата долу топла ли е?
и тая перка както казжаш че се спуква от въртене в правилната посока ли се върти..

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 мар 2010, 15:33
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 95 2.5 td
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
Открихме го! Окиси в тръбичката която връща в разширителния съд. Не преминава достатъчно количесатво охлаждаща течност и на ниски обороти нямало грижа, за разлика от високите. И четох в едни руски форуми че на този двигател се слагал само червен антифриз. Може ли да синия да се получат такива окиси?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със скорпио
По-вероятно е някой, някога да е слагал някакви мизерии за спиране на течове от системата. Аз така си бях задръстил радиатора на парното, дано и радиатора ти не е затлачен. Разширителния съд не участва толкова активно, тества ли я?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта