лоша работа на 1.8 тд
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
лоша работа на 1.8 тд
искам да споделя с вас проблем който ме измъчваше ваче 3 години.имам форд ескорт 1.8тд 97год.още като го купих двигателя не работеше равномерно.при високи обороти(3-4000)имаше доста неприятни вибрации,а като карах по магистралата със 130-150 ми ставаше жал за хората зад мен.пушилката беше тотална.първо рвгулирах клапаните.имаше подобрение но ....във форума четох за такива проблеми и започнах да проверявам едно по едно.закарах колата на майстор;разбирач;и започнахме-първо дюзите.имаше една на 4ти цилиндър.ремонт,смяна на разпръсквачи ,реглаж монтаж-200лв.разлика в работата на двигателя-никаква.помпата е лукас(били много капризни)-проблемът бил там.взех друга помпа(и за да изключа проблемите с разни температурни датчици,датчици на коляновия вал,умни дюзи и т.н.)сложих механична помпа от сиера 1.8тд.и отново никакво подобрение.следваха десетки проверки на центровката,проверка на турбината,запушване на ЕГРа,измерване на компресия(пазете се от некадърници-тоя майстор я изкара 15).отидох при друг 29-31.човека извади специален компресомер с индикатор,премери всеки цилиндър без да сваля другите дюзи .накрая ми писна .викам си пуши не пуши ще си я карам.същевременно смених съединителя ЛУК-460лв защото стария(мекарм)трябваше да го натискам с двата крака.сега около 3 март ни пуснаха една седмица принудителна платена отпуска.наложи се да карам багаж до вилата и понеже беше доста се наложи да карам с отворена задна врата.направи ми впечатление че като подам газ от аспуха се чуваха отчетливи гърмежи.при лека газ почти изчезваха.викам си -ето го проблема.явно някой клапан не затваря добре.пибрах се в къщи,свалих главата,разглобих клапаните-нищо тревожно,леглата перфектни,по клапаните няма нагар или петна.ами сега?бях толкова сигурен,че е изпускателен клапан.след консултация с приятели които се занимават сремонти отидох в един сервиз за ремонт на глави за консултация.преглда я момчето и каза,че за него главата не е зле.изглежда като нормално паботила глава.при проверка на бренерите обаче трите бяха напукани,а единият(на първи цилиндър)прегорял.обясних му какъв е проблема(неравномерна работа на празен ход,вибрации при високи обороти,;пуфкане;през аспуха на ниски и гърмене при високи,як черен пушек при бързо каране).резбрахме се да смени бренерите и да пришлайфа леглата и клапаните-все пак не всеки ден се сваля главата.смени и гумичките на клапаните.ремонта-120лв за работа и80 лв за нови бренери-общо 200.прибрах се в къщи,сглобих двигателя,запалих и.....чудо.не тресе,на високи обороти няма пукане през аспуха,и най-важното-не пуши.подкарах я по магистралата-130-140,няма вибрации,няма пушек и явно всичките 90 кончета се бяха събудили.та така оважаеми колеги.ако с тези мои премеждия съм ви помогнал по някакъв начин-ще се радвам,ако не-извинете.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: лоша работа на 1.8 тд
Евала колега.Ако всички бяха като теб.......форума цена няма да има.Със сигурност тва инфо ще помогне на доста хора. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта